Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jag var inte mer än tolv

Och jag bara sparka' boll

Men så, en dag

Kom min farsa in till mig

Och ville snacka om en grej

Ni vet, nog vad

Ooh, jag minns så väl de orden

Som min farsa sa

Härligt härligt, men farligt farligt

Ganska vanligt, men oförsvarligt

Härligt härligt, men farligt farligt

Så ta det varligt

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å sende en slik til "M"ads Eriksen, sammen med et takkebrev for alt for mange hundre fantastiske striper.

Og legge ved en menstrusjons-smerte "YUM!"-sjokolade til madammen.

Dersom du trenger en å spleise med, så er jeg veldig med! Just let me know ;)

Lenke til kommentar

"- Det er tullete at 18-åringer skal ha lov til å gjøre så alvorlige ting som å gifte seg eller å skifte navn. Ingen 18-åringer er modne nok til det, sier Cathrine til Dagbladet.no.

[...]

- At 18-åringer får drikke alkohol og kjøre bil, er greit. Det er jo i den alderen de begynner å flytte på seg i forbindelse med studier, og dessuten er glade i å ta en fest, sier jenta, som ikke har vært politisk aktiv siden hun var det i Fremskrittspartiets Ungdom (FpU) i 14- og 15-årsalderen.

- Stemmerett er et eksempel på noe man burde få før man fyller 18. Uansett hvor gammel man er, han man rett til å få stemmen sin hørt, mener Cathrine Lislerud."

Dette må jo være en eneste stor vits. Jeg nekter å tro at et så komplett tilbakestående vesen er i stand til å laste opp en video til Facebook, langt mindre overleve i atten år.

Endret av Bramle
Lenke til kommentar
Okei. Har søkt på 5 jobber. 1 skulle ikke ansette noen før etter jul. Nr 2 fikk jeg ikke. Og de 3 andre har jeg ikke hørt noe i fra.

Kom deg bort ifra Sortland/vesterålen mann..et intet å hente der..

Jajajaja. Må bare ta fagbrevet først. Sjefen min må godkjenne noen oppgaver osv før jeg kan bli meldt opp. Og når jeg har det, så sier jeg snakkes til Sortland ^^

MEN, inntil da, hadde det vært jævla kjekt og tjent noen kroner.

Lenke til kommentar

Morgen alle sammen. :) I dag stod man tidlig opp, slik at man kunne busse til Drammen, møte ei veninne, for så at begge to busser tilbake. :wee: Jaja x)

Ellers må jeg få ryddet rommet mitt.

Note to self: 10. klassinger ROTER, spesielt på kvelden. :ermm:

Jah. De kommer på besøk, ser på film, roter litt og reiser hjem x)

Ellers er mrbjoern litt trøtt, og skriver veldig mye rart oO

Lenke til kommentar

god morgen folkens! en hærlig dag idag... halv dag siden elevene på denna skolen har noe avspasering for et eller anna, slipper jeg også tidlig siden det var ferie å greier:D nå er det å jobbe ræva av seg i noen timer så skal jeg hjem å sove <3

Endret av Dovito
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...