Petter Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Endelig! for ei lita stund sia fikk jeg laget en derre forbanna partisjonen. er det mulig.. jeg har det med å gjøre ting 100* mere tungvindt en det jeg tenger.. jeg var en enkel komando fra å greie det ista, men neida.. trengte bare å tvinge maskina litt....:S Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hmm.. Vi har elektriker på besøk. oO Så nå slipper man snart å tulle med skjøteledninger og slikt på nye rommet. Er man heldig kommer cat5 kablen min også, så jeg får slik kablet internett. Drit i cat5, cat5e er tingen! O.o Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hmm.. Vi har elektriker på besøk. oO Så nå slipper man snart å tulle med skjøteledninger og slikt på nye rommet. Er man heldig kommer cat5 kablen min også, så jeg får slik kablet internett. Drit i cat5, cat5e er tingen! O.o Hvorfor ikke cat6 med en gang? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Sitter på bussen til Trondheim. Trådløst nett på bussen er genialt.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Sitter på bussen til Trondheim. Trådløst nett på bussen er genialt.. Hvilket busselskap? Har de mulighet til å lade PCen? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Lavprisekspressen. Har strøm, ja. Hastigheten på nettet er så som så, da. Men det forventet jeg. Prøvde meg på en speedtest.net, men det gikk ikke (kom i en tunell). Rakk å teste pingen da, 968 ms. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hmm.. Vi har elektriker på besøk. oO Så nå slipper man snart å tulle med skjøteledninger og slikt på nye rommet. Er man heldig kommer cat5 kablen min også, så jeg får slik kablet internett. Drit i cat5, cat5e er tingen! O.o Hvorfor ikke cat6 med en gang? Hvorfor ikke cat7 med en gang? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fikk testa hastigheten... Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Prøv deg med en liten dose khat, og alle sorger forsvinner! Da trenger du ikke tenke på hverken cat5, cat6 eller cat19 for den saks skyld... Men fra spøk til revolver: Jeg maskerer trappa, og føler jeg er flink om dagen! :!: Fikk testa hastigheten... Var jo ikke så dårlig det, da! Med tanke på at du sitter på en buss! Endret 2. oktober 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nei, ble overraska. Er andre på nettverket i tillegg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Var jo ikke så dårlig det, da! Med tanke på at du sitter på en buss!Nsb tilbyr ikke internett, og strøm måu betale ekstra for. Typisk. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er vel nett i komfort-avdelingen? Eller husker jeg feil, da? Men det koster jo 75 kroner i tillegg, da! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg var på komfort-klasse på NSB tidligere idag (har reist siden 04.30 ). Jeg fant ikke noen nettverk, hvertfall. Jeg var på komfort-klasse på NSB tidligere idag (har reist siden 04.30 ). Jeg fant ikke noen nettverk, hvertfall. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er foreløpig bare nett på enkelte utvalgte strekninger hos NSB. Husker ikke hvilke. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kan det tenkes at det er Østfoldbanen? For jeg mener å huske at det er det der! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Søkte på NSB sine sider nå, og etter en vel å merke liten søken, fant jeg ut at på Gjøvikbanen er det nett, og det virka som det bare var en prøveordning, da det var Frem til og med oktober 2008 vil kunder som reiser med NSB KOMFORT mellom Gjøvik og Oslo fortsatt ha muligheten til å bruke internett på tog. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Googlet litt, ser ut som Oslo-Gjøvik allerede har, og Lillehammer-Skien skal få over nyåret en gang. Etter hvert også Bergensbanen og Dovrebanen. Ser ikke ut som det er planlagt i Østfold ennå. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 hadde ikke gjort noe om de kunne hatt det på Sørlandsbanen Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tror dere folk blir fornærmet om jeg retter på skrivefeilene deres når jeg siterer dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg