Melisma Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det er jo tydelig at han barer tuller her, tidsfordriv.. Det er da ingen som kan være så stokk stein dumme. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Oj. full. tror jwg skulle ha ikke ha drekki så mye tyrkjer.snart løkringer, det kurerer aslt. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har et stort problem... Krangle videre med en som jeg aldri kommer til å overbevise, men som jeg kan rive fra hverandre argumentene til eller kose masse med deilig dame? You decide! Begge deler er morsomt Bli her, du er flink til dette. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg jobber hardt med ikke å kommentere jeg også^^ God lørdagsunderholdning det her, lest litt i "møte med gud" tråden? Its fun! Nesten så morsomt at jeg ikke klarer å følge med på Platoon samtidig ^^ Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 I'd go for the chick, duuude! Haha! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 De finnes nok, Melisma. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 k, hva er whininga om og hvorfor er det så mye folk her nå? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har et stort problem... Krangle videre med en som jeg aldri kommer til å overbevise, men som jeg kan rive fra hverandre argumentene til eller kose masse med deilig dame? You decide! Begge deler er morsomt Jeg stemmer på #2 Oj. full. tror jwg skulle ha ikke ha drekki så mye tyrkjer.snart løkringer, det kurerer aslt. You fail Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Det er jo tydelig at han barer tuller her, tidsfordriv.. Det er da ingen som kan være så stokk stein dumme. "Du skal aldri undervurdere inkompetansen til en tilstrekkelig kompetent idiot" Endret 4. oktober 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) tina_m: såne som deg irriterar meg det er ikkje noke "underhaldning" i det eg skriv. kanskje du burde byrje å omprioritere viktigheiter i livet ditT?? Og jeg elsker sånne som deg, so much fun<3 og prioriteringene i livet mitt har vi da ikke snakket om enda har vi vell.^^ edit: @llandari: jeg vet, fikk ikke helt med meg slutten på filmen vi ser på, men er ikke så nøye, det her var morsommere Endret 4. oktober 2008 av Slettet+312 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Enten sitter Schnell et eller annet sted med latterkrampe, eller så sitter han fly forbannet på en gård. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) tina_m: såne som deg irriterar meg det er ikkje noke "underhaldning" i det eg skriv. kanskje du burde byrje å omprioritere viktigheiter i livet ditT?? OK, schnell, la meg gi det to råd: ta de fordømte medisinene (det er en grunn til at du tar de), og slutt og tro vi alle er dårlige mennesker om en ikke vier livet sitt helt og holdent til gud. Det du trenger en god rens i hjernebarken, for du må være en av de verste tilfellene av hjernevasking jeg har vært borti. Tilhører du en eller annen sinnsyk sekt? For all del, du kan jo gå rudt og være slik du er nå, er ingen her som nekter deg, men for guds skyld ikke plag alle oss andre her... Endret 4. oktober 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 ja, Schnell er en av dem.. Lenke til kommentar
Kidnet Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) tina_m: såne som deg irriterar meg det er ikkje noke "underhaldning" i det eg skriv. kanskje du burde byrje å omprioritere viktigheiter i livet ditT?? OK, schnell, la meg gi det to råd: ta de fordømte medisinene (det er en grunn til at du tar de), og slutt og tro vi alle er dårlige mennesker om en ikke vier livet sitt helt og holdent til gud. Det du trenger en god rens i hjernebarken, for du må være en av de verste tilfellene av hjernevasking jeg har vært borti. Tilhører du en eller annen sinnsyk sekt? For all del, du kan jo gå rudt og være slik du er nå, er ingen her som nekter deg, men for guds skyld ikke plag alle oss andre her... "Jeg er ikke gal, bare alle de andre!" Endret 4. oktober 2008 av kidnet Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 tina_m: såne som deg irriterar meg det er ikkje noke "underhaldning" i det eg skriv. kanskje du burde byrje å omprioritere viktigheiter i livet ditT?? Og jeg elsker sånne som deg, so much fun<3 og prioriteringene i livet mitt har vi da ikke snakket om enda har vi vell.^^ Synes det er på høy tid at vi snakker litt om deg jeg nå, kanskje Schnell har noen gode råd Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Schnell: kan jeg møte deg IRL? jeg og et kamerater har et "lite" veddemål som inngår spørsmålet: "troller han, eller er han virkelig så fjern/dum/idiotisk/rar o.l.?" eg er tilhengjar av trygg netetikk, så viss eg noken gong skal møte noken frå internett skal det vere noken eg er sikker på ikkje er farlege. dessutan kaller du med fjer og dum og rar så hittil har eg ikkje særleg lyst å møte deg nei melisma: eg veit ikkje kva det står i bibelen, eg følgjar Guds reglar, ikkje bibelen sin, berre noken av normane der er rektige. åja så no tullar eg. så eg er ikkje hjernevaska lenger? så alle personar som er kristne "tullar" etter de meining?? kansje du skulle opna augo dine å sjå litt lenger enn pupillen din??? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Wheeee! Schnell is here! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_troll http://meta.wikimedia.org/wiki/What_is_a_troll%3F Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 tina_m: såne som deg irriterar meg det er ikkje noke "underhaldning" i det eg skriv. kanskje du burde byrje å omprioritere viktigheiter i livet ditT?? OK, schnell, la meg gi det to råd: ta de fordømte medisinene (det er en grunn til at du tar de), og slutt og tro vi alle er dårlige mennesker om en ikke vier livet sitt helt og holdent til gud. Det du trenger en god rens i hjernebarken, for du må være en av de verste tilfellene av hjernevasking jeg har vært borti. Tilhører du en eller annen sinnsyk sekt? For all del, du kan jo gå rudt og være slik du er nå, er ingen her som nekter deg, men for guds skyld ikke plag alle oss andre her... I couldn't agree more.. ..medisiner deles ikke ut for morro skyld Lenke til kommentar
Kidnet Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Schnell: kan jeg møte deg IRL? jeg og et kamerater har et "lite" veddemål som inngår spørsmålet: "troller han, eller er han virkelig så fjern/dum/idiotisk/rar o.l.?" eg er tilhengjar av trygg netetikk, så viss eg noken gong skal møte noken frå internett skal det vere noken eg er sikker på ikkje er farlege. dessutan kaller du med fjer og dum og rar så hittil har eg ikkje særleg lyst å møte deg nei melisma: eg veit ikkje kva det står i bibelen, eg følgjar Guds reglar, ikkje bibelen sin, berre noken av normane der er rektige. åja så no tullar eg. så eg er ikkje hjernevaska lenger? så alle personar som er kristne "tullar" etter de meining?? kansje du skulle opna augo dine å sjå litt lenger enn pupillen din??? Ingen har sagt at alle kristne "Tuller" du har bare et ganske ekstremt forhold til gud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg