L4r5 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Pinnekjøtt er godt, men syns kålstappa er best jeg da:D Spørs veldig på hvem som lager den. Den bestemora mi lager spiser jeg ikke rett og slett. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ikke for å ødelegge, men det finnes bedre mat enn pinnekjøtt. Grøss. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 go kveld har ikke vært inne på off-topic avdelingen av dette forumet på ei stund, men måtte ta meg en tur i kveld. Sjer det noe her da? Kjeder meg... Hvem faen er du? oO La oss høre i stede for å høre om Hylo sine eventyr, vi vet alle at han er en løstøs så lets move one Hva du vil høre? er ikke så mye inne på forumet, og leser for det meste, men merkelig nok kjenner jeg igjen en del navn nederst i tråden! Tror der er en litt for sammensveiset gjeng;) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (...) Må være noe alvorlig galt med smaksløkene deres! Pinnekjøtt er noe av det aller beste som finnes på denne planeten. Igjen er vi enig. Vi har et virtuelt on and off again forhold vi tydeligvis. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Ikke for å ødelegge, men det finnes bedre mat enn pinnekjøtt. Grøss. Åsså du som virka så lovende med Scarface-avatar og alt. Endret 3. oktober 2008 av Hegland Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) skulle ønske jeg kunne finne det spørsmålet nå hehe Pinnekjøtt er den beste julematen noen kan gi meg, grøten kan du har for deg selv.. æææsj, nissemat.. blæh! Hver julaften etter jeg har spist meg to størrelser større, så kommer den samme gamle visa fra mora mi "jah, nå er vel alle klare for litt riskrem!" æsj, nei! Ikke plass i magan!! L4r5: haha, I love it Endret 3. oktober 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Åsså du som virka så lovende med Scarface-avatar og alt. Unnskyld! Men, jeg kan late som jeg liker det. Hjelper det? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Noen som vet hvor og når (på tv, altså) LSK-FFK går på søndag? Jeg skal være ballgutt, se Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 skulle ønske jeg kunne finne det spørsmålet nå hehe *fnis* Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Åsså du som virka så lovende med Scarface-avatar og alt. Unnskyld! Men, jeg kan late som jeg liker det. Hjelper det? Ja, det hjelper i massevis. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Ja, det hjelper i massevis. Flott! :---) (på slutten)Hørte den på radio ista og begynte å lure. Endret 3. oktober 2008 av Tard. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Den eneste julematen som teller, er innmatpølse. EOD! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hylo: luringen Ja, er jeg ikke det? Tror du virkelig jeg avslører knepene mine? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tard.: Just fuckin' google it. http://www.actionext.com/names_m/morten_ab...mingham_ho.html Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tard.: Just fuckin' google it. http://www.actionext.com/names_m/morten_ab...mingham_ho.html Drit i teksten. HØR på sangen. Høres jo ikke ut som friend. I starten hører man det klart, men slutten er mer "fred" aktig. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Den eneste julematen som teller, er innmatpølse. EOD! ÆÆÆÆSj, bonde!! Hylo: hehe, ja du er meg en tricky en ja Men en vakker dag skal jeg finne ut av knepene dine my precioussss.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hylo: hehe, ja du er meg en tricky en ja Men en vakker dag skal jeg finne ut av knepene dine my precioussss.. Kjør på. Jeg har aldri sagt det er vanskelig. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Den eneste julematen som teller, er innmatpølse. EOD! ÆÆÆÆSj, bonde!! Hjertelig takk for komplimentet, dog jeg har problemer med å forstå hva som skal være "ÆÆÆÆsj" med innmatpølse. Du er ikke berettiget til å ærklære noe "ÆÆÆÆsj" før du har smakt det. Endret 3. oktober 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Joda, høres ut som om han bytter litt på friend og fred på slutten der. Uten at jeg skal uttale meg for sikkert. Men det var da en rar ting å henge seg opp i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg