b-real Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Mømø...skal på jobb i dag men har lite lyst. Madammen skal ha tattoooooo og jeg vil egentlig være med henne...men men...sånn går det.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fett da. Håp på at du får lærlingeplass på en skole. Det er max kewlt og max slack tbh masse utfordringer her og ja det er nice... serlig her som det er internatskole hvor jeg kan bo å shit. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 I dag skjer det. Den skjebnesvangre dagen som skal forandre mitt liv. Jeg skal klippe meg! Alt det lange håret mitt skal bort! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Mømø...skal på jobb i dag men har lite lyst. Madammen skal ha tattoooooo og jeg vil egentlig være med henne...men men...sånn går det.. Gratulerer med jobb da. Må være deilig å ha fått jobb igjen da. Du må liksom se på det på den måten. Hvor har du fått deg jobb? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 I dag skjer det. Den skjebnesvangre dagen som skal forandre mitt liv. Jeg skal klippe meg! Alt det lange håret mitt skal bort! Vi MÅ ha Før å etter bilde!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 I dag skjer det. Den skjebnesvangre dagen som skal forandre mitt liv. Jeg skal klippe meg! Alt det lange håret mitt skal bort! Klipp håret ditt gutt, og få deg jobb! Så kan du være et produktivt medlem av samfunnet. Akkurat som b-real! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har muntlig prøve på NTNU idag. Alltid drygent. Chill, bill. Det er lett. <- Above average. Iknow, but still. Hadde sååå ikke lyst å gå ut av senga idag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vi må ha før- og etterbilde! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer med jobb da. Må være deilig å ha fått jobb igjen da. Du må liksom se på det på den måten. Hvor har du fått deg jobb? Soltun Bosenter, er et hjem for psykisk utviklingshemmede. Har også en jobb i Kajaveien bofelleskap elns i Ås også men der må jeg vente på en politiattest som tydeligvis tar 200 år før den kommer så...jah.. Klipp håret ditt gutt, og få deg jobb! Så kan du være et produktivt medlem av samfunnet. Akkurat som b-real! Var det første jeg fikk høre på videregående at jeg skulle klippe meg og få meg arbeid. Klokeste ordene jeg har fått ifra noen som helst på VGS egentlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Du må huske at nesten alle offentlig ansatte jobber på timelønn og uten tidspress. Derfor er det ikke noe hast om det tar 200 år. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Joda, men det betyr at jeg må vente i gudene vet hvor lenge før jeg får meg mere jobb. Solhaug har vært så snill og tatt det på goodwill at jeg ikke er en overgriper av et eller annet slag...så...jah.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 ENDELIG FERDIG! endelig ferdig med å instalere windows på laptoppene kan si det mildt at jeg er litt lei av denna komandoen: sudo dd if=/media/sda1/image/hp.fresh.img of=/dev/hda1 sikker på at jeg kan skrive den i men albuen! men har vært digg:D Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) I dag skjer det. Den skjebnesvangre dagen som skal forandre mitt liv. Jeg skal klippe meg! Alt det lange håret mitt skal bort! Klipp håret ditt gutt, og få deg jobb! Så kan du være et produktivt medlem av samfunnet. Akkurat som b-real! Hey! Jeg utdanner meg som IKT-serviceoperatør for å kunne hjelpe Norge inn i fremtiden, litt etter litt. Jeg kommer til å bli en viktig del av samfunnet, bare... ikke akkurat nå. Edit: Og ja, dere får før- og etterbilder senere, må bare komme meg til Bodø først. Bussen går klokka 17:00, og jeg har frisørtimen klokka 14:45. Endret 3. oktober 2008 av Arinomi Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Dovito du er slapp Alt går automatisk her <3 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Seriosly. Det verste som finnes er insekter. Får helt gåsehud av å se på Viasat Nature om jordkreps (er det noe?). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jordveps er noe,jordkreps har jeg ikke hørt om. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kjapt googlesøk sier at det tilsvarer sirisser, sounds fair. Men ekkelt er det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er sirisser er det samme som sikader? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tror ikke det, og Wikipedia ga begrenset informasjon . Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Saksedyr! http://no.wikipedia.org/wiki/Saksedyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg