Eplefe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nei, han er kjip sånn sett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Da har dere ikke hax0red nok.. Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Mmeeh, nå er jeg trøtt. *yawn and stretch* Sove, nå. 'Ave a good un! Endret 2. oktober 2008 av Binko Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg kjeder meg. Kjører igjennom alt av Married with children, men det er ikke så lenge siden sist og derfor heller ikke like artig. Pluss at jeg er tom for røyk. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Æ stakk innom kaffen førr å seie natta på trønjdersk! Så no lægg æ mæ! Nattja allje sammen! Lenke til kommentar
Femme Fatale Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Æ stakk innom kaffen førr å seie natta på trønjdersk! Så no lægg æ mæ! Nattja allje sammen! God natt. Det er bare bra at du er tom for røyk, Nyhus. Kjøp deg noe bedre. Endret 30. mai 2009 av Femme Fatale Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 <--- HAHAHAHA! Skarstad, for real lizzom lizzom? Love and marriage, love and marriage Go together like a horse and carriage This I tell you brother You cant have one without the other Love and marriage, love and marriage Its an institute you cant disparage Ask the local gentry And they will say its elementary Try, try, try to separate them Its an illusion Try, try, try, and you will only come To this conclusion Love and marriage, love and marriage Go together like a horse and carriage Dad was told by mother You cant have one without the other Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Har en pris igjen i snusboksen også. Kjipt =( Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Har to fulle bokser General. Men jeg får ikke sove. Så det går sånn, opp i opp :/ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ser ut som jeg er den förste til å si "god morgen" i dag. \o/ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ser ut som jeg er den siste til å si god natt God natt! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 God morgon! Eg skal leggje meg snart. Er ikkje noko trøytt, men heilt slitt ut og øydelagt i kroppen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kom over en ny klassiker! <3 Bump for awesomeness! En liten video som kan få noen av dere til å stå opp. (Håwhåwhåw... En godt skjult grovis det der... : D ) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hmm.. Vi har elektriker på besøk. oO Så nå slipper man snart å tulle med skjøteledninger og slikt på nye rommet. Er man heldig kommer cat5 kablen min også, så jeg får slik kablet internett. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Good morning:) har ikke hatt tid til å være innom her enda.. sitter å klør meg i hue å river ut hår av frustrasjon.. prøver å få laget en partisjon med Knoppix men skriver inn komandoen å alt er bra. kommer det en feilmelding om at ERROR: this software has detected that the disk has at least 3 bad sectors.... Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kan nokon finne den mobil reklama? Silence boss? Han runde som snakker med barnestemme... Kva operatør er dette? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Good morning:) har ikke hatt tid til å være innom her enda.. sitter å klør meg i hue å river ut hår av frustrasjon.. prøver å få laget en partisjon med Knoppix men skriver inn komandoen å alt er bra. kommer det en feilmelding om at ERROR: this software has detected that the disk has at least 3 bad sectors....Så leit da! Kan nokon finne den mobil reklama? Silence boss? Han runde som snakker med barnestemme... Kva operatør er dette? Telenor? Endret 2. oktober 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kan nokon finne den mobil reklama? Silence boss? Han runde som snakker med barnestemme... Kva operatør er dette? djuice har ikke flash player her så Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kan nokon finne den mobil reklama? Silence boss? Han runde som snakker med barnestemme... Kva operatør er dette? djuice har ikke flash player her så btw sudo aptitude install testdisk sudo testdisk så følger du den Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er en reklame for Djuice, og det er "Silent boss", ikke "silence". Da var natten med babyene over, og jeg skal lage kaffe. Jeg håper de sover en stund. 8D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg