bruno99 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Min *høstferie* starter imorgen den. Er teknisk sett ikke høstferie,men studieuke. Men det er bare nytt navn på gammel hest. Lucky you.. Vurderer å ta en fridag i morgen selv, syntes jeg fortjener såpass Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Pus:Har jeg sagt det? Endret 5. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Starter ihvertfall 10 imorgen, så slipper 20 minus og natt når jeg står opp. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Min *høstferie* starter imorgen den. Er teknisk sett ikke høstferie,men studieuke. Men det er bare nytt navn på gammel hest. Høres slapt ut. Presentasjon i morra jeg, og ellers går alt som normalt. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Noe litt mer uskyldig da kanskje. Bruk denne og finn msn-passordet hans. Så logger du inn og forandrer det. Så kan du erte han i et par dager før du gir det til han. hehe blir samme lekse tilbake, bare litt værre om jeg gjør som anvist i linken " nåh , hvordan føles det at andre har snoket på pcen din? MOAHAAhA" før jeg forsvinner i natten å kommer tilbake 4 dager senere å låser opp Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Min *høstferie* starter imorgen den. Er teknisk sett ikke høstferie,men studieuke. Men det er bare nytt navn på gammel hest. Pjatt pjatt. Har 3 midtveiseksamener neste uke, og oppkjrøing. Yikes! Det ser jeg både frem og ikke frem til. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 hehe blir samme lekse tilbake, bare litt værre om jeg gjør som anvist i linken " nåh , hvordan føles det at andre har snoket på pcen din? MOAHAAhA" før jeg forsvinner i natten å kommer tilbake 4 dager senere å låser opp Er det ikke det vi kaller "poetic justice"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Min *høstferie* starter imorgen den. Er teknisk sett ikke høstferie,men studieuke. Men det er bare nytt navn på gammel hest. Høres slapt ut. Presentasjon i morra jeg, og ellers går alt som normalt. HS på dragvoll er slapt. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Pus:Har jeg sagt det? Vel, det hørtes slik ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Når kan du høre dataskrift? Skal skrive og levere oppgave i språkferdighet. That`s it. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg skal også ha presentasjon i morra.. ..kanskje på tide å begynne? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Oida... oppdaget akkurat at Pirates II har kommet ut. Den må jeg få sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Overated. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hoff, skole i morra. Bør vel slenge meg i køya, men må få ferdig den ekle konverteringa! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Oida... oppdaget akkurat at Pirates II har kommet ut. Den må jeg få sett. lastet den i natt men funka ikke:S Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Overated. I forhold til? Pirates 1? Andre filmer? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvorfor er tribal-tatoveringer teit? Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvorfor er tribal-tatoveringer teit? Sikkert fordi hver eneste hjernedøde boler i verden synes det er kult å ha en på overarmen. Det samme gjelder kinesiske tegn, bare at da er det kjærestene til bolerne som synes det er stilig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 og sånn streker over rumpestumpen. og navle piercing. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 tattoos som aldri er teit er jo anker på armen og et rødt hjerte med: MAMMA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg