Sameboe Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 I own too Spille? Ja, send meg msn på PM ;P Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det er i kvart fall moro å vere overtrøytt med ein masse vennar og venninner. :!: Jepp, det er digg kos Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 TG må oppleves, underpants Å ikkje sove på 7(?) dagar stengt inni eit vikingskip med ein masse sveitte folk som kjem til å le av meg fordi eg ikkje klarar å overklokke, det veit eg ikkje om eg taklar. Heldigvis kan eg lure dei fleste med min store PC, så dei trur eg kan litt om det, i kvart fall. ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Sameboe: ligger i profilen min Underpants: det er 5 dager. Overklokking er ikke alt, deth andler om å kose seg, ha det gøy, og ikke minst.. kose seg. Det er nesten krav om å dusje hver dag der, så det er faktisk ikke så mange svette nerder som folk tror.. Endret 5. oktober 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det høyrast ikkje utenkeleg ut, WheelMan. Eg har jo ein masse tid å tenkje på det på, så det hastar vel ikkje. Min kamerat som bygde PC-en til meg, kjem sikkert til å prøve å dra meg med òg. ^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 jeg SKAL på tg iår! gleder meg faktisk.. så du blir ikke den enste tg nooben:P har bare vært på mindre lan før med ca 150stk.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 150 stk er et mindre LAN? O__O Det eg har vore på i ferien har vore med 6-7 andre. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 150 stk er et mindre LAN? O__O Det eg har vore på i ferien har vore med 6-7 andre. må nesten kalle et lan med 150 lite i forhoold til Tg med 5000,, men la meg nå trøtt som faen:P natta folkes Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Men hva er det man bedriver tida med på disse treffene da? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Men hva er det man bedriver tida med på disse treffene da? Den nye generasjonen sit vel på kvar sin skjerm og speler WOW. Lan slik eg hugsar det var store mengder data, med spel som Warcraft 3, Counter-Strike, utallige HL-mods, masse gøy, døgning, dårleg pizza, varm brus, konkurransar og ikkje minst gleden av å vere høg på sukker, samt slå kompisane sine i warcraft. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Stemmen min er fullstendig ØDELAGT! Omg. Vorspiel hos en kompis, god musikk og god stemmning samt masse vodka og øl. Så videre på Stage Dolls konsert. Gud hjelpes meg. Jeg er gåen i hele kroppen. Har ropt og hoppet hele jævla kvelden. Men god damn for en heftig kveld ^^ Skjer her? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) xersess: nei, sier du det altså? Mener jo hva det er de gjør på pc'ene da, spiller de, laster ned porr, hva gjør man på sånt treff? Endret 5. oktober 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Spilling, fildeling, generell nerding, sosialiserer seg med andre med samme interesser som en, spiser alt for mye junk, drikker for mye brus og storkoser seg. Samt sover for lite fordi man aldri vet når det kommer en jævel med sprittusj bortom deg Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Skjer her? Nett heime frå "byen", så no tenkte eg å gjere litt matte. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Skjer her? Det motsatte: festen er over. Eg lytter til Nick Drake. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Men hva er det man bedriver tida med på disse treffene da? Den nye generasjonen sit vel på kvar sin skjerm og speler WOW. Lan slik eg hugsar det var store mengder data, med spel som Warcraft 3, Counter-Strike, utallige HL-mods, masse gøy, døgning, dårleg pizza, varm brus, konkurransar og ikkje minst gleden av å vere høg på sukker, samt slå kompisane sine i warcraft. Det der var faktisk ikkje så langt ifrå slik det gjekk for seg. Var nok av WC3, CS, gøy, døgning, varm brus og sukker. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det høres ikke særlig gøy ut.. Men men, smak og behag! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Festen er over her også, og jeg hører på Dia Psalma. Balladen om lille Elsa <3 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Her høyrast det på Air. Det er herleg nattmusikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg