Terje92 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Noen som har forslag til en bra film (helst komedie) som jeg kan se i kveld? Zombie Strippers Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Noen som har forslag til en bra film (helst komedie) som jeg kan se i kveld? Den der med Jack Black "ett eller annet Rewind" Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Noen som har forslag til en bra film (helst komedie) som jeg kan se i kveld? Zombie Strippers den er kul! haha! Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Fy fabian. Våkne klokken halv seks på kvelden? Hjernen min fortjener deng. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Gammel, men: Trykk Haha, spennende fyr :!: Hva kan de egentlig dømme han etter? Hoppeloven? (VG Nett) Politiet slår alarm om en voksen mann som betaler unge gutter for å hoppe på ham. Endret 4. oktober 2008 av mathos Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Da har jeg nettopp sett "Cloverfield". Hadde ikke höye forventninger, så filmen overraska positivt. 7/10 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg mener.. Sånn hoppe opp og ned på magen hans eller noe? Hva får han ut av det?. Me wants details. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 [suppport]Noen som vet hvor jeg kan spørre uten å opprette en ny tråd om hvor mye en pc er verdt, sånn ca bare? [/support] Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg mener.. Sånn hoppe opp og ned på magen hans eller noe? Hva får han ut av det?. Me wants details. Det er ikke så mye annet å gjøre i Brønnøysund. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 [suppport]Noen som vet hvor jeg kan spørre uten å opprette en ny tråd om hvor mye en pc er verdt, sånn ca bare? [/support] Hjelp til kjøp og salg av data. Du finner den under data-kategorien. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Noen som vil komme på fest? Litt kjipt med bare jeg og søs her. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg er hos svigertrynet for å rydde pga hussalg. Bytte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kom her og drikk med meg og L4r5! Du har bil, det har ikke vi (eller vi kan stjele en bil, men det er egentlig ikke et alternativ)! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Lokal action i nabolaget gitt.. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Noen som vil komme på fest? Litt kjipt med bare jeg og søs her. Kan jeg godt, men da må du spandere helikopterturen Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kom her og drikk med meg og L4r5! Du har bil, det har ikke vi (eller vi kan stjele en bil, men det er egentlig ikke et alternativ)! Har to biler her, men er beruset Kan jeg godt, men da må du spandere helikopterturen Haha, for det skjer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kom her og drikk med meg og L4r5! Du har bil, det har ikke vi (eller vi kan stjele en bil, men det er egentlig ikke et alternativ)! Har to biler her, men er beruset Det gjør da ikke noe, det er vi også snart. Hiv deg i bilen! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det gjør da ikke noe, det er vi også snart. Hiv deg i bilen! Tørr ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg