Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Haha. Jeg fikk også en sånn break-up SMS en gang. Kjäresten var på besök hos meg, sa nesten ikke et ord, plutselig sa hun bare "beklager" og sprang ut. Lurte på hva i alle dager som feila henne. Etter en stund fikk jeg en melding der det sto "Hör på Whitney Houston - I Will Always Love You. Det er alt jeg har å si. Beklager." Lo litt der. Referering til Whutney faktisk. Men ja, ekser skal alltid *prøve på nytt* etter en stund. Funker aldri i lengden. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Dovito: Fajitas kan man da fylle med hva man vil. hmm tordde at fajitas var med kylling og tortilla med kjøttdeig... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Mje, jeg spiser stort sett fajitas med storfe. edit: Hver sin lyst, liksom. Endret 4. oktober 2008 av basskuk Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Dovito: Fajitas kan man da fylle med hva man vil. hmm tordde at fajitas var med kylling og tortilla med kjøttdeig... A fajita (pronounced /fəˈhiːtə/) is a generic term used in Tex-Mex Cuisine[1], referring to grilled meat served on a flour or corn tortilla. Though originally, specifically only skirt steak[2], popular meats today also include chicken, pork, shrimp and all cuts of beef. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Dovito: Fajitas kan man da fylle med hva man vil. hmm tordde at fajitas var med kylling og tortilla med kjøttdeig... A fajita (pronounced /fəˈhiːtə/) is a generic term used in Tex-Mex Cuisine[1], referring to grilled meat served on a flour or corn tortilla. Though originally, specifically only skirt steak[2], popular meats today also include chicken, pork, shrimp and all cuts of beef. ok, jeg har feil:P det er butikken hjemme her sin skyld. de kaller den med kylling fajitas å med kjøttdeig tortilla. ( varm disken på spar) Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 http://www.filmstarts.de/kritiken/74779-Far-Cry.html Lavere score enn de fleste zombiefilmer på imdb :O Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Vel, forskjellen er vel strengt tatt ikke bare kjøttet. Man kan da lage taco med kylling og fajitas med kjøttdeig. For eksempel. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Vel, forskjellen er vel strengt tatt ikke bare kjøttet. Man kan da lage taco med kylling og fajitas med kjøttdeig. For eksempel. Forskjellen er at hver jævla familie i dette landet har sin egen feiloppfatning av hva som er riktig navn på de forskjellige rettene... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ingenting slår "biff med løk, uten løk" uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Orginal er bedre. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Vel, forskjellen er vel strengt tatt ikke bare kjøttet. Man kan da lage taco med kylling og fajitas med kjøttdeig. For eksempel. Forskjellen er at hver jævla familie i dette landet har sin egen feiloppfatning av hva som er riktig navn på de forskjellige rettene... Forsåvidt. For meg er taco en helt anna opplevelse bare fra pappa til mamma. \o/ Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 jeg syns min taco/fajitas/tortilla (vet ikke hva jeg skal kalle det) er best jeg. Da kan jeg ha i det jeg selv vil! Masse kjøttdeig me tacosaus, ost, masse rømme, tacodresing å salat inni ei sånn fajitaslefse. Mais, agurk, tomat, paprika må til i salaten! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Pitabrød eller tacoskjell, kjøttdeig og tacosaus, ost, mais, ananas. Enkelt, greit og godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Faen nå fikk jeg lyst på pitabrød. Damn you! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvorfor er det slik at hver gang jeg leser "Lillium" så tenker jeg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 O nomme nomme nomm *Spise ostepop* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 oh yes! taco til middag i dag! eller, er med kylling så da heter det vel noe annet Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Hvorfor er det slik at hver gang jeg leser "Lillium" så tenker jeg du er ikke den enseste. men tenker mere på Nirvana .. edit: etter å har hørt Denna fant jeg ut at det er ALT for lenge siden jeg har hørt på Nirvana:) de er jo sykt bra! Endret 4. oktober 2008 av Dovito Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 for et mareritt! Skulle lage sånn TORO oksegryte. Med ris i kopp osv. Først forsvant hanken på risposen,så det ble fucka,så overkoka oksegryta. Så overant alt på tallerken med saft! UFF Lenke til kommentar
JFM Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Noen som har forslag til en bra film (helst komedie) som jeg kan se i kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg