Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Endelig! for ei lita stund sia fikk jeg laget en derre forbanna partisjonen. er det mulig.. jeg har det med å gjøre ting 100* mere tungvindt en det jeg tenger.. jeg var en enkel komando fra å greie det ista, men neida.. trengte bare å tvinge maskina litt....:S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm.. Vi har elektriker på besøk. oO

Så nå slipper man snart å tulle med skjøteledninger og slikt på nye rommet. :) Er man heldig kommer cat5 kablen min også, så jeg får slik kablet internett. :D

Drit i cat5, cat5e er tingen! O.o

Hvorfor ikke cat6 med en gang?

Lenke til kommentar
Hmm.. Vi har elektriker på besøk. oO

Så nå slipper man snart å tulle med skjøteledninger og slikt på nye rommet. :) Er man heldig kommer cat5 kablen min også, så jeg får slik kablet internett. :D

Drit i cat5, cat5e er tingen! O.o

Hvorfor ikke cat6 med en gang?

Hvorfor ikke cat7 med en gang?

Lenke til kommentar

Prøv deg med en liten dose khat, og alle sorger forsvinner! Da trenger du ikke tenke på hverken cat5, cat6 eller cat19 for den saks skyld...

Men fra spøk til revolver: Jeg maskerer trappa, og føler jeg er flink om dagen! :!:

Fikk testa hastigheten...

332423971.png

Var jo ikke så dårlig det, da! Med tanke på at du sitter på en buss!

Endret av hagengutten
Lenke til kommentar

Søkte på NSB sine sider nå, og etter en vel å merke liten søken, fant jeg ut at på Gjøvikbanen er det nett, og det virka som det bare var en prøveordning, da det var

Frem til og med oktober 2008 vil kunder som reiser med NSB KOMFORT mellom Gjøvik og Oslo fortsatt ha muligheten til å bruke internett på tog.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...