Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

fy faen i helvete eg har fortrukke meg på koka kola i dag :sick::sick: har drukke 6 litar trur eg (4 store flaskar) berre på grunn av eg vert lurt av butikken :realmad:

1: Det heter Coca Cola. Det er et varemerke så man kan ikke forandre stavemåten selv om det strengt tatt skrives kola på norsk når man snakker om brusen

2: Hvordan har de lurt deg?

3: Du trengte vel ikke drikke alt på en gang selv om kjøpte det

4: Ta noe syrenøytraliserende. Det er bra for magen når du har drukket mye kola.

1) javel, og kva prrofesor har fortalt deg det kansje?? albert einstein?? nei eg trur ikkje det, for han var død lenge før kola kom, for det går an å skrive det med k. det har eg gjort heile mitt liv og det er rett

2) dei sa eg fekk det billegare dersom eg kjøpte alle fire men det stemmar ikkje for eg betalte mykje meir enn eg pleier å gjere for berre ein

3) jo fordi eg får kun lov å drikkje kola på laurdagar, og viss eg ikkje drakk alt no måtte dei ha stått i kjøleskapet og freista meg kvar dag :realmad: (fram til nesten laurdag)

4) det er liksom bra?kvifor har eg vondt i magen då? er det bra å ha vondt i magen

ikkje får å vere frekk eller noke asså, men eg følar du hadde ei litt negativ haldning mot meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seks liter? Hvor mange prosent av Colaen er vann?

Nei, Schnell, et varemerke skal alltid skrives slik som det originalt ble skrevet.

Han sier heller ikke at Cola er godt for magen, han sier 'Ta noe syrenøytraliserende, så hjelper det på magen', som sannsynligvis er i opprør om du har drukket så mye.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
1) javel, og kva prrofesor har fortalt deg det kansje?? albert einstein?? nei eg trur ikkje det, for han var død lenge før kola kom, for det går an å skrive det med k. det har eg gjort heile mitt liv og det er rett

2) dei sa eg fekk det billegare dersom eg kjøpte alle fire men det stemmar ikkje for eg betalte mykje meir enn eg pleier å gjere for berre ein

3) jo fordi eg får kun lov å drikkje kola på laurdagar, og viss eg ikkje drakk alt no måtte dei ha stått i kjøleskapet og freista meg kvar dag :realmad: (fram til nesten laurdag)

4) det er liksom bra?kvifor har eg vondt i magen då? er det bra å ha vondt i magen

ikkje får å vere frekk eller noke asså, men eg følar du hadde ei litt negativ haldning mot meg

1: Ingen proffessor, nei. Men norsklæreren min f.eks. lærte meg forskjellen på egennavn og fellesnavn. :)

2: Det var nok billigere per liter ;) Den eneste som lurte deg var deg selv.

3: Forståelig. Selv så hadde jeg driti i om jeg fikk lov til å drikke brus bare den og den dagen. Jeg drikker det jeg vil når jeg vil

4: Det er bra med syrenøytraliserende fordi det tar bort aua i magen.

Edit: Og om du tolket det forrige innlegget mitt negativt så tolket du feil.

edit2: Når jeg tenker meg om så, ja, jeg tror det er bra å ha litt vondt en gang i blandt. Det lærer oss å sette pris på hvordan det er å ikke ha vondt

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Alvorlig talt, dette er comedy gold. Har du vurdert en karriere innen psykiatrien, Schnell?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Heftig! Rer opp senga jeg!

Ooh, så flott. Trodde vi måtte sove på gulvet. :p

Er plass oppå meg :whistle:

:ohmy: men da kommer jeg i alle fall!

Lenke til kommentar
Heftig! Rer opp senga jeg!

Ooh, så flott. Trodde vi måtte sove på gulvet. :p

Er plass oppå meg :whistle:

Du hadde ikke turt det om vi møtte opp og tok deg på ordet likevel... Så; Ok, kommer nå. :p

Første høststormen er kommet til Bergen nå.

Jeg erklærte sommeren for lukket og høsten for åpnet i går jeg. Det var trist, men det måtte gjøres.

Lenke til kommentar

1: Ingen proffessor, nei. Men norsklæreren min f.eks. lærte meg forskjellen på egennavn og fellesnavn. :)

2: Det var nok billigere per liter ;) Den eneste som lurte deg var deg selv.

3: Forståelig. Selv så hadde jeg driti i om jeg fikk lov til å drikke brus bare den og den dagen. Jeg drikker det jeg vil når jeg vil

4: Det er bra med syrenøytraliserende fordi det tar bort aua i magen.

Edit: Og om du tolket det forrige innlegget mitt negativt så tolket du feil.

edit2: Når jeg tenker meg om så, ja, jeg tror det er bra å ha litt vondt en gang i blandt. Det lærer oss å sette pris på hvordan det er å ikke ha vondt

1) ok då veit kanskje ikkje norsklærraren dinn at k er brukt cirka 90 % av tilfellane i forahld til k? så kvifor er ikkje kola inn i den prosentnen? men du har vel kansje eit glupt svar på det og?

2) det trur eg ikkje stemmar

3) nja, det kunne eg sikkert gjort men då nektar mora mi å gje meg vekepengane mine så det er ikkje verdt det. dessutan har eg syreskadar på tennene mine :(

4) viss det liksom er syrenøytraliserande kvifor har egsyreangrep på tennane då??

chokke. nok ein gong kjem du med dei spydege kommentarane dine ser eg. men men, eg bryr meg ikkje om deg

Lenke til kommentar
1) ok då veit kanskje ikkje norsklærraren dinn at k er brukt cirka 90 % av tilfellane i forahld til k? så kvifor er ikkje kola inn i den prosentnen? men du har vel kansje eit glupt svar på det og?

2) det trur eg ikkje stemmar

3) nja, det kunne eg sikkert gjort men då nektar mora mi å gje meg vekepengane mine så det er ikkje verdt det. dessutan har eg syreskadar på tennene mine :(

4) viss det liksom er syrenøytraliserande kvifor har egsyreangrep på tennane då??

chokke. nok ein gong kjem du med dei spydege kommentarane dine ser eg. men men, eg bryr meg ikkje om deg

Ikke lat som om du er dummere enn du er. Coca Cola skrives med C fordi det er et egennavn.

Ang. prisen så får du fortelle oss hvor mye en enkeltflaske koster og hvor mye du betalte for 4-pakning da.

Kjipt ang. ukepengene, men du får se å tjene dine egne penger da så slipper du å høre på hurpa. :p

Når det gjelder siste punktet ang. syrenøytraliserende så skal jeg ikke nedverdige meg til å svare noe mer enn at alle og en hver skjønte hva jeg mente så det er unødvendig å begynne å trolle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...