Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja sitter å vurderer det, men bor på bygda så det er jo ikke altid det er fest liksom... gidder ikke sitte aleine å drikke, imens jeg skriver på HW...

Det er vel utesteder på bygda óg? :wee:

Det har vi tilogmed her, Krysset pub, Lunde :thumbdown:

 

Pagerank #1 :!:

skjer det noe der ikveld da? kansje ta meg turen til lunde vist jeg får noen til å kjøre..

Lenke til kommentar
skjer det noe der ikveld da? kansje ta meg turen til lunde vist jeg får noen til å kjøre..

70's party ikveld der tror jeg. Men det er 20+ da, så jeg kommer ikke inn der, så jeg må finne meg noe annet

 

Hvor er du fra?

dårlig gjort at de setter sånne genser:P kommer fra Nissedal så det er jo ikke så langt ( 15 mil eller noe)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
TWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINS. Ring Hugh Hefner å få dere jobb!

 

BTW bror din har bedre fotball-smak. :p

Hallo...han ble fan pågrunn av en dude, ja dere vet godt hvem jeg snakker om... jo, Renatis frontfigur i Norge, nemlig Morten Gamst Pedersen

Samer holder sam(m)en vett du. Men Gamst er jeg lite fan av,pga hans påvirkning på landslaget.

Blir bra kamp for dere to ikveld da. :D

Lenke til kommentar
God morgen DNFK, det er en strålende dag... Mest fordi jeg (nesten) har fått meg dame. Og hun er virkelig søt :woot:

Nesten er ikke godt nok. Eller mente du at han nesten var dame? :p

Vi er 90% sammen da, vi blir offisielt sammen neste gang jeg treffer henne :p Derfor (nesten)

 

TWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINS. Ring Hugh Hefner å få dere jobb!

 

BTW bror din har bedre fotball-smak. :p

Hallo...han ble fan pågrunn av en dude, ja dere vet godt hvem jeg snakker om... jo, Renatis frontfigur i Norge, nemlig Morten Gamst Pedersen

Samer holder sam(m)en vett du. Men Gamst er jeg lite fan av,pga hans påvirkning på landslaget.

Blir bra kamp for dere to ikveld da. :D

Bare synd at han har dratt til Oslo med kvinnzen sin :p

Lenke til kommentar
dårlig gjort at de setter sånne genser:P kommer fra Nissedal så det er jo ikke så langt ( 15 mil eller noe)

15mil tilsammen for begge veier ja :p

 

Men tror ikke det er så mye å komme til lunde etter før juleballet på vgs :)

hadde tenkt meg dit ifjord men fikk ikke tid:( når er det, KANSKJE jeg får tatt meg turen:P litt langt å reise fra Lyngdal ( der jeg gå på skole) til lunde for å drikke seg kanon:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...