Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Heftig! Fest her lør 18 da Bomma litt på datoen ista så jeg. Er lov altså EDIT: bomma ikke, lars forvirra meg med penger-datoen sin. EDIT2:kommer dere ikke blir jeg sint. Skal prøve å komme meg bortover som sagt. Men NSB er dyr og jævlig og det er selvfølgelig utsolgt fredagen. Prøver å finn ut om det går noen ekpressbusser fra Bergen til Skien og se om det er litt billigere men: "Det er dessverre ikke mulig å kjøpe billetter på nett til disse reisealternativene. Dette kan f.eks. skyldes at nettsalget i øyeblikket er stengt, eller at strekningen kjøres av en rute som ikke er tilgjengelig for kjøp på nett enda." Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 haha jeg leste nettopp "Anfall" som "Analfall" fant det veldig morsomt akkuratt nå Værsågod for helt unyttig informasjon Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Anfall: er lørdag det er fest Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Sett av penger:p Takk men jeg har under 200 igjen nå Skal prøve å komme meg bortover som sagt. Men NSB er dyr og jævlig og det er selvfølgelig utsolgt fredagen. Prøver å finn ut om det går noen ekpressbusser fra Bergen til Skien og se om det er litt billigere men: "Det er dessverre ikke mulig å kjøpe billetter på nett til disse reisealternativene. Dette kan f.eks. skyldes at nettsalget i øyeblikket er stengt, eller at strekningen kjøres av en rute som ikke er tilgjengelig for kjøp på nett enda."Har jeg sagt at jeg ikke skal hjelpe med penger? haha jeg leste nettopp "Anfall" som "Analfall" fant det veldig morsomt akkuratt nå Værsågod for helt unyttig informasjon Det er det man kaller en freudiansk glipp Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 samboe: javel meget intersankt, viss eg vil ha forhold kan eg få det kva tid eg vil, men eg vil ikkje Hvorfor vil du ikke ha et forhold? Liker du ikke å våkne til en jente (gutt???) som ligger inntil deg og koser med deg? kva då eg innrømmar? at eg vann? eg innrømmar det alltid, også innrømmar eg det når eg tapar og Du innrømmte jo akkurat at du brukte feigingers teknikker? nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Anfall: er lørdag det er fest Ja men kunne tenkt meg å komme til Lars litt før, så reiser vel torsdagen siden det kun var minipris da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Sier mer om deg enn om meg nei Det var slik resten av verden leste det. Endret 4. oktober 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 haha jeg leste nettopp "Anfall" som "Analfall" fant det veldig morsomt akkuratt nå Værsågod for helt unyttig informasjon Haha, jeg måtte i alle fall le litt. Skylder på overtrøtthet/alkohol. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Sier mer om deg enn om meg eg er motstandar av intim kjærleik utanfor ekteskap viss det var det du meinte. dessutan meinar eg det kun er ein funksjon me mnneskjer har for å forplante oss vidare. viss det var det du sikta til shikaru og anfall: den slags humor tykkjer eg ikkje høyrer heime her Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Sier mer om deg enn om meg eg er motstandar av intim kjærleik utanfor ekteskap viss det var det du meinte. dessutan meinar eg det kun er ein funksjon me mnneskjer har for å forplante oss vidare. viss det var det du sikta til shikaru og anfall: den slags humor tykkjer eg ikkje høyrer heime her Du er festlig mr.Schnell Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 haha jeg leste nettopp "Anfall" som "Analfall" fant det veldig morsomt akkuratt nå Værsågod for helt unyttig informasjon Det er det man kaller en freudiansk glipp Da har jeg lært noe nytt i dag også Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 eg er motstandar av intim kjærleik utanfor ekteskap viss det var det du meinte. dessutan meinar eg det kun er ein funksjon me mnneskjer har for å forplante oss vidare. viss det var det du sikta til Er du drita eller? herregud Tydelig at du aldri har hatt deg ja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 shikaru og anfall: den slags humor tykkjer eg ikkje høyrer heime her hm. Synd det. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Sier mer om deg enn om meg eg er motstandar av intim kjærleik utanfor ekteskap viss det var det du meinte. dessutan meinar eg det kun er ein funksjon me mnneskjer har for å forplante oss vidare. viss det var det du sikta til shikaru og anfall: den slags humor tykkjer eg ikkje høyrer heime her Du er festlig mr.Schnell javel kva meiner du med det? var det ein frekk kommentar?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) eg er motstandar av intim kjærleik utanfor ekteskap viss det var det du meinte. dessutan meinar eg det kun er ein funksjon me mnneskjer har for å forplante oss vidare. viss det var det du sikta til Jeg synes synd på deg shikaru og anfall: den slags humor tykkjer eg ikkje høyrer heime herSå synd at verden ikke er innrettet etter DINE regler da. Det hadde forøvrig vært en JÆVLIG kjedelig verden jeg ikke hadde vært interresert i å leve i. Takk Gud for tiss og prompehumor! Endret 4. oktober 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Er du drita eller? herregud Tydelig at du aldri har hatt deg ja.. Dude ... dudette, it's Sjnell! Can't fight Sjnell with evidence, logic or math! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 javel kva meiner du med det? var det ein frekk kommentar??Mora di er en frekk kommentar! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 eg er motstandar av intim kjærleik utanfor ekteskap viss det var det du meinte. dessutan meinar eg det kun er ein funksjon me mnneskjer har for å forplante oss vidare. viss det var det du sikta til Er du drita eller? herregud Tydelig at du aldri har hatt deg ja.. kan du stikkje ein anna plass å vere spydeg? det er frivelleg ja, hadde eg villt hadde eg hatt hundre jenter (og gutar) som diggar meg, men eg er god kristen og slikt høyrer kun heime i ektskap og for å lage avkom Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 og for å lage avkom Åh gud, please gi oss mange Sjnell-jr! Det hadde blitt en festlig familie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg