Mikkel™ Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Slackers hele gjengen! Hva jobber du med forresten Dovito? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har muntlig prøve på NTNU idag. Alltid drygent. Og hvorfor har jeg ikke viasat 4 lengre? Jeg trenger viasat 4. VIL ikke ha dekoder. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 La meg klokka 2 i natt, og det var tidlig i forhold til tidligere netter! Gad som jeg "hater" høstferie Jeg blir jo helt sosete Så forventer jo selvfølgelig mor og far at jeg er oppe også da! Har muntlig prøve på NTNU idag. Alltid drygent.Og hvorfor har jeg ikke viasat 4 lengre? Jeg trenger viasat 4. VIL ikke ha dekoder. I går så jeg på Viasat 4 nesten hele kvelden. Først er det jo de beste to timene fra 6 til 8 eller noe, hvor det er animert humor, og deretter var det Independence Day fra halv 10 Jeg liker Viasat 4. Også må vi ikke glemme Chuck, da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Nå kan du glemme chuck. Og Simpsons, eller mer viktig:Champion League!" Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Slackers hele gjengen! Hva jobber du med forresten Dovito? går ikt-servicefag men er utplasert på en skole. så jeg prøver å gjøre godt intrykk så kanskje jeg får lærling plass her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ah,lærlingetiden...the memeories. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Nå kan du glemme chuck. Og Simpsons, eller mer viktig:Champion League!" Jaok... Jeg kan se den! CL er også utrolig flott at dem sender på Viasat4! Eller... Kanskje ikke for deg? Liverpool! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Men idag mister du viasat 4. Er jo hele poenget! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 ÅH? Har jeg virkelig ikke fått med meg! Hva skjer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Du kan jo LESE innleggene mine da. Står der, Viasat har nå gått til canal digital dekoderboks. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ja,da kan man ikke se Champions League kamper på kabel lengre...Viasat 4 har gått til dekoder. faen Fant det på Anfield, men hva betyr det? Skjønte ikke helt! Litt for tidlig på morran, tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hva er det å ikke skjønne? Dekoder-viasat4-cl ikke dekoder-ikke viasat-ingen cl Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Red.: Neivel. Endret 3. oktober 2008 av Bramle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) NEI!" Oy gevaldt Endret 3. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Huff. Hadde en grusom dröm i natt. Jeg var ute og reiste og plutselig begynte samtlige av tennene mine å lösne. Det var helt grusomt! Satt på en buss og de bare lösnet sånn plutselig. Rev de ut av kjeften og putta de i lua mi. :'/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har hatt slike scenarioer i hode selv. er ekkelt, Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Men hvis jeg har digitalt bakkenett, så har jeg vel dekoder? Nei, fy fader, nå var jeg treg ass! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Huff. Hadde en grusom dröm i natt. Jeg var ute og reiste og plutselig begynte samtlige av tennene mine å lösne. Det var helt grusomt! Satt på en buss og de bare lösnet sånn plutselig. Rev de ut av kjeften og putta de i lua mi. :'/ Hoff, slikt er fælt. Drømte at jeg drepte mamma en gang. Endte med at jeg drepte meg selv etterpå. Da jeg sto opp ringte jeg instantly til mamma for å høre stemmen hennes. Gud hvor glad jeg var da hun tok telefonen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Drømte om forum igårnatt jeg.... Skarstard var pålogget. Jeg trenger å feste ikveld. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Huff. Hadde en grusom dröm i natt. Jeg var ute og reiste og plutselig begynte samtlige av tennene mine å lösne. Det var helt grusomt! Satt på en buss og de bare lösnet sånn plutselig. Rev de ut av kjeften og putta de i lua mi. :'/ Hoff, slikt er fælt. Drømte at jeg drepte mamma en gang. Endte med at jeg drepte meg selv etterpå. Da jeg sto opp ringte jeg instantly til mamma for å høre stemmen hennes. Gud hvor glad jeg var da hun tok telefonen! det er grusomt! var plaget med feberfantasier når jeg var mindre. drømte at jeg selv var død at jeg kunne se liket mitt ligge i senga å shit. dreiv å gikk rundt i huset å sa " JEG ER DØD; KOM SE LIKET MITT LIGGER DER...." var helt SYKT. mamma fikk jo helt noia trodde det hadde flippa helt for meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg