n4w Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Får håpe det blir ny leilighet på meg idag. Ble offisielt kasta ut i går :| Oi? Hvordan klarte du det? Endret 6. oktober 2008 av n4w Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Haha, lenge siden jeg har sett deg her n4w... Du har vært borte siden super måneden din Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Haha, lenge siden jeg har sett deg her n4w... Du har vært borte siden super måneden din Jepp. Har egentlig ikke orket. Men har vært litt rundt om kring på forumet av og til. Men har ikke vært i DNFK på en måned elns. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvordan jeg klarte det? Vel, de jeg leide hos likte ikke bråk, besøk eller at jeg kasta søppel i feil dunk på dagene. De ville heller ikke si til meg direkte hva jeg hadde gjort galt så jeg måtte snakke med dem hele tiden om det var noe. Vel i forrige uke begynte de å klage på at jeg skulle ha besøk av en kompis i 3 dager pga. høstferien hans. Dette er snakk om 3 dager og han er dratt nå. De mente jeg bråkte hele dagen men jeg spiller ikke musikk for det fikk jeg ikke lov til, jeg rørte ikke gitaren min for det fikk jeg heller ikke lov til og når de nektet meg besøk så så jeg grensa nådd så jeg startet å lete etter en ny leilighet i forrige uke før jeg ble kasta ut. De kom ned på søndag med ett brev hvor det stod st de kastet meg ut grunnet unødig støy om dagene. Men er ikke problemet om leieboeren bråker etter 11 om kvelden? Jeg var jo rolig lenge før den tid og jeg jobber til klokka 4 hver dag ellers og kommer ikke hjem før 5... Skjønner egentlig ingenting jeg. Får bare håpe neste leilighet blir bedre. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvordan jeg klarte det? Vel, de jeg leide hos likte ikke bråk, besøk eller at jeg kasta søppel i feil dunk på dagene. De ville heller ikke si til meg direkte hva jeg hadde gjort galt så jeg måtte snakke med dem hele tiden om det var noe. Vel i forrige uke begynte de å klage på at jeg skulle ha besøk av en kompis i 3 dager pga. høstferien hans. Dette er snakk om 3 dager og han er dratt nå. De mente jeg bråkte hele dagen men jeg spiller ikke musikk for det fikk jeg ikke lov til, jeg rørte ikke gitaren min for det fikk jeg heller ikke lov til og når de nektet meg besøk så så jeg grensa nådd så jeg startet å lete etter en ny leilighet i forrige uke før jeg ble kasta ut. De kom ned på søndag med ett brev hvor det stod st de kastet meg ut grunnet unødig støy om dagene. Men er ikke problemet om leieboeren bråker etter 11 om kvelden? Jeg var jo rolig lenge før den tid og jeg jobber til klokka 4 hver dag ellers og kommer ikke hjem før 5... Skjønner egentlig ingenting jeg. Får bare håpe neste leilighet blir bedre. Det var no dritt da, alt for strengt etter min smak Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 -snip- Uff. Det er kjipt. Rett og slett dårlig gjort av de og kaste deg ut på den måten. Men hva gjør du hvis du ikke får en leilighet i dag da? Sjekker inn på et hotell elns? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Neida har en fin 50 kvadrats blokkleilighet jeg skal i vei å signere leiekontrakt fra 1 november på idag om alt går greit Men de skal få igjen med samme mynt thats for sure. Dagen før jeg flytter ut og huset er omtrent helt tomt skal det feires! Da skal det ikke stå på annet enn flaska der i gården nei. og om jeg skal rydde etter meg? Vel DE brøt leieavtalen ikke jeg så jeg ser meg egentlig ikke nødt til å rydde. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Neida har en fin 50 kvadrats blokkleilighet jeg skal i vei å signere leiekontrakt fra 1 november på idag om alt går greit Men de skal få igjen med samme mynt thats for sure. Dagen før jeg flytter ut og huset er omtrent helt tomt skal det feires! Da skal det ikke stå på annet enn flaska der i gården nei. og om jeg skal rydde etter meg? Vel DE brøt leieavtalen ikke jeg så jeg ser meg egentlig ikke nødt til å rydde. Haha, you do that. Pics are needed! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Vel, hvorfor skal jeg gidde å rydde opp etter meg om de bryter avtalen? ØYE FOR ØYE! TANN FOR TANN! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Så sant. Du burde innstalere overvåknings kamera for å få et bilde av ansiktsutrykket dems når de ser rotet! :!: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja, også stå uttafor og være klar med kamera for så å springe inn og da "HAHA TARDS HÅPE DET HER E EI LEKSE FOR DOKK!!" Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er trøtt....... Jeg må drite. Forbanna tarm. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 GOD MORGEN! endelig klart å få ræva ut av senga å tatt en dusj:P snart OMW til oslo for å deretter tilbringe ei uke der. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Og jeg er på bussen igjen. Yay. Hjemme klokka 00.10. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nå synes jeg det er på tide å skifte navn igjen. Tro hva jeg skal skifte til. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei folk Lenge siden nå. Alt bra med folket? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Strålende om jeg får fiksa leiligheten Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Fiksa som i skaffet en? Eller som i reparere? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei folk Lenge siden nå. Alt bra med folket? Kunne vært bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg