Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mømø...skal på jobb i dag men har lite lyst. Madammen skal ha tattoooooo og jeg vil egentlig være med henne...men men...sånn går det..

Gratulerer med jobb da. Må være deilig å ha fått jobb igjen da. Du må liksom se på det på den måten.

 

Hvor har du fått deg jobb?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Har muntlig prøve på NTNU idag. Alltid drygent.

Chill, bill. Det er lett.

 

<- Above average.

Iknow, but still. Hadde sååå ikke lyst å gå ut av senga idag.

Lenke til kommentar
Gratulerer med jobb da. Må være deilig å ha fått jobb igjen da. Du må liksom se på det på den måten.

 

Hvor har du fått deg jobb?

Soltun Bosenter, er et hjem for psykisk utviklingshemmede.

Har også en jobb i Kajaveien bofelleskap elns i Ås også men der må jeg vente på en politiattest som tydeligvis tar 200 år før den kommer så...jah..

 

Klipp håret ditt gutt, og få deg jobb! :mad:

Så kan du være et produktivt medlem av samfunnet. Akkurat som b-real!

Var det første jeg fikk høre på videregående at jeg skulle klippe meg og få meg arbeid. Klokeste ordene jeg har fått ifra noen som helst på VGS egentlig.
Lenke til kommentar
I dag skjer det. Den skjebnesvangre dagen som skal forandre mitt liv. Jeg skal klippe meg! Alt det lange håret mitt skal bort!

Klipp håret ditt gutt, og få deg jobb! :mad:

Så kan du være et produktivt medlem av samfunnet. Akkurat som b-real!

Hey! Jeg utdanner meg som IKT-serviceoperatør for å kunne hjelpe Norge inn i fremtiden, litt etter litt. Jeg kommer til å bli en viktig del av samfunnet, bare... ikke akkurat nå.

 

 

Edit: Og ja, dere får før- og etterbilder senere, må bare komme meg til Bodø først. Bussen går klokka 17:00, og jeg har frisørtimen klokka 14:45.

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...