Olum Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg meldte meg frivillig på skolen til å være med i intervju angående statsbudsjett, økonomi og lignende. Det kan bli artig Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kunne vært bedre. Hvorfor? Noe galt? Eller bare sånn generellt? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei folk Lenge siden nå. Alt bra med folket? Kjeder ræva av meg på jobb. Ikke noe å gjøre.>< Ellers greit Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 om en kompis ikke skal jobbe i dag, så vi får skata blir jeg glad ellers er det så som så i dag Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jaja... Jeg er livredd jeg. Har oppkjøring om litt over en time Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Herre! Har stått i to timer å hørt på 3 klasse kamerater som har PRØVD å få opp en eneste planke på en vegg. Han ene whiner om water, han andre whiner om utstyr mens han andre kommer med bemerkelser som kunne skremt fanden på flat mark. Nei, elektro er fader meg morsomt Jaja... Jeg er livredd jeg. Har oppkjøring om litt over en time Du får ha lykke til Endret 6. oktober 2008 av n4w Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jaja... Jeg er livredd jeg. Har oppkjøring om litt over en time Det går så bra så Cluet er å kjøre akkurat sakte nok til at du har full oversikt, og planlegger fremover. Ikke ta noen sjanser, så går nok alt bra Jeg kjører opp om to uker, jeg. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det går så bra så Cluet er å kjøre akkurat sakte nok til at du har full oversikt, og planlegger fremover. Ikke ta noen sjanser, så går nok alt bra Jeg kjører opp om to uker, jeg. Et av mine problem er at jeg er for forsiktig (tro det eller ei..) så jeg må bare huske å få opp farten. Lykke til på din oppkjøring Da drar jeg avgårde, neste gang dere hører fra meg har jeg kanskje lappen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Herre!Har stått i to timer å hørt på 3 klasse kamerater som har PRØVD å få opp en eneste planke på en vegg. Han ene whiner om water, han andre whiner om utstyr mens han andre kommer med bemerkelser som kunne skremt fanden på flat mark. Nei, elektro er fader meg morsomt haha hvor vanskelig kan det være å sette opp no planker? har da gjort det et drøss av ganger Edit: Lykke til Nora Endret 6. oktober 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er STOLT EDIT: Lykke til ja, Nora Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 haha hvor vanskelig kan det være å sette opp no planker? har da gjort det et drøss av ganger Edit: Lykke til Nora Har gjort det flere ganger selv. Men problemet er at disse tre er uenige 24/7. Og de tre på samme rom, det går bare ikke bra. Men nå er plankene på plass, og vi skal begynne å koble. :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 hva er du stolt over Wheelman? og må man ikke faktisk endre på posten sin for å skrive "edit"? ellers er det litt meningsløst. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har satt opp webserver - hos meg selv ..jeg endret posten Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tysktime er kjedelig ^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg ha vært på øvelse! Det var kanskje den kjedeligste noen sinne, men jeg har stått 5 meter fra russegrensa da! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har satt opp webserver - hos meg selv ..jeg endret posten Sykt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg ha vært på øvelse! Det var kanskje den kjedeligste noen sinne, men jeg har stått 5 meter fra russegrensa da! Jeg har satt opp webserver - hos meg selv ..jeg endret posten Sykt Jeg har slitt med det horete Thomson-modemet i lang tid nå, faktisk Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Wheelman: Hehe, ja litt spesielt å stå med laget i full uniform og våpen så nært grensa. Ville kaste en stein over, men det er vist strengt forbudt! Endret 6. oktober 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg