Smart Ass Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Ååå så deilig, nettopp fått erfart følelsen av at en helt pyton dag er over Dagen er da fortsatt ung. Ja, men skolen er over @ samboe; Nah, men grovt Endret 6. oktober 2008 av PhenomenA Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ha ha, vi har musikk, Sameboe. Vi trenger funky egenskaper av forskjellig slag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja, men skolen er over Ja? Hvorfor blander du inn dagen da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ååå så deilig, nettopp fått erfart følelsen av at en helt pyton dag er over Dagen er da fortsatt ung. Ja, men skolen er over @ samboe; Nah, men grovt Hva er grovt emd Sameboe oO Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja, men skolen er over Ja? Hvorfor blander du inn dagen da? Beklager da L4r5.. Tror jeg skal holde godt kjæft fram gjennom ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Beklager da L4r5.. Tror jeg skal holde godt kjæft fram gjennom ! Neida... Bare jeg som lever av å kverulere enkelte dager. It's fun. You should try it. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Ååå så deilig, nettopp fått erfart følelsen av at en helt pyton dag er over Dagen er da fortsatt ung. Ja, men skolen er over @ samboe; Nah, men grovt Hva er grovt emd Sameboe oO Er ikke det å kalle en mørkhuda, samboe stygt? Oh, i will L4r5! Endret 6. oktober 2008 av PhenomenA Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ååå så deilig, nettopp fått erfart følelsen av at en helt pyton dag er over Dagen er da fortsatt ung. Ja, men skolen er over @ samboe; Nah, men grovt Hva er grovt emd Sameboe oO Er ikke det å kalle en mørkhuda, samboe stygt? Oh, i will L4r5! Samboe og Sameboe er no helt forskjellig Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ååå så deilig, nettopp fått erfart følelsen av at en helt pyton dag er over Dagen er da fortsatt ung. Ja, men skolen er over @ samboe; Nah, men grovt Hva er grovt emd Sameboe oO Er ikke det å kalle en mørkhuda, samboe stygt? Oh, i will L4r5! Samboe og Sameboe er no helt forskjellig Ah, hahaha Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Da ble det nytt husrom på meg da ! gratz^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nært de høye 30 tror jeg.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Gammel er du L4r5? Hvis jeg gir deg 60 sekunder på å gjøre litt detektivarbeid så skal jeg vedde på at du klarer å finne det ut. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg jobber med mange intressante mennesker, som for eksempel nå nettop da en jeg jobber med sitter å forteller om kaffekoppen han sølte i morgest. Samtalen om den kaffekoppen varte i 5 minutte. Minner meg om en kompis som satt på fylla og fortalte i 15! jævla minutter om en hiace han hadde sett kjøre forbi en skyline Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Herregud, stakkars deg pepsi! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Da er ny leiekontrakt signert og på vei i posten og flyttelastet begynner å beveg seg om ei uke Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Herregud, stakkars deg pepsi! Det verste med det var at ingen viste intiativ til å høre på han. Alle satt bare og sa "mhm" "mhm" mens han fortalte alt i detalj om vinkelen han så det fra, når hiacen gira ned, imiterte alle lydene og tilslutt forsto at vi var dritt lei Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Gammel er du L4r5? Hvis jeg gir deg 60 sekunder på å gjøre litt detektivarbeid så skal jeg vedde på at du klarer å finne det ut. Bare jeg som er litt lat Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Herregud! Men sånn er det.. Jeg og et par kompiser satte oss ned å snakket om politikk, krig og sand.. ja faktisk sand på fest i helga! Tok oss relativt kjapt sammen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg