Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

jo perspektiv har med mate og gjere ,hallo, er folk meir håplause i matte enn meg? eller kunst, det var ihvertfall ikkje det eg snakka om!!!!!

ja eg kan masse om filosofi, men etter at eg får openbaringar treng eg ikkje filosofere i og emd at eg får svar på så og seie alt eg lurar på

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
L4r5: ???
Det jeg prøver å si er at ting handler om hvilket perspektiv man ser ting fra. Sannheten er ingen sannhet. Det er en vinkel av mange.

jaja dra inn matte her og, det var ikkje det eg snakka om :mad:

Jeg hadde tenkt å ikke kommentere innleggene dine, men jeg klarer ikke lenger.

Hvor har L4r5 dratt inn matte? Han snakker om å se ting i perspektiv, det har ingenting med matte å gjøre.

jo det har det, eg hugsar mattelæraren min har snakka om det. perspektiv harvertfall ingenting med det me snakka om no å gjere

Lenke til kommentar
ja eg kan masse om filosofi, men etter at eg får openbaringar treng eg ikkje filosofere i og emd at eg får svar på så og seie alt eg lurar på

At du sier du kan masse om filosofi krasjer litt med at du påstår du har mottatt en "åpenbaring" uten å stille videre spørsmål ved det...

Lenke til kommentar

At du sier du kan masse om filosofi krasjer litt med at du påstår du har mottatt en "åpenbaring" uten å stille videre spørsmål ved det...

ein skal ikkje stille spørsmål på ting ein har 100 % sikkert svar på, det er den einaste sanne filosofien, som IKKJE skal filosoferas på. hadde du møtt Gud, hadde ikkje du heller stått i tvil

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312
Jeg hadde tenkt å ikke kommentere innleggene dine, men jeg klarer ikke lenger.

Hvor har L4r5 dratt inn matte? Han snakker om å se ting i perspektiv, det har ingenting med matte å gjøre.

Jeg jobber hardt med ikke å kommentere jeg også^^ God lørdagsunderholdning det her, lest litt i "møte med gud" tråden? Its fun!

Lenke til kommentar

ein skal ikkje stille spørsmål på ting ein har 100 % sikkert svar på, det er den einaste sanne filosofien, som IKKJE skal filosoferas på. hadde du møtt Gud, hadde ikkje du heller stått i tvil

Det du sier der er et sant bevis for at du egentlig ikke aner hva filosofi egentlig dreier seg om...

Endret av kidnet
Lenke til kommentar
kanskje du skulle bruke medlidenheiten din på noken som treng den. deg sjølve for eksempel

Å, jeg vet ikke. Det er opp til meg hvem jeg synes trenger litt medlidenhet her i verden. Og for en verden, gitt.

Jeg er for øvrig enig med Melisma.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Jeg har et stort problem... Krangle videre med en som jeg aldri kommer til å overbevise, men som jeg kan rive fra hverandre argumentene til eller kose masse med deilig dame? You decide!

Begge deler er morsomt

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...