Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hmmm... Dilemma: The Curse of Monkey Island, reparere Dell-læptåpp eller henge her med dere?

Henge her med oss selvsagt!

Og ta med øl! JEg har bare to til...

Men etter det så kan jeg stjæle fra fatters så jeg overlever nok uansett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
ser ut som eg vanndiskusjonen ja ;) som vanleg :)

You keep telling yourself that. We still "love" you.

Som om jeg skulle sagt det selv. :p

Lenke til kommentar
Nei, Schnell, du vant ikke.. Er bare ingen som gidder å diskutere med deg, for det er umulig å overbevise deg om at du tar feil uansett ;)

og det er et klasisk eksempel på hvordan feiginger ikke vil innrømmen når de har tapt ;)

Ja, ENDELIG innrømmer du det. :)

Oh Yeah, Sameboe er offisielt i et forhold :w00t:

Gratulerer. Specs?

Lenke til kommentar

samboe: javel meget intersankt, viss eg vil ha forhold kan eg få det kva tid eg vil, men eg vil ikkje

Nei, Schnell, du vant ikke.. Er bare ingen som gidder å diskutere med deg, for det er umulig å overbevise deg om at du tar feil uansett ;)

og det er et klasisk eksempel på hvordan feiginger ikke vil innrømmen når de har tapt ;)

Ja, ENDELIG innrømmer du det. :)

Oh Yeah, Sameboe er offisielt i et forhold :w00t:

Gratulerer. Specs?

kva då eg innrømmar? at eg vann? eg innrømmar det alltid, også innrømmar eg det når eg tapar og

Lenke til kommentar
samboe: javel meget intersankt, viss eg vil ha forhold kan eg få det kva tid eg vil, men eg vil ikkje

Hvorfor vil du ikke ha et forhold? Liker du ikke å våkne til en jente (gutt???) som ligger inntil deg og koser med deg?

kva då eg innrømmar? at eg vann? eg innrømmar det alltid, også innrømmar eg det når eg tapar og

Du innrømmte jo akkurat at du brukte feigingers teknikker?

Lenke til kommentar
Gratulerer. Specs?

Vi nerder skal ha spesifikasjonene til alt. :wee:

Så, Schnell, du mener at Ordrådet vil være enig med deg i at Cola kan skrives som Kola?

Forresten er det bare de under ti som støtter teorien om at når motparten holder kjeft, så har du vunnet.

"Sikkert". Dessuten, hva har det med saken å gjøre?

Så innrøm det, da!

Lenke til kommentar

Hvorfor vil du ikke ha et forhold? Liker du ikke å våkne til en jente (gutt???) som ligger inntil deg og koser med deg?

Du innrømmte jo akkurat at du brukte feigingers teknikker?

En god vinner gnir alltid inn til taperen om at han vant. Duuuh :roll: .

Visste du ikke at en kan ha sex med alt en vill, unntatt gutter (og guttunger). Herregud liksom. Traktor, eplepai, egg, you name it.

Lenke til kommentar
Det finnes sikkert noe som heter Kola. Cola-kopier har ofte teite navn.

Så klart det er noe som heter kola. Det er fellesnavnet på norsk for typen mineralvann Coca Cola tilhører.

I tillegg til at det er slang for et meget koselig pulver hehe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...