Darkbuster Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 På tide å køye så skoledagen ikke blir helt brutal imorgen. God natt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 skal ta tattooo med en kompis snart, noen som har et tips? Du kan tatovere HW logoen Støtter den jeg lover jeg gjør det vist jeg får sponsor på den! kommer vel ikke ta den over hele ryggen eller noe men kanskje på skinka eller undersiden av biseps Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 jeg lover jeg gjør det vist jeg får sponsor på den! kommer vel ikke ta den over hele ryggen eller noe men kanskje på skinka eller undersiden av biseps Jeg blir med på spleiselag. Men så stor får vi nok ikke råd til. Men sånn passelig stor på overarmen høres gøy ut Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 jeg lover jeg gjør det vist jeg får sponsor på den! kommer vel ikke ta den over hele ryggen eller noe men kanskje på skinka eller undersiden av biseps Jeg blir med på spleiselag. Men så stor får vi nok ikke råd til. Men sånn passelig stor på overarmen høres gøy ut kan ta den på skinka Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 På tide å køye så skoledagen ikke blir helt brutal imorgen. God natt. Eg blir glad når det faktisk går opp for meg at unger i Noreg faktisk går på skulen medan eg har ferie. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg blir glad når det er høst, vinter og sommerferie, for da blir det færre kopimaskiner å fikse. Mens alle "normale" mennesker er på ferie, sitter jeg inne på kontoret og daffer istedet for å stresse rundt for å hjelpe Betty Sykepleier med å bytte stiftepakker. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg blir glad når det er høst, vinter og sommerferie, for da blir det færre kopimaskiner å fikse. Mens alle "normale" mennesker er på ferie, sitter jeg inne på kontoret og daffer istedet for å stresse rundt for å hjelpe Betty Sykepleier med å bytte stiftepakker. haha, hva jobber du som? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg blir glad når det er høst, vinter og sommerferie, for da blir det færre kopimaskiner å fikse. Mens alle "normale" mennesker er på ferie, sitter jeg inne på kontoret og daffer istedet for å stresse rundt for å hjelpe Betty Sykepleier med å bytte stiftepakker. haha, hva jobber du som? Servicetekniker for et stort kopifirma, så jeg farter rundt i Oslo dagen lang og reparerer kopimaskiner. Jeg har en av verdens særeste jobber. Nå er det leggetid, får sikkert en telefon kl 5 eller 6 fra den jeg har parkert totalt inne. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg blir glad når det er høst, vinter og sommerferie, for da blir det færre kopimaskiner å fikse. Mens alle "normale" mennesker er på ferie, sitter jeg inne på kontoret og daffer istedet for å stresse rundt for å hjelpe Betty Sykepleier med å bytte stiftepakker. haha, hva jobber du som? Servicetekniker for et stort kopifirma, så jeg farter rundt i Oslo dagen lang og reparerer kopimaskiner. Jeg har en av verdens særeste jobber. Nå er det leggetid, får sikkert en telefon kl 5 eller 6 fra den jeg har parkert totalt inne. Høres ut som en nice jobb:) IKKE flytt bilen! la han stå å mase Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Jeg blir glad når det er høst, vinter og sommerferie, for da blir det færre kopimaskiner å fikse. Mens alle "normale" mennesker er på ferie, sitter jeg inne på kontoret og daffer istedet for å stresse rundt for å hjelpe Betty Sykepleier med å bytte stiftepakker. haha, hva jobber du som? Servicetekniker for et stort kopifirma, så jeg farter rundt i Oslo dagen lang og reparerer kopimaskiner. Jeg har en av verdens særeste jobber. Nå er det leggetid, får sikkert en telefon kl 5 eller 6 fra den jeg har parkert totalt inne. Høres ut som en nice jobb:) IKKE flytt bilen! la han stå å mase En morra jeg var ettertrykkelig full og hadde parkert noen andre inne og slengt lapp i ruta med tlf-nummer våknet jeg vel omsider i åttetida med ubesvarte anrop en time tilbake i tid (ikke nødvendigvis i den rekkefølgen, og med kommaer etter eget ønske) Endret 5. oktober 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 God natt til dei som legger seg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg kan ikke legge meg. Nick Cave viser meg hvordan det skal gjøres. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Gah >< Jeg bor i et galehus og låner PCen fra helvete. Den tar så vidt det er Flash og ProTools (som er grunnen til at jeg trenger en PC denne uka), den takler ikke noen former for MSN bortsett fra Win Msg *grøss* og tastaturet er fucktard fra Helvete >< Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Gah ><Jeg bor i et galehus og låner PCen fra helvete. Den tar så vidt det er Flash og ProTools (som er grunnen til at jeg trenger en PC denne uka), den takler ikke noen former for MSN bortsett fra Win Msg *grøss* og tastaturet er fucktard fra Helvete >< har hatt det sånn i en uke 8t om dagen! brukte en trygda pc på en skole til å skrive på Hw hele uken! jeg sier god natt og sov godt! trenger en dusj lukter jeg å skal opp tidlig i morra:S må reise hjemmefra 11 å jeg som allrede er ferdig pakket må vel opp 10 eller noe Endret 5. oktober 2008 av Dovito Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ja, det er dere og barna i Afrika som går 4 mil for å hente vann hver dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Afrika har ingeting å si på sjur`s sitvasjon nei. tenk å slite med noe så forferdelig som dårlig pc. Huff Edit: Å nå skylder jeg Bytex en cola. Endret 5. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ja, det er dere og barna i Afrika som går 4 mil for å hente vann hver dag. De sliter i hvert fall ikke med det drittværet som vi i Norge gjør, og treningen ved å gå så langt får de med gratis. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg kunne ikke brydd meg mindre om "stakkars" mennesker i u-land. Jeg trenger en laptop som tar Flash til eksamen på torsdag, samt en maskin som lar meg bruke ProTools, til en viktig oppgave som skal inn på fredag. Jeg må starte på nytt fordi maskina mi døde i forrige uke, med musikkfilene som ikke lot seg lagre på de eksterne diskene, kun på C:. Derfor irriterer jeg meg over at maskina jeg har fått låne er så sugen. Jeg vil nemlig bestå dette skoleåret, ikke stryke igjen >< Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 De sliter i hvert fall ikke med det drittværet som vi i Norge gjør, og treningen ved å gå så langt får de med gratis. For den koster penger for oss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg