Billy Bob Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Petter Stordalen er teit. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Akkurat gått fra 20% stilling til 100% stilling jeg. I alle fall frem til sommeren. =D Hva slags jobb? Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nå tar torsdagsklubben seg veldig ned her syntes jeg.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva slags jobb?Kiosken på sykehuset i stavanger. Skikkelig koselig jobb. ^^ Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hva slags jobb?Kiosken på sykehuset i stavanger. Skikkelig koselig jobb. ^^ Oi, da må jeg dra til Stavanger og dette litt.. Hva er det for noen irriterende folk som ler så ufattelig høyt av den bl.a labre humoren Torsdagsklubben har blitt? EDIT: GLEM DET! Endret 2. oktober 2008 av Binko Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Mm--mm.. Brødskive med kvitost og et iskaldt glass med melk! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Okei. Har søkt på 5 jobber. 1 skulle ikke ansette noen før etter jul. Nr 2 fikk jeg ikke. Og de 3 andre har jeg ikke hørt noe i fra. Kom deg bort ifra Sortland/vesterålen mann..et intet å hente der.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Mm--mm.. Brødskive med kvitost og et iskaldt glass med melk! Det der hörtes faktisk ganske godt ut. Typisk norsk. Sitter her og nyter et glass kald pepsi med isbiter. :] Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Mm--mm.. Brødskive med kvitost og et iskaldt glass med melk! Det der hörtes faktisk ganske godt ut. Typisk norsk. Sitter her og nyter et glass kald pepsi med isbiter. :] M-m, er ganske godt. ^^ Edit: hvorfor har du en svensk "ö"? Endret 2. oktober 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Not located in Norway. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Torsdagsklubben hadde helt feil gjest i Petter Stordalen. Han satt jo bare og ropte om å få forsvare seg hele tiden. "Nei hoteller går ikke an å spøke med, for jeg er jo hotellsjef"..blah. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ble Independence Day istedet for Torsdagsklubben på meg i dag! Forbanna reklamer! Men nu fortsetter filmen! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kom deg bort ifra Sortland/vesterålen mann..et intet å hente der.. Samme sier jeg til han. Kan dra tilbake dit når han er 60 eller noe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kom deg bort ifra Sortland/vesterålen mann..et intet å hente der.. Samme sier jeg til han. Kan dra tilbake dit når han er 60 eller noe. 60 var da litt sent,. Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Var det du som skulle bake boller i dag B-real? Ble det noe av? *sspe av kakaoen* EDIT: Goddamn, nå må dere holde ut med meg lenge, ingen av de søte er pålogget på msn... Endret 2. oktober 2008 av Binko Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Neh, men jeg lagde taco. Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Går vel forsåvidt for det samme. Nå er det kaldt på rommet mitt. For kaldt. Forresten så har dere rett i dustete gjester. Èn som er tufs og en annen som eh virket nervøs eller noe.. lo mye gjorde hun hvertfall. Var vel få punkter som var noe veldig morsomme i dag... NP - Let's Build A Home Endret 2. oktober 2008 av Binko Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 http://gizmodo.com/5056931/admit-it-the-st...little-tempting Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Begynner å bli trött, gitt. Får vel sette på en episode av "Heroes" og legge meg på senga... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg kjenner en som kunne satt pris på den genseren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg