Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det er vel bænkers på fester da. Spesiellt om det er i sitt eget hus. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jippi! Rydde etter gårsdagens fest. Er mer drekke på gulvet enn i magene til dem som var her Kjedelig fest altså? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Du skulle bare sett hva som skjer når en ny prøver å komme inn her Da blir enkelte litt vel territoriale.problemet er at de fleste jyplingene gir opp etter å ha blitt ignorert en liten stund.. cluet er å klegge seg på til alle andre stikker eller folk begynner å gjenkjenne brukernavnet.. Du har rett. Vi har alle (vel, mange) vært der. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Fler enn meg som ser camp Rock på disney? Jeg så på, herregud. Blir flau jeg. Kan ikke tro jeg så på HELE filmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Så ikke hele,oppdaget Turtles:battle of the ooze på tv3. Syns det er kos å vita at 75%av Jonas brødrene ikke vil komme med tenåringsgraviditets-skandaler. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Hm, why? Åh, fordi to er homo? Eller bare fordi to av dem er skikkelig stygge? EYH, vent. 75% er jo ikke to av dem. HVA er det du snakker om? Endret 4. oktober 2008 av Tard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kan det ikke være fordi de er begge? 75% fordi en av de er bi. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kan det ikke være fordi de er begge?75% fordi en av de er bi. Hahah! Herlig. Jo, de er begge deler. Og hva er greia med hun jenta med luggen i filmen? (Hvis du så henne) Hun har mulignes det styggeste smilet jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Man får slikt stygt smil av å jobbe for Disney. Bare se på Mulan. (Litt stolt av den 75%-greia. ) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jippi! Rydde etter gårsdagens fest. Er mer drekke på gulvet enn i magene til dem som var her Kjedelig fest altså? Nei, var faktisk ganske livlig Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 good morning alle sammen. endelig får ræva ut av senga. fikk jo ikke lagt meg når jeg hadde tenkt igår.:S noen som har noen tips til hva jeg kan finne på idag??? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 good morning alle sammen. endelig får ræva ut av senga. fikk jo ikke lagt meg når jeg hadde tenkt igår.:S noen som har noen tips til hva jeg kan finne på idag??? Fylla? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 good morning alle sammen. endelig får ræva ut av senga. fikk jo ikke lagt meg når jeg hadde tenkt igår.:S noen som har noen tips til hva jeg kan finne på idag??? Fylla? ja sitter å vurderer det, men bor på bygda så det er jo ikke altid det er fest liksom... gidder ikke sitte aleine å drikke, imens jeg skriver på HW... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 good morning alle sammen. endelig får ræva ut av senga. fikk jo ikke lagt meg når jeg hadde tenkt igår.:S noen som har noen tips til hva jeg kan finne på idag??? Fylla? I agree Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 ja sitter å vurderer det, men bor på bygda så det er jo ikke altid det er fest liksom... gidder ikke sitte aleine å drikke, imens jeg skriver på HW... Do it, do it! Det er det morsomste du kan gjøre! For vår del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det er på grensen til tragisk Dovito. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) ja sitter å vurderer det, men bor på bygda så det er jo ikke altid det er fest liksom... gidder ikke sitte aleine å drikke, imens jeg skriver på HW... Do it, do it! Det er det morsomste du kan gjøre! For vår del. ja, du mener jeg kommer med personline betrolerser? vits jeg er full så klarere jeg ikke skrive så blir bare noe sånt: eref efah.th.tht t htkekmefe ef asfk nsdfjn efj n Det er på grensen til tragisk Dovito. tongue.gif aldri! derfor jeg ikke gidder:P hender at jeg sitter å drikker å ser på film surfer på nettet , men det er ikke så gøy:P Endret 4. oktober 2008 av Dovito Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Greit å drikke alene,men ikke kall det fest. Pils,martini og whisky er *alenedrinker* Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) ja sitter å vurderer det, men bor på bygda så det er jo ikke altid det er fest liksom... gidder ikke sitte aleine å drikke, imens jeg skriver på HW... Det er vel utesteder på bygda óg? Endret 4. oktober 2008 av basskuk Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 ja sitter å vurderer det, men bor på bygda så det er jo ikke altid det er fest liksom... gidder ikke sitte aleine å drikke, imens jeg skriver på HW... Det er vel utesteder på bygda óg? Det har vi tilogmed her, Krysset pub, Lunde Pagerank #1 :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg