L4r5 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kan jeg ta med kosebamse? Fail. Man tar ikke med fisk på fisketur! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ja, men.... men.... Jeg blir redd. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kan jeg ta med kosebamse? Fail. Man tar ikke med fisk på fisketur! Visst gjør man det, da slipper man ha krok på snøret. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ja, men.... men.... Jeg blir redd. Doublefail. Mushi finnes ikke skummel. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Joho. Jeg er livsfarlig! Men nu er det mat Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) - Den første gratulasjonen som kom inn, var fra Ole Gunnar Solskjær. Den var jo litt søt, da... Jeg håper ikke Solskjær føler seg forpliktet til å bekrefte. Jeg hadde så lyst til å lekke denne ut til pressen den gangen, med tanke på all kritikken som haglet etter stuntet, men Kristopher lot meg ikke gjøre det fordi han liker Ole Gunnar, forklarte Hetland til VGTV. Dette var Pål Hetland angående Fuck for Forest oppvisningen under quart. Det er en av de mest idiotiske uttalelsene jeg noen gang har lest. Endret 3. oktober 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Endelig hjemme etter en altfor lang busstur på nesten 2t! deilig å være hjemme for første gang på 3 mnd.. men noen som har noe tips til hva jeg kan finne på? btw tasten "T" på detta keyboardet er litt loco så vist det mangler noen er det ikke min skyld..^^, Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Og daaaa var Ida tilbake fra et smertehelvete som varte i 2 timer. PUH! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Og daaaa var Ida tilbake fra et smertehelvete som varte i 2 timer. PUH! ? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Og daaaa var Ida tilbake fra et smertehelvete som varte i 2 timer. PUH! Hvordan ble det? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Og daaaa var Ida tilbake fra et smertehelvete som varte i 2 timer. PUH! Hvordan ble det? Det ble skikkelig bra! Hun syntes også at de var søte Tattovøren, altså. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Så bra. Regner med vi får se når den er grodd Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Så bra. Regner med vi får se når den er grodd regner her også. sitter og koser meg med brus Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Hva er det du har tattovert lillium? Endret 3. oktober 2008 av mushi Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Disse uglene (I lilla) sammen med et par svarte, små stjerner. Lokalisert på begge sider av hoftekammen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Skal bare vente til jeg får av plasten ^^, Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Viasat 4 har jaggu meg mange spennende programmer. Og sååå amerikanisert. Politiet er udødelige, bilene har uendelig med drivstoff, de tåler ekstreme hastigheter (0.999999c osv) og de er perfekte og tenker hele tiden på hva som lønner seg. Yesss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg