Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Heftig! Fest her lør 18 da ;) Bomma litt på datoen ista så jeg. Er lov altså

 

EDIT: bomma ikke, lars forvirra meg med penger-datoen sin.

EDIT2:kommer dere ikke blir jeg sint.

Skal prøve å komme meg bortover som sagt. Men NSB er dyr og jævlig og det er selvfølgelig utsolgt fredagen. Prøver å finn ut om det går noen ekpressbusser fra Bergen til Skien og se om det er litt billigere men: "Det er dessverre ikke mulig å kjøpe billetter på nett til disse reisealternativene. Dette kan f.eks. skyldes at nettsalget i øyeblikket er stengt, eller at strekningen kjøres av en rute som ikke er tilgjengelig for kjøp på nett enda."

Lenke til kommentar
Sett av penger:p

Takk men jeg har under 200 igjen nå :p

 

Skal prøve å komme meg bortover som sagt. Men NSB er dyr og jævlig og det er selvfølgelig utsolgt fredagen. Prøver å finn ut om det går noen ekpressbusser fra Bergen til Skien og se om det er litt billigere men: "Det er dessverre ikke mulig å kjøpe billetter på nett til disse reisealternativene. Dette kan f.eks. skyldes at nettsalget i øyeblikket er stengt, eller at strekningen kjøres av en rute som ikke er tilgjengelig for kjøp på nett enda."
Har jeg sagt at jeg ikke skal hjelpe med penger?

 

 

haha jeg leste nettopp "Anfall" som "Analfall" fant det veldig morsomt akkuratt nå :p

 

Værsågod for helt unyttig informasjon :)

Det er det man kaller en freudiansk glipp

Lenke til kommentar
samboe: javel meget intersankt, viss eg vil ha forhold kan eg få det kva tid eg vil, men eg vil ikkje

Hvorfor vil du ikke ha et forhold? Liker du ikke å våkne til en jente (gutt???) som ligger inntil deg og koser med deg?

:sick:

kva då eg innrømmar? at eg vann? eg innrømmar det alltid, også innrømmar eg det når eg tapar og

Du innrømmte jo akkurat at du brukte feigingers teknikker?

nei

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
haha jeg leste nettopp "Anfall" som "Analfall" fant det veldig morsomt akkuratt nå :p

 

Værsågod for helt unyttig informasjon :)

Haha, jeg måtte i alle fall le litt. Skylder på overtrøtthet/alkohol. :p

Lenke til kommentar
:sick:

Sier mer om deg enn om meg

 

eg er motstandar av intim kjærleik utanfor ekteskap viss det var det du meinte. dessutan meinar eg det kun er ein funksjon me mnneskjer har for å forplante oss vidare. viss det var det du sikta til :mad:

 

shikaru og anfall: den slags humor tykkjer eg ikkje høyrer heime her

Lenke til kommentar
:sick:

Sier mer om deg enn om meg

 

eg er motstandar av intim kjærleik utanfor ekteskap viss det var det du meinte. dessutan meinar eg det kun er ein funksjon me mnneskjer har for å forplante oss vidare. viss det var det du sikta til :mad:

 

shikaru og anfall: den slags humor tykkjer eg ikkje høyrer heime her

Du er festlig mr.Schnell :D

Lenke til kommentar
:sick:

Sier mer om deg enn om meg

 

eg er motstandar av intim kjærleik utanfor ekteskap viss det var det du meinte. dessutan meinar eg det kun er ein funksjon me mnneskjer har for å forplante oss vidare. viss det var det du sikta til :mad:

 

shikaru og anfall: den slags humor tykkjer eg ikkje høyrer heime her

Du er festlig mr.Schnell :D

javel kva meiner du med det? var det ein frekk kommentar??

Lenke til kommentar
eg er motstandar av intim kjærleik utanfor ekteskap viss det var det du meinte. dessutan meinar eg det kun er ein funksjon me mnneskjer har for å forplante oss vidare. viss det var det du sikta til :mad:
Jeg synes synd på deg

 

shikaru og anfall: den slags humor tykkjer eg ikkje høyrer heime her
Så synd at verden ikke er innrettet etter DINE regler da. Det hadde forøvrig vært en JÆVLIG kjedelig verden jeg ikke hadde vært interresert i å leve i. Takk Gud for tiss og prompehumor!

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
eg er motstandar av intim kjærleik utanfor ekteskap viss det var det du meinte. dessutan meinar eg det kun er ein funksjon me mnneskjer har for å forplante oss vidare. viss det var det du sikta til :mad:

 

 

Er du drita eller? herregud :roll: Tydelig at du aldri har hatt deg ja..

kan du stikkje ein anna plass å vere spydeg?

det er frivelleg ja, hadde eg villt hadde eg hatt hundre jenter (og gutar) som diggar meg, men eg er god kristen og slikt høyrer kun heime i ektskap og for å lage avkom :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...