hylo Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Kjeft din du 'a. Neste som skjer er vel at pappa kjøper roskildebillett til Petter OG deg. NP: Aqua - Happy boys & Girls Tihi, det hadde vært litt sånn slemt ovenfor deg, tror jeg. Men jeg og faren din har spesielle bånd, vettu! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Kom over en ny klassiker! <3 Endret 1. oktober 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 En av de få gangen sex ikke solgte. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fantastiskt! Tenkte meg forresten til Trondheim over nyttår. Start å glede deg!This is nice. Sant nok. Men jeg lurer litt på hvordan en festival der det er folk du skjønner hva sier er. : P Ta danskkurs da vel! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Trenger ikke danskkurs! Bare kroppspråk og kamelåså. Jeg greide meg helt fint, jeg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Tuborg+dansker=engelsk. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Trenger ikke danskkurs! Bare kroppspråk og kamelåså. Jeg greide meg helt fint, jeg! Men.. .eh... du er jente. ;D Tuborg+dansker=engelsk. Tuborg+dansker=Vi forstår ikk hinanden! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 http://news-world.us/pics/?p=78 Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Skaviseeee... Varm kakao, CHECK (sågodtsom)ferske boller, CHECK ooooplutseligrandomsvimmelhet, DUNK Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Jeg har mentos. Men ikke Cola Light. Og nei, jeg drikker ikke Cola, hverken den originale, den sukkerfrie eller den sukkerfrie. Endret 1. oktober 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Varme boller hørtes fantastisk ut. Kanskje en skulle lage boller i morra.. Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Okei. Det er en edderkopp på rommet mitt. BRBRB logger på i morgen, hvis ikke jeg kommer på... Jeg er veldig glad i dere. EDIT: Nei, men alvorlig talt. IIIIIHTADENBORT! Endret 1. oktober 2008 av Binko Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har mentos. (...) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Okei. Det er en edderkopp på rommet mitt. BRBRB logger på i morgen, hvis ikke jeg kommer på... Jeg er veldig glad i dere. EDIT: Nei, men alvorlig talt. IIIIIHTADENBORT! Du skal se den som bor i søppelkassa vår. Den er syyykt stor. Bare kroppen er på størrelse med en chilinøtt, når den strekker ut beina blir jeg redd Jeg har mentos. (...) youtube6Jlv8F9cerA&feature=relatedyoutube Fler enn meg som tenkte: "Nå stapper ho den opp i musa"? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Fler enn meg som tenkte: "Nå stapper ho den opp i musa"? Nei. Ikke når den linket til Youtube, i det minste. Endret 1. oktober 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Dere har ikke noe større enn 100x133? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg