Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Da ble det nytt husrom på meg da ! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har slitt med det horete Thomson-modemet i lang tid nå, faktisk inside port: 80 outside port: 80 inside ip: <ip til server, evnt router> outside ip: 0.0.0.0 ? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg ha vært på øvelse! Det var kanskje den kjedeligste noen sinne, men jeg har stått 5 meter fra russegrensa da! Sånn rep-ting? Hvor hen? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hihi, moden bumpet en over et halv år gammel tråd for å fortelle at han stenger den. Link. Jeg ha vært på øvelse! Det var kanskje den kjedeligste noen sinne, men jeg har stått 5 meter fra russegrensa da! Sånn rep-ting? Hvor hen? Rett ved russergrensa, sa han. Da må det være et eller annet sted langt Nordøst. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Wheelman: Hehe, ja litt spesielt å stå med laget i full uniform og våpen så nært grensa. Ville kaste en stein over, men det er vist strengt forbudt! Les den uthevede skriften en gang til Jeg har slitt med det horete Thomson-modemet i lang tid nå, faktisk inside port: 80 outside port: 80 inside ip: <ip til server, evnt router> outside ip: 0.0.0.0 ? Den videreførte port 80 til seg selv, og ikke maskinen jeg forwardet den til.. ..ikke spør meg hvorfor Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Restricted inside IP 80? Det er ikke unormalt. Isåfall bruke inside port 81 og sett webserveren til port 81 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Flink Noen modemer/routere er redde for at man folk ikke skal få tak i web-gui'et dems igjen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 telnet 10.0.0.138 gjør biffen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Gah! Møkkadag! >< Flash-oppgaven er godkjent under tvil fordi det finnes for mange tutorials på nettet og ProTools virker ikke så jeg får ikke gjort lydoppgaven min >< Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Godkjent er godkjent, smurfen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 ja, det var sånn råtten rep øvelse ved russegrensen. Siste jeg gidder med i-styrken! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 God morgen og alt sånn, folkens. ^_^ Rep. virker litt kjedelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Godkjent er godkjent, smurfen. Joda, men det betyr også at vi må gjøre ekstra mye ut av den. Så, tips til hva vi kan putte inn i en MP3-spiller? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ååå så deilig, nettopp fått erfart følelsen av at en helt pyton dag er over Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Godkjent er godkjent, smurfen. Joda, men det betyr også at vi må gjøre ekstra mye ut av den. Så, tips til hva vi kan putte inn i en MP3-spiller? Musikk xD Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Godkjent er godkjent, smurfen. Joda, men det betyr også at vi må gjøre ekstra mye ut av den. Så, tips til hva vi kan putte inn i en MP3-spiller? Musikk xD Oh, beinhardt nick, samboe Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Eplefe: en sjelden gang er det morsomt. Jeg jobber med mange intressante mennesker, som for eksempel nå nettop da en jeg jobber med sitter å forteller om kaffekoppen han sølte i morgest. Samtalen om den kaffekoppen varte i 5 minutte. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Godkjent er godkjent, smurfen. Joda, men det betyr også at vi må gjøre ekstra mye ut av den. Så, tips til hva vi kan putte inn i en MP3-spiller? Musikk xD Oh, beinhardt nick, samboe Mobber du nicket mitt oO, Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ååå så deilig, nettopp fått erfart følelsen av at en helt pyton dag er over Dagen er da fortsatt ung. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg