L4r5 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Han har et større behov for aquevit, jeg har drukket opp alt. Hell yeah. Jeg ber deg nok på pinnekjøtt i jula så du får smake på fruktene du høster til meg =D Og ida2: Jeg trenger ingen ny tannbørste, den jeg har er perfekt, innkjørt som bare det. Enkelt og greit et velsmurt maskineri. I tillegg vibrerer den =D Pinnekjøtt! Hvorfor måtte du nevne det nå? Fy faen det er digg det. Tror faen meg jeg må lage meg det en av dagene... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Etter det jeg har hørt så er ikke det så veldig vanskelig eller hva HYLO? I'm easy. Edit: Selvsagt er jeg easy. Jeg er mannfolk og er singel, for faen. Endret 3. oktober 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Hylo: Nei, det sømmer seg vel ikke helt nei Men fikk litt av et sjokk ja! Aidskake: Ja, me is sjalu!!!! Heldig du Endret 3. oktober 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg syntes ikke "Tropic Thunder" var så bra. Det mest morsomme i filmen var jo trailerne i introen og Tom Cruises rolle. 5/10 fra meg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hylo: Nei, det sømmer seg vel ikke helt nei Men fikk litt av et sjokk ja! Aidskake: Ja, me is sjalu!!!! Heldig du Nei, du skulle satt deg ved siden av han og begynt å prate med han. Hun har bare sett meg i bar overkropp. Jeg er sparer meg til jeg blir gift. - Aids, ikke kommentèr denne setningen er du snill. Jeg sparer meg faktisk. Ya. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 hahaha, så heit, men enda så søt.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Pinnekjøtt! Hvorfor måtte du nevne det nå? Fy faen det er digg det. Tror faen meg jeg må lage meg det en av dagene... Pinnekjøtt er noe av det beste som finnes når det kommer til mat. Helt konge! Bytex: Klarer meg uten trusa di :-| Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Aidskake: Ja, me is sjalu!!!! Heldig du Ohyes. Han er fæl til å skrike. Hun har bare sett meg i bar overkropp. Jeg er sparer meg til jeg blir gift. - Aids, ikke kommentèr denne setningen er du snill. Jeg sparer meg faktisk. Ya. Må....kommentere...ARGH. Har da for faen sett deg i boxern. Endret 3. oktober 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ohyes. Han er fæl til å skrike. Har da for faen sett deg i boxern. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFT. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 go kveld har ikke vært inne på off-topic avdelingen av dette forumet på ei stund, men måtte ta meg en tur i kveld. Sjer det noe her da? Kjeder meg... Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 pix or it did'nt happen!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Liker avataren din! :-----D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg syntes ikke "Tropic Thunder" var så bra. Det mest morsomme i filmen var jo trailerne i introen og Tom Cruises rolle. 5/10 fra meg.Gir den en 7,5/10 her. På min skala er det ganske høyt oppe Pinnekjøtt er noe av det beste som finnes når det kommer til mat. Helt konge!Jeg skjønner meg ikke på folk som sier at de ikke liker pinnekjøtt. Det er Den Ultimate Mat© Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 go kveld har ikke vært inne på off-topic avdelingen av dette forumet på ei stund, men måtte ta meg en tur i kveld. Sjer det noe her da? Kjeder meg... Hvem faen er du? oO La oss høre i stede for å høre om Hylo sine eventyr, vi vet alle at han er en løstøs så lets move one Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Pinnekjøtt er godt, men syns kålstappa er best jeg da:D Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 pix or it did'nt happen!!!!!!!!!! Da har det vel i teorien aldri skjedd. Pssst! Bare mellom deg og meg, jeg skriker ikke når jeg sover. Aidskake har vrangforestillinger! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Når de ikke liker pinnekjøtt, så pleier de ikke å like fårikål heller.. Må være noe alvorlig galt med smaksløkene deres! Pinnekjøtt er noe av det aller beste som finnes på denne planeten. Hylo: håhå, jeg skal få deg til å skrike navnet mitt jeg :!: Endret 3. oktober 2008 av Melisma Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Jeg har så lyst til å fortelle om eventyrene med Hylo, men jeg tror ikke han vil jeg skal fortelle. Jeg skal zove. Lars: Visstfaen skriker du. Først trodde jeg du gjorde det bare for å vekke meg. Endret 3. oktober 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Jeg har så lyst til å fortelle om eventyrene med Hylo, men jeg tror ikke han vil jeg skal fortelle. Jeg skal zove. Jeg kan fortelle med en viss diskresjon. Men dere må finne spørsmålet. NO SHOUTING, Endret 3. oktober 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Liker avataren din! :-----D Say hello to my little friend! Tony Montana ruler : D Forresten er pinnekjøtt den beste matretten som finnes og alle som sier noe annet har blitt hjernevasket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg