Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har låvefester på bygda. Og platt-dans Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 God morgen DNFK, det er en strålende dag... Mest fordi jeg (nesten) har fått meg dame. Og hun er virkelig søt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Det har vi tilogmed her, Krysset pub, Lunde Mm, i Vestfossen óg. Der er det vel flere, faktisk O.o Endret 4. oktober 2008 av basskuk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 God morgen DNFK, det er en strålende dag... Mest fordi jeg (nesten) har fått meg dame. Og hun er virkelig søt (nesten) gratukerer da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har ikke du nettopp hatt dame? Eller var det din bror? Gratulere(nesten) uannsett. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har ikke du nettopp hatt dame? Eller var det din bror?Gratulere(nesten) uannsett. bror min har dame nå... Mens jeg (nesten) har kuppet vennina, utrolig nok oO *mett* Det så serriøst godt ut Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 ja sitter å vurderer det, men bor på bygda så det er jo ikke altid det er fest liksom... gidder ikke sitte aleine å drikke, imens jeg skriver på HW... Det er vel utesteder på bygda óg? Det har vi tilogmed her, Krysset pub, Lunde Pagerank #1 :!: skjer det noe der ikveld da? kansje ta meg turen til lunde vist jeg får noen til å kjøre.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Å du er yngst eller eldst? Du er yngst,bror din er Rovers fans. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Å du er yngst eller eldst? Du er yngst,bror din er Rovers fans. Jeg er eldst, med fire minutter.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 TWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINS. Ring Hugh Hefner å få dere jobb! BTW bror din har bedre fotball-smak. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 skjer det noe der ikveld da? kansje ta meg turen til lunde vist jeg får noen til å kjøre.. 70's party ikveld der tror jeg. Men det er 20+ da, så jeg kommer ikke inn der, så jeg må finne meg noe annet Hvor er du fra? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 TWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINS. Ring Hugh Hefner å få dere jobb! BTW bror din har bedre fotball-smak. Hallo...han ble fan pågrunn av en dude, ja dere vet godt hvem jeg snakker om... jo, Renatis frontfigur i Norge, nemlig Morten Gamst Pedersen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 God morgen DNFK, det er en strålende dag... Mest fordi jeg (nesten) har fått meg dame. Og hun er virkelig søt Nesten er ikke godt nok. Eller mente du at han nesten var dame? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 skjer det noe der ikveld da? kansje ta meg turen til lunde vist jeg får noen til å kjøre.. 70's party ikveld der tror jeg. Men det er 20+ da, så jeg kommer ikke inn der, så jeg må finne meg noe annet Hvor er du fra? dårlig gjort at de setter sånne genser:P kommer fra Nissedal så det er jo ikke så langt ( 15 mil eller noe) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 TWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINS. Ring Hugh Hefner å få dere jobb! BTW bror din har bedre fotball-smak. Hallo...han ble fan pågrunn av en dude, ja dere vet godt hvem jeg snakker om... jo, Renatis frontfigur i Norge, nemlig Morten Gamst Pedersen Samer holder sam(m)en vett du. Men Gamst er jeg lite fan av,pga hans påvirkning på landslaget. Blir bra kamp for dere to ikveld da. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 dårlig gjort at de setter sånne genser:P kommer fra Nissedal så det er jo ikke så langt ( 15 mil eller noe) 15mil tilsammen for begge veier ja Men tror ikke det er så mye å komme til lunde etter før juleballet på vgs Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Err. Veit man har nådd et nytt bunnpunkt når jeg får avslag på jobber jeg ikke har søkt på Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 God morgen DNFK, det er en strålende dag... Mest fordi jeg (nesten) har fått meg dame. Og hun er virkelig søt Nesten er ikke godt nok. Eller mente du at han nesten var dame? Vi er 90% sammen da, vi blir offisielt sammen neste gang jeg treffer henne Derfor (nesten) TWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINS. Ring Hugh Hefner å få dere jobb! BTW bror din har bedre fotball-smak. Hallo...han ble fan pågrunn av en dude, ja dere vet godt hvem jeg snakker om... jo, Renatis frontfigur i Norge, nemlig Morten Gamst Pedersen Samer holder sam(m)en vett du. Men Gamst er jeg lite fan av,pga hans påvirkning på landslaget. Blir bra kamp for dere to ikveld da. Bare synd at han har dratt til Oslo med kvinnzen sin Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 dårlig gjort at de setter sånne genser:P kommer fra Nissedal så det er jo ikke så langt ( 15 mil eller noe) 15mil tilsammen for begge veier ja Men tror ikke det er så mye å komme til lunde etter før juleballet på vgs hadde tenkt meg dit ifjord men fikk ikke tid:( når er det, KANSKJE jeg får tatt meg turen:P litt langt å reise fra Lyngdal ( der jeg gå på skole) til lunde for å drikke seg kanon:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg