Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Haha. Jeg fikk også en sånn break-up SMS en gang. Kjäresten var på besök hos meg, sa nesten ikke et ord, plutselig sa hun bare "beklager" og sprang ut. Lurte på hva i alle dager som feila henne. Etter en stund fikk jeg en melding der det sto "Hör på Whitney Houston - I Will Always Love You. Det er alt jeg har å si. Beklager."

Lo litt der. Referering til Whutney faktisk. :p

Men ja, ekser skal alltid *prøve på nytt* etter en stund. Funker aldri i lengden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dovito: Fajitas kan man da fylle med hva man vil.

hmm tordde at fajitas var med kylling og tortilla med kjøttdeig...

A fajita (pronounced /fəˈhiːtə/) is a generic term used in Tex-Mex Cuisine[1], referring to grilled meat served on a flour or corn tortilla. Though originally, specifically only skirt steak[2], popular meats today also include chicken, pork, shrimp and all cuts of beef.
Lenke til kommentar
Dovito: Fajitas kan man da fylle med hva man vil.

hmm tordde at fajitas var med kylling og tortilla med kjøttdeig...

A fajita (pronounced /fəˈhiːtə/) is a generic term used in Tex-Mex Cuisine[1], referring to grilled meat served on a flour or corn tortilla. Though originally, specifically only skirt steak[2], popular meats today also include chicken, pork, shrimp and all cuts of beef.

ok, jeg har feil:P det er butikken hjemme her sin skyld. de kaller den med kylling fajitas å med kjøttdeig tortilla. ( varm disken på spar)

Lenke til kommentar
Vel, forskjellen er vel strengt tatt ikke bare kjøttet. Man kan da lage taco med kylling og fajitas med kjøttdeig. For eksempel.

Forskjellen er at hver jævla familie i dette landet har sin egen feiloppfatning av hva som er riktig navn på de forskjellige rettene...

Forsåvidt. For meg er taco en helt anna opplevelse bare fra pappa til mamma. \o/

Lenke til kommentar
Hvorfor er det slik at hver gang jeg leser "Lillium" så tenker jeg

du er ikke den enseste. men tenker mere på Nirvana ..

edit: etter å har hørt Denna fant jeg ut at det er ALT for lenge siden jeg har hørt på Nirvana:) de er jo sykt bra!

Endret av Dovito
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

for et mareritt!

Skulle lage sånn TORO oksegryte. Med ris i kopp osv.

Først forsvant hanken på risposen,så det ble fucka,så overkoka oksegryta. Så overant alt på tallerken med saft! UFF

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...