Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har muntlig prøve på NTNU idag. Alltid drygent.

Og hvorfor har jeg ikke viasat 4 lengre? Jeg trenger viasat 4.

VIL ikke ha dekoder. :(

Lenke til kommentar

La meg klokka 2 i natt, og det var tidlig i forhold til tidligere netter! Gad som jeg "hater" høstferie ;) Jeg blir jo helt sosete :p

Så forventer jo selvfølgelig mor og far at jeg er oppe også da! :wallbash:

Har muntlig prøve på NTNU idag. Alltid drygent.

Og hvorfor har jeg ikke viasat 4 lengre? Jeg trenger viasat 4.

VIL ikke ha dekoder. :(

I går så jeg på Viasat 4 nesten hele kvelden. Først er det jo de beste to timene fra 6 til 8 eller noe, hvor det er animert humor, og deretter var det Independence Day fra halv 10 :w00t: Jeg liker Viasat 4. Også må vi ikke glemme Chuck, da ;)

Lenke til kommentar
Huff. Hadde en grusom dröm i natt. Jeg var ute og reiste og plutselig begynte samtlige av tennene mine å lösne. Det var helt grusomt! Satt på en buss og de bare lösnet sånn plutselig. Rev de ut av kjeften og putta de i lua mi. :'/

Hoff, slikt er fælt. Drømte at jeg drepte mamma en gang. Endte med at jeg drepte meg selv etterpå. Da jeg sto opp ringte jeg instantly til mamma for å høre stemmen hennes. Gud hvor glad jeg var da hun tok telefonen!

Lenke til kommentar
Huff. Hadde en grusom dröm i natt. Jeg var ute og reiste og plutselig begynte samtlige av tennene mine å lösne. Det var helt grusomt! Satt på en buss og de bare lösnet sånn plutselig. Rev de ut av kjeften og putta de i lua mi. :'/

Hoff, slikt er fælt. Drømte at jeg drepte mamma en gang. Endte med at jeg drepte meg selv etterpå. Da jeg sto opp ringte jeg instantly til mamma for å høre stemmen hennes. Gud hvor glad jeg var da hun tok telefonen!

det er grusomt! var plaget med feberfantasier når jeg var mindre. drømte at jeg selv var død at jeg kunne se liket mitt ligge i senga å shit. dreiv å gikk rundt i huset å sa " JEG ER DØD; KOM SE LIKET MITT LIGGER DER...." var helt SYKT. mamma fikk jo helt noia trodde det hadde flippa helt for meg..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...