Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hva du vil høre? er ikke så mye inne på forumet, og leser for det meste, men merkelig nok kjenner jeg igjen en del navn nederst i tråden! Tror der er en litt for sammensveiset gjeng;)

Neida...folk bare sover med hverandre, blir kjærester, gifter seg...forumet er bare en usosial dritplass..du gjør sikkert riktig å holde deg unna :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hjertelig takk for komplimentet, dog jeg har problemer med å forstå hva som skal være "ÆÆÆÆsj" med innmatpølse.

Du er ikke berettiget til å ærklære noe "ÆÆÆÆsj" før du har smakt det.

Innmat høres veldig ekkelt ut, og ja, alle bondefolka jeg kjenner liker det.. vokst opp på bondelandet sjøl, så var en spøk da..

Hylo: hmmm, da må jeg jo komme med typiske spørsmålet, hva ser du etter i en jente da? Nå er jeg ikke på sjekker'n altså, jeg bare lurer på hva fine gutter leter etter :p

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Du skulle bare sett hva som skjer når en ny prøver å komme inn her :p Da blir enkelte litt vel territoriale.
problemet er at de fleste jyplingene gir opp etter å ha blitt ignorert en liten stund.. cluet er å klegge seg på til alle andre stikker eller folk begynner å gjenkjenne brukernavnet..

-

Du ser forøvrig mer mann ut enn aldri før breal, hadde jeg vert kvinne skulle jeg gnidd meg opp etter låret ditt..

Lenke til kommentar
Hjertelig takk for komplimentet, dog jeg har problemer med å forstå hva som skal være "ÆÆÆÆsj" med innmatpølse.

Du er ikke berettiget til å ærklære noe "ÆÆÆÆsj" før du har smakt det.

Innmat høres veldig ekkelt ut, og ja, alle bondefolka jeg kjenner liker det.. vokst opp på bondelandet sjøl, så var en spøk da..

Innmat er veldig godt, dessuten knekker det at man eter innmat argumentet om at vi ikke bruker slaktede dyr godt nok (noe veggiser elsker å bruke mot oss som liker å få i oss nok næring).

Man skal ikke erklære mat ekkelt på grunnlag av hva det er laget av, kaviar er tross alt fiskeegg, men allikevel et allment godkjent pålegg som etes i store mengder hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Man skal ikke erklære mat ekkelt på grunnlag av hva det er laget av, kaviar er tross alt fiskeegg, men allikevel et allment godkjent pålegg som etes i store mengder hver eneste dag.
Folk tyter jo i seg både lepper, haler og all slags avkapp og gammelt sop fra diverse slaktedyr når de kjører i seg helt ekstraordinære pølser. Det betyr lite hvilken kvalitet det fillete grapset er i før det skal bli pølse; det kokes med ekstrem temperatur og males i flere omganger før de krydres og blandes med fett og diverse tilsetningsstoffer slik at smaken akseptabel. Til slutt presses hele smørja inn i trange pølseskinn og selges i butikkene.
Lenke til kommentar
Innmat er veldig godt, dessuten knekker det at man eter innmat argumentet om at vi ikke bruker slaktede dyr godt nok (noe veggiser elsker å bruke mot oss som liker å få i oss nok næring).

Jeg skylder på samfunnet for alle mine fordommer.. Kaviar er digg da, men det er jo fordi jeg er vant med å se det, og se at folk spiser det.. Ja, for man må jo følge etter hva alle andre gjør! ;)

Lenke til kommentar
Folk tyter jo i seg både lepper, haler og all slags avkapp og gammelt sop fra diverse slaktedyr når de kjører i seg helt ekstraordinære pølser. Det betyr lite hvilken kvalitet det fillete grapset er i før det skal bli pølse; det kokes med ekstrem temperatur og males i flere omganger før de krydres og blandes med fett og diverse tilsetningsstoffer slik at smaken akseptabel. Til slutt presses hele smørja inn i trange pølseskinn og selges i butikkene.

Og hva faen har det å si så lenge pølser fortsetter å smake godt? Ingen verdens ting.

Lenke til kommentar
Kaviar som konsept er ikke så helt på tryne. Altså det å ha rogn på brødskive eller annet rart men akkurat kaviar smaker fitte DRIT! *grøsse*

Pusen er sulten og trøtt.

mmmh. kaviar.

Stekt bokserogn av den billige sorten derimot, det er en opplevelse. Gjerne med et glass lunken melk.

Lenke til kommentar

Og hva faen har det å si så lenge pølser fortsetter å smake godt? Ingen verdens ting.

Jeg tyter i meg pølser med gjevne intervaller, så jeg bryr meg fint lite om innholdet. Men jeg vet hva som sopes sammen for å lage dem, å det er vesentlig verre enn hva man finner i pølser laget av innmat..

Edit: klemmer du dem sammen til en post, breal?

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Jeg tyter i meg pølser med gjevne intervaller, så jeg bryr meg fint lite om innholdet. Men jeg vet hva som sopes sammen for å lage dem, å det er vesentlig verre enn hva man finner i pølser laget av innmat..

Hva er det som gjør enkelte deler av en dyrekropp verre enn en annen?

HVorfor skal det være så mye mer grusomt å ete pølser bestående av lever+++ enn pølser betående av fillete graps?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...