Schnell Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 chokke: kanskje fordi du kallar meg sånne ting?? L4r5: kva meiner du med det?? melsima: kan du kanskje spesifiksere kva som er "latterleg" med det?? berre fordi du ikkje skjønar det?? du snakkar om at eg er hjernevaska???? veit du kanskje kva det eigentleg betyr? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 du går for langt med historiene dine Schnell hvor lenge skal du holde på? Edit: jo takk, du kan lese lenger her kva det går ut på: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 orkar ikkje skrive alt om igjen Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hva mener du, må jeg definere hva "hjernevasking" betyr? skjerp deg.. At du sier at det å ha seg er kun for å forplante seg videre bla bla bla, er bare tull. Og for å være en kristen fyr, så virker det ikke som at du er så veldig glad at det gjør no.. Hilsen jente Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) L4r5: kva meiner du med det?? Det var en gang en konge som bodde i et land langt borte. En dag kom fiendene hans og forgiftet brønnen hans. Resultatet ble at alle undersåttene hans ble gale. Kongen hadde fått vite om den forgiftede brønnen. Derfor drakk han ikke av den og ble ikke gal. Alle undersåttene så at kongen ikke var som dem og ressonerte at han måtte være gal. En dag tvang de han til å drikke av brønnen. Kongen ble gal og alle undersåttene ble glade fordi endelig var ikke kongen gal lenger- Endret 4. oktober 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Kidnet Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hah, dette var genialt. Takk Schnell You made my day :!: Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hva mener du, må jeg definere hva "hjernevasking" betyr? skjerp deg.. At du sier at det å ha seg er kun for å forplante seg videre bla bla bla, er bare tull. Og for å være en kristen fyr, så virker det ikke som at du er så veldig glad at det gjør no.. Hilsen jente nei du må ikkje definere det, for du veit tydeligvis ikkje kva det betyr! eg personleg veit kva det betyr jo eg er glad det veit ikkje du noke om L4r5: ??? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 L4r5: ???Det jeg prøver å si er at ting handler om hvilket perspektiv man ser ting fra. Sannheten er ingen sannhet. Det er en vinkel av mange. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Damn, her var det folksomt. Og livat Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Damn, her var det folksomt. Og livat Har jeg deg på msn forresten? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Du er ikke på min, så jeg tviler. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 L4r5: ???Det jeg prøver å si er at ting handler om hvilket perspektiv man ser ting fra. Sannheten er ingen sannhet. Det er en vinkel av mange. jaja dra inn matte her og, det var ikkje det eg snakka om Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 jaja dra inn matte her og, det var ikkje det eg snakka om Matte? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Du er ikke på min, så jeg tviler.Da så... Hvorfor har jeg ikke deg på msn? jaja dra inn matte her og, det var ikkje det eg snakka om Snakker filosofi... Avanserte greier. Regna ikke med at du skjønte det Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 tåpeleg å dra inn mattematik som er mitt svakaste emne med ein gong ein diskuterar noke, det er ikkje slik naturvitenskap og mattematikk kan svare på alt Lenke til kommentar
Kidnet Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 L4r5: ???Det jeg prøver å si er at ting handler om hvilket perspektiv man ser ting fra. Sannheten er ingen sannhet. Det er en vinkel av mange. jaja dra inn matte her og, det var ikkje det eg snakka om Matte?! Lol, ingenting med saken å gjøre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 tåpeleg å dra inn mattematik som er mitt svakaste emne med ein gong ein diskuterar noke, det er ikkje slik naturvitenskap og mattematikk kan svare på alt Men filosofi burde du som har møtt Gud © ® kunne litt om vel? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 L4r5: ???Det jeg prøver å si er at ting handler om hvilket perspektiv man ser ting fra. Sannheten er ingen sannhet. Det er en vinkel av mange. jaja dra inn matte her og, det var ikkje det eg snakka om Jeg hadde tenkt å ikke kommentere innleggene dine, men jeg klarer ikke lenger. Hvor har L4r5 dratt inn matte? Han snakker om å se ting i perspektiv, det har ingenting med matte å gjøre. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 detta her tar jo helt av:P Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Du er ikke på min, så jeg tviler.Da så... Hvorfor har jeg ikke deg på msn? Dunno... Ligger på profilen min. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Dette er gøy og irriterende samtidig. =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg