xersess Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Mangen som drikker ja? Skal sjølv ut i dag, men skal hverken drikke eller anna, ettersom eg slo fjernrekord i går! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Helvetes idiotsjåfører. Kutter svingen noe så bortifaen og så treffer di speilet på bilen vår. Nekte å skrive skademelding osv. Tuillkuk indeed. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Haha, for det skjer. Da hadde jeg blitt imponert ja Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Helvetes idiotsjåfører.Kutter svingen noe så bortifaen og så treffer di speilet på bilen vår. Nekte å skrive skademelding osv. Tuillkuk indeed. Anmeldings? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det gjør da ikke noe, det er vi også snart. Hiv deg i bilen! Tørr ikke Ta med deg en kniv og ta en liten tur bort til naboen. Så tar du en liten prat med han/hun og så får du vedkommende til å kjøre deg istedet. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ta med deg en kniv og ta en liten tur bort til naboen. Så tar du en liten prat med han/hun og så får du vedkommende til å kjøre deg istedet. De kan ikke norsk Kom hit? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Helvetes idiotsjåfører.Kutter svingen noe så bortifaen og så treffer di speilet på bilen vår. Nekte å skrive skademelding osv. Tuillkuk indeed. Anmeldings? Oh yes, bilde av bilen + skiltet så. ^^ Edit: Biff med pomfri og bernaise(?) saus. ^^ Endret 4. oktober 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ta med deg en kniv og ta en liten tur bort til naboen. Så tar du en liten prat med han/hun og så får du vedkommende til å kjøre deg istedet. De kan ikke norsk Kom hit? Finn noen som kan norsk! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kom hit? Har to forskjellige tyrker-lakris-ting-sak-greier. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Et par øl og middagsbesøk hos storebror og madammen hans var min lørdagskveld. Jeg liker det sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kom hit? Har to forskjellige tyrker-lakris-ting-sak-greier. Tyrkisk Pepper/peber? (aner ikke hvordan det skrives) Høres fristende ut Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tyrkisk Pepper/peber? (aner ikke hvordan det skrives) Høres fristende ut Har tyrker og noe som heter "små grå". Kjøpt i danmark, aldri sett det i norge. Smakte fancy! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tyrkisk Pepper/peber? (aner ikke hvordan det skrives) Høres fristende ut Har tyrker og noe som heter "små grå". Kjøpt i danmark, aldri sett det i norge. Smakte fancy! Høres fancy ut. Vi hiver oss i bilen som ikke er her og kommer snart Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Heftig! Rer opp senga jeg! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 fy faen i helvete eg har fortrukke meg på koka kola i dag har drukke 6 litar trur eg (4 store flaskar) berre på grunn av eg vert lurt av butikken Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 fy faen i helvete eg har fortrukke meg på koka kola i dag har drukke 6 litar trur eg (4 store flaskar) berre på grunn av eg vert lurt av butikken 1: Det heter Coca Cola. Det er et varemerke så man kan ikke forandre stavemåten selv om det strengt tatt skrives kola på norsk når man snakker om brusen 2: Hvordan har de lurt deg? 3: Du trengte vel ikke drikke alt på en gang selv om kjøpte det 4: Ta noe syrenøytraliserende. Det er bra for magen når du har drukket mye kola. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 brb skal berre på dass (må pisse for 100 gong det siste minuttet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 fy faen i helvete eg har fortrukke meg på koka kola i dag har drukke 6 litar trur eg (4 store flaskar) berre på grunn av eg vert lurt av butikken Ja, vis du har kjøpt noe som heter Koka kola og ikke Coca Cola, så er det no gærrnt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 brb skal berre på dass (må pisse for 100 gong det siste minuttet Vi holder pusten i spenning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Heftig! Rer opp senga jeg! Ooh, så flott. Trodde vi måtte sove på gulvet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg