hylo Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 I senga til mora di... Tja. Du vet nok mer om det enn det jeg gjør, isåfall. Trenger jeg vinkle det tydeligere for deg? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 I senga til mora di... Naaaat funneh. ::::::::--------D Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ja? Hvor er den såkalte aktiviteten? I senga til mora di... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ida Maria er ikke noe flink. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Tja. Du vet nok mer om det enn det jeg gjør, isåfall. Trenger jeg vinkle det tydeligere for deg? I grunnen ikke. Du kan kalle meg "Pappa" heretter. Hun hilser forresten og spør om du har husket å kle deg godt. Du må ikke bli forkjølet vet du. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 I grunnen ikke. Du kan kalle meg "Pappa" heretter. Hun hilser forresten og spør om du har husket å kle deg godt. Du må ikke bli forkjølet vet du. Okei. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ida Maria er ikke noe flink. Skarstard (og jeg) er uenig! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Trenger jeg vinkle det tydeligere for deg? Sikkert ikke. Jeg hører på Aqua. Blir aldri for gammel for Aqua. Pappa nettopp inn og prøvde å overtale meg til å bli med til USA. Kan vel ikke ditche Roskilde! EpleTARD!: Er 'a vel. Stella and God! <3 Endret 1. oktober 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg hører på Aqua. Blir aldri for gammel for Aqua. Pappa nettopp inn og prøvde å overtale meg til å bli med til USA. Kan vel ikke ditche Roskilde!Nei, det kan du ikke. Jeg skal jo være med! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Trenger jeg vinkle det tydeligere for deg? Sikkert ikke. Jeg hører på Aqua. Blir aldri for gammel for Aqua. Pappa nettopp inn og prøvde å overtale meg til å bli med til USA. Kan vel ikke ditche Roskilde! Har "Aquarius", "Aquarium" og "Mania Remix"-albumene liggende på PCen. Rippa direkte fra CD. \o/ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Jeg hører på Aqua. Blir aldri for gammel for Aqua. Pappa nettopp inn og prøvde å overtale meg til å bli med til USA. Kan vel ikke ditche Roskilde! Du kan nok ikke det. :--P Hvilke retoriske triks prøvde han seg på? Festival blir det uansett! Lurer egentlig på hvordan Hove er... men får se på det etterhvert. ;-D Og btw. Aqua er konge! Trist at det er lite sikkert med nytt album. Endret 1. oktober 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 AidsPenis: Nah. Ikke min smak. Dvs, de to låtene jeg har hørt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nei, det kan du ikke. Jeg skal jo være med! Ditcher vel ikke camp AWESOME! Har "Aquarius", "Aquarium" og "Mania Remix"-albumene liggende på PCen. Rippa direkte fra CD. \o/ Fantastiskt! Tenkte meg forresten til Trondheim over nyttår. Start å glede deg! Du kan nok ikke det. :--P Hvilke retoriske triks prøvde han seg på? Festival blir det uansett! Lurer egentlig på hvordan Hove er... men får se på det etterhvert. ;-D Han tok en "Jeg kan betale." HALLO! Roskilde er jo greia vår. Blir jo bare bedre og bedre. Vi kan sikkert dra på både Hove og Roskilde, men det kommer ikke på tale at vi dropper RF. DU GAV MEG BILLETT I BURSDAG FFS! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Aqua er sjef til tider. ---------------------------------- Avslutt kvelden med j-pop. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Han tok en "Jeg kan betale."HALLO! Roskilde er jo greia vår. Blir jo bare bedre og bedre. Vi kan sikkert dra på både Hove og Roskilde, men det kommer ikke på tale at vi dropper RF. DU GAV MEG BILLETT I BURSDAG FFS! Nice. : D Sant nok. Men jeg lurer litt på hvordan en festival der det er folk du skjønner hva sier er. : P Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 WHO HAS THE MONEY!? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 WHO HAS THE MONEY!? HILARIOUS! Hello Epic Fail. Hello you. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Se filmen hos Youtube"] Endret 1. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 HILARIOUS! Hello Epic Fail. Hello you. Dritbra var det. TOO MUCHO INFO. Kjeft din du 'a. Neste som skjer er vel at pappa kjøper roskildebillett til Petter OG deg. NP: Aqua - Happy boys & Girls Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg