Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 For å sitere ei venninne... "jeg vil ha en kjæreste neste sommer, så jeg kan gå uten undertøy under kjolen ^^" Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Idag var det en svett mann på bussen som lente seg over på meg, så ermet mitt ble fuktig ÆSJ! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 For å sitere ei venninne..."jeg vil ha en kjæreste neste sommer, så jeg kan gå uten undertøy under kjolen ^^" Ja du liker jo å gå i kjole, så det passer perfekt! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nawww, Espen =D. Du er så søt som gjør sånt for dama di. Dere er søte sammen . bare satse på att hun ikke bare klager denne gangen da... slik som når jeg laget frokost til henne Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Idag var det en svett mann på bussen som lente seg over på meg, så ermet mitt ble fuktig ÆSJ! Nei det var faktisk ganske digg Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Idag var det en svett mann på bussen som lente seg over på meg, så ermet mitt ble fuktig Nammmm.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 For å sitere ei venninne..."jeg vil ha en kjæreste neste sommer, så jeg kan gå uten undertøy under kjolen ^^" Ja du liker jo å gå i kjole, så det passer perfekt! Ja, ikke sant? ^^ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 kinaresturangen ved siden av da. Snakker dere om Hong Kong Palace i Arendal? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 kinaresturangen ved siden av da. Snakker dere om Hong Kong Palace i Arendal? Jeg vet ikke hva det heter Men det er på hjørnet der med McDonalds... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Snakker dere om Hong Kong Palace i Arendal? neeeei da... eller jo.. igrunnen... men vet du kanskje hvor det er gode burgere? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 *lese gamle historier lagret som .txt-filer i gamle mapper på gamle hdder* "Marta Aurenes er den nye utkasteren på en pub i Oslo. For å holde seg i form trener hun med vekter tre ganger i uka og deltar på et politi-kurs for utkastere. Ikke dårlig til å være en 91 år gammel bestemor!" :!: Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hamburger er jo æsj. Stikk på Meny, og rett ved ostedisken, med alle baguettene, så ligger det en med fullkorn. Eller, er ihvertfall mye grovere brød på den, og salat, skinke og ost. Koster vel 29,- eller 35,-, og den eier hamburger lett. Den er skikkelig god. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hamburger er jo æsj.Stikk på Meny, og rett ved ostedisken, med alle baguettene, så ligger det en med fullkorn. Eller, er ihvertfall mye grovere brød på den, og salat, skinke og ost. Koster vel 29,- eller 35,-, og den eier hamburger lett. Den er skikkelig god. Æsj, sunn mat Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hamburger er jo æsj.Stikk på Meny, og rett ved ostedisken, med alle baguettene, så ligger det en med fullkorn. Eller, er ihvertfall mye grovere brød på den, og salat, skinke og ost. Koster vel 29,- eller 35,-, og den eier hamburger lett. Den er skikkelig god. men "noen" har veldig lyst på en stor saftig hamburger... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Pfft, den er god! Med en eplejuice til, eller ananasjuice, så er det helt perfekt. Kan jo også ta det helt ut, og kjøpe en Sprite, men det blir ikke det samme. Men seriøst, den er dritgod. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 *host*Bigmac*host* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg er bare to burgerbrød fra en stor, saftig hamburger ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Sunn mat kan være digg, da. Så sant du har oppi masse smør og sånt. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Sunn mat kan være digg, da. Så sant du har oppi masse smør og sånt. Men da er det ikke sunt lenger da! haha Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 *host*Bigmac*host* om du leser lenger bak, så sier hun ikke MC Donalds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg