Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

xersess, jeg vet. Jeg har alltid bare lyst å ha vorspiel hele natta, men det vil aldri noen andre. "Neiii vi må jo uuuuuuuuuuuut på byyyyyyyyyyyyen"..mongofolk. Hjemme kan vi bestemme musikken selv, slipper å sitte i stupmørket, slipper så høy musikk at ingen kan snakke til hverandre, og slipper å kjøpe øl til 60kr glasset. Men skjønner de det? Nei.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg har vært på date! :O

Litt skremmende, men mer kos, selv om det var bitkaldt å stå ute og jabbe og se på stjernene sammen ^^

Uansett hvor nære vi etterhvert ble. Ja ja, sånn kan det gikk.

Noen andre enn meg som har hørt hvordan sangen "Jeg er Pinky" har stjelt fra Focus sin sang, "Sylvia"?

Lenke til kommentar
xersess, jeg vet. Jeg har alltid bare lyst å ha vorspiel hele natta, men det vil aldri noen andre. "Neiii vi må jo uuuuuuuuuuuut på byyyyyyyyyyyyen"..mongofolk. Hjemme kan vi bestemme musikken selv, slipper å sitte i stupmørket, slipper så høy musikk at ingen kan snakke til hverandre, og slipper å kjøpe øl til 60kr glasset. Men skjønner de det? Nei.
Så sant, så sant. Savner forschpill og fester der man vr maks femten stykker, og det var gøy til man sovnet ellr gikk hjem. I tillegg blir "byen" mye mindre fristende når man allerede har funnet den ene damen man ville hatt med seg hjem. (Og vet at hun ikke er ute på byen den kvelden.)
Lenke til kommentar
Hallo! :D Eg har storkost meg på LAN i feira. Synd han er over. :/

Var du våken mykje, fekk du halliser? :)

Eg sov ikkje mykje i kvart fall. :whistle:

Hallusinasjonar slapp eg heldigvis, men eg har kun vage minnar frå morgnane då eg skulle til å leggje meg. Å spille CoD 4 gjekk ikkje an. Ein husker berre at ein spawner og sekundet etter spawner ein om att med «Killed by ****» nederst på skjermen.

Mitt fyrste LAN, og det var skikkelig artig! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...