Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hva skjedde meg meitemark! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Saksedyr! http://no.wikipedia.org/wiki/Saksedyr De er nesten sjarmerende. Ekle, men sjarmerende. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 åhåhåhhå Latterlig underholdene spill! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Saksedyr! http://no.wikipedia.org/wiki/Saksedyr De er nesten sjarmerende. Ekle, men sjarmerende. Saksedyr er bra røyk ;D Bare la dem henge og tørke, så skrape dem ut av skallet og rett ned i siggen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 åhåhåhhåLatterlig underholdene spill! HAHA. Er på x46 nå. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre videre. Healp? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jippi! Pizza om få minutter! Om nom nom nom. Endelig funnet en frossenpizza som faktisk smaker godt. Jeg veit det høres utrolig ut, men det er faktisk sant! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tror det er litt lettere å skjønne om du viser et bilde eller noe. Er på x7 forresten . Jippi! Pizza om få minutter! Om nom nom nom. Endelig funnet en frossenpizza som faktisk smaker godt. Jeg veit det høres utrolig ut, men det er faktisk sant! Del med oss, herre! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tror det er litt lettere å skjønne om du viser et bilde eller noe.Er på x7 forresten . Jeg fiksa det nå. Hjelper å konse litt ^^ Skal fullføre dette nå, gir meg ikke! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Saksedyr er bra røyk ;D Bare la dem henge og tørke, så skrape dem ut av skallet og rett ned i siggen Hva faen? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Takker. Må vel testes ut ved nærmeste mulighet . Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 BESTE PIZZAEN EVER! Amen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Apropos mat... HER er en artig sak Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Me sorry! Var min andre jeg Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Jeg fiksa det nå. Hjelper å konse litt ^^ Sitter fast på samme, hjelp? :/ Edit: Greide den faktisk. Endret 3. oktober 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hmm, jeg har fått tak i en CO-pellet. Om jeg fyrer den opp inne, kan folk dø av røyken da? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Apropos mat... HER er en artig sak Oh my. Hvordan kom en 7-åring inn uten videre? Det er ikke snakk om noe velutvikla ungdom akkurat. Neste blir vel at krokodillen avlives siden den oppfordret ungen til å kaste mat . Hmm, jeg har fått tak i en CO-pellet. Om jeg fyrer den opp inne, kan folk dø av røyken da? Neh. Fyr løs. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Neh. Fyr løs. Sikker? Har du erfaringer med det? Har hørt den funker som tåregass og vil fremskape panikk Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Sikker? Har du erfaringer med det? Har hørt den funker som tåregass og vil fremskape panikk Sitter i gassen av en nå. Nei, har ikke prøvd, men kun en måte å finne det ut på . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 CO virker O2-fortrengende i blodet og man kan dø av det siden det tar opp plassen til oksygenet når det binder seg til hemoglobinet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg