Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eg er tilhengjar av trygg netetikk, så viss eg noken gong skal møte noken frå internett skal det vere noken eg er sikker på ikkje er farlege. dessutan kaller du med fjer og dum og rar så hittil har eg ikkje særleg lyst å møte deg nei :mad:

melisma: eg veit ikkje kva det står i bibelen, eg følgjar Guds reglar, ikkje bibelen sin, berre noken av normane der er rektige.

åja så no tullar eg. så eg er ikkje hjernevaska lenger? så alle personar som er kristne "tullar" etter de meining?? kansje du skulle opna augo dine å sjå litt lenger enn pupillen din???

Å, Wheelman er nok trygg. Det er deg man bør være redd for, tror jeg.

Du tuller, det er bare litt uvisst om du har innsett det selv enda.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312
Enten sitter Schnell et eller annet sted med latterkrampe, eller så sitter han fly forbannet på en gård.

I agree... Holdt meg til det første en god stund, men synes han gjør en overbevisende god jobb.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Schnell: kan jeg møte deg IRL? jeg og et kamerater har et "lite" veddemål som inngår spørsmålet: "troller han, eller er han virkelig så fjern/dum/idiotisk/rar o.l.?"

eg er tilhengjar av trygg netetikk, så viss eg noken gong skal møte noken frå internett skal det vere noken eg er sikker på ikkje er farlege. dessutan kaller du med fjer og dum og rar så hittil har eg ikkje særleg lyst å møte deg nei :mad:

Hvor farlig kan egentlig en 16åring i rullestol være? Skulle du føle deg truet er det bare og løpe opp nærmeste oppoverbakke.

Dessuten tror jeg ikke at han biter...

(no pun intended wheelman)

Lenke til kommentar
tina_m: såne som deg irriterar meg :mad: det er ikkje noke "underhaldning" i det eg skriv. kanskje du burde byrje å omprioritere viktigheiter i livet ditT??

OK, schnell, la meg gi det to råd: ta de fordømte medisinene (det er en grunn til at du tar de), og slutt og tro vi alle er dårlige mennesker om en ikke vier livet sitt helt og holdent til gud. Det du trenger en god rens i hjernebarken, for du må være en av de verste tilfellene av hjernevasking jeg har vært borti. Tilhører du en eller annen sinnsyk sekt?

For all del, du kan jo gå rudt og være slik du er nå, er ingen her som nekter deg, men for guds skyld ikke plag alle oss andre her...

OK, pak-mann, la meg gje deg to svar: det du seier har ein dobbeltmoral. medisinen min reinskar ikkje hjernebarken, den forter den vekk :realmad: difor foretrekk eg å la den reinske opp dasskåla :devil: .

for det andre, det du kallar å "plage" kallas å forkynna. det er to typar religion verdsreligionar og nasjonal religionar, eg er kun for det fyrstnemnde

Lenke til kommentar
Oj. full. tror jwg skulle ha ikke ha drekki så mye tyrkjer.snart løkringer, det kurerer aslt.

Snakkes i morgen!

Ololol, jeg ble ikke oppsøkt av artige pakistanere i svenskregistrert bil som skulle selge parfyme og lurte på om mamma og pappa var hjemme :wee: .

Lenke til kommentar
tina_m: såne som deg irriterar meg :mad: det er ikkje noke "underhaldning" i det eg skriv. kanskje du burde byrje å omprioritere viktigheiter i livet ditT??

OK, schnell, la meg gi det to råd: ta de fordømte medisinene (det er en grunn til at du tar de), og slutt og tro vi alle er dårlige mennesker om en ikke vier livet sitt helt og holdent til gud. Det du trenger en god rens i hjernebarken, for du må være en av de verste tilfellene av hjernevasking jeg har vært borti. Tilhører du en eller annen sinnsyk sekt?

For all del, du kan jo gå rudt og være slik du er nå, er ingen her som nekter deg, men for guds skyld ikke plag alle oss andre her...

OK, pak-mann, la meg gje deg to svar: det du seier har ein dobbeltmoral. medisinen min reinskar ikkje hjernebarken, den forter den vekk :realmad: difor foretrekk eg å la den reinske opp dasskåla :devil: .

for det andre, det du kallar å "plage" kallas å forkynna. det er to typar religion verdsreligionar og nasjonal religionar, eg er kun for det fyrstnemnde

Sikker på at du ikke er født litt for seint, sånn ca 2000 år eller noe?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

hva er så dobbeltmoralsk med det jeg sier?

og om den medisinen fortærer hjernebarken din så er det kanskje meningen, for den trengs absolutt.'

Oppi alt dette er det egentlig to personer jeg synes virkelig synd på; foreldrene dine. stakkars mennesker som har en slik unge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...