binko Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg vurderer å sende en slik til "M"ads Eriksen, sammen med et takkebrev for alt for mange hundre fantastiske striper. Og legge ved en menstrusjons-smerte "YUM!"-sjokolade til madammen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Han trenger det sikkert, han er forkjølet iflg stripene de siste par dagene. Fått pastiller av Pesta, bl.a. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jag var inte mer än tolv Och jag bara sparka' boll Men så, en dag Kom min farsa in till mig Och ville snacka om en grej Ni vet, nog vad Ooh, jag minns så väl de orden Som min farsa sa Härligt härligt, men farligt farligt Ganska vanligt, men oförsvarligt Härligt härligt, men farligt farligt Så ta det varligt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er innkalt til møte hos NAV den 9 oktober. Lurer på hva de vil :o Errr. Jeg óg. Bare at det var 15. Fellesmøte. Lurer på det går på nå, for det ligner på det samma skrivet som jeg fikk like etter at jeg registrerte meg O.o Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg vurderer å sende en slik til "M"ads Eriksen, sammen med et takkebrev for alt for mange hundre fantastiske striper. Og legge ved en menstrusjons-smerte "YUM!"-sjokolade til madammen. Dersom du trenger en å spleise med, så er jeg veldig med! Just let me know Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Veit jeg er alene her nå, men må bare få sagt hvor idiot denne idioten er. Hva er poenget? Noen folk kan være dumme å gjøre de tingene jeg gjør? Folk kan være så dust som jeg er (som jeg egentlig ikke er, men bare viser), så derfor jeg gjør det? GOD DAMN! Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) "- Det er tullete at 18-åringer skal ha lov til å gjøre så alvorlige ting som å gifte seg eller å skifte navn. Ingen 18-åringer er modne nok til det, sier Cathrine til Dagbladet.no. [...] - At 18-åringer får drikke alkohol og kjøre bil, er greit. Det er jo i den alderen de begynner å flytte på seg i forbindelse med studier, og dessuten er glade i å ta en fest, sier jenta, som ikke har vært politisk aktiv siden hun var det i Fremskrittspartiets Ungdom (FpU) i 14- og 15-årsalderen. - Stemmerett er et eksempel på noe man burde få før man fyller 18. Uansett hvor gammel man er, han man rett til å få stemmen sin hørt, mener Cathrine Lislerud." Dette må jo være en eneste stor vits. Jeg nekter å tro at et så komplett tilbakestående vesen er i stand til å laste opp en video til Facebook, langt mindre overleve i atten år. Endret 3. oktober 2008 av Bramle Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Høres ut som et geni den jenta. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg må pisse men tør ikke å gå på do for da vekker jeg søstera mi eller mamma, mamma blir sur hvis hun ser at jeg er våken nå siden jeg skal opp kl 11 i morra It's a hard life. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Opp elleve? Hvordan i all verden er det da et problem? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Okei. Har søkt på 5 jobber. 1 skulle ikke ansette noen før etter jul. Nr 2 fikk jeg ikke. Og de 3 andre har jeg ikke hørt noe i fra. Kom deg bort ifra Sortland/vesterålen mann..et intet å hente der.. Jajajaja. Må bare ta fagbrevet først. Sjefen min må godkjenne noen oppgaver osv før jeg kan bli meldt opp. Og når jeg har det, så sier jeg snakkes til Sortland ^^ MEN, inntil da, hadde det vært jævla kjekt og tjent noen kroner. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Mornings. Tidlig oppe jeg ja. ^^ Edit: noen som har en sykkel jeg kan få? Endret 3. oktober 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Morgen alle sammen. I dag stod man tidlig opp, slik at man kunne busse til Drammen, møte ei veninne, for så at begge to busser tilbake. Jaja x) Ellers må jeg få ryddet rommet mitt. Note to self: 10. klassinger ROTER, spesielt på kvelden. Jah. De kommer på besøk, ser på film, roter litt og reiser hjem x) Ellers er mrbjoern litt trøtt, og skriver veldig mye rart oO Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 "Veninne" ja Jeg er da fremdeles alt for skeiv til at hun kan være noe annet. Nei, vi skal bare lage Onigiri (risboller, for de av dere som har sett slikt tidligere) og kanskje meron-pan (søtt brød, også kalt boller) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) god morgen folkens! en hærlig dag idag... halv dag siden elevene på denna skolen har noe avspasering for et eller anna, slipper jeg også tidlig siden det var ferie å greier:D nå er det å jobbe ræva av seg i noen timer så skal jeg hjem å sove <3 Endret 3. oktober 2008 av Dovito Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 samme plan her. Skrive ferdig paper, levere inn til respons gruppe, få respons, fixe paper, levere til foreleser....SOVE! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 jeg har det enda slappere en deg:D skal bare kopiere et windows image over på noen pc'er så er det å vente til skole elevene er ferdig then home sweet home Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg er trøtt! Nore to self: Legge seg klokka 12 i kveld! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fy faen, sovna klokka 2 på sofaen, og rakk akkurat å se ferdig Platoon. Så våkna jeg 6 og slang meg i køya og sov til nå. Høstferie <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg