Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger jeg vinkle det tydeligere for deg?

Sikkert ikke.

Jeg hører på Aqua. Blir aldri for gammel for Aqua. Pappa nettopp inn og prøvde å overtale meg til å bli med til USA. Kan vel ikke ditche Roskilde!

Har "Aquarius", "Aquarium" og "Mania Remix"-albumene liggende på PCen. Rippa direkte fra CD. \o/

Lenke til kommentar
Jeg hører på Aqua. Blir aldri for gammel for Aqua. Pappa nettopp inn og prøvde å overtale meg til å bli med til USA. Kan vel ikke ditche Roskilde!

Du kan nok ikke det. :--P Hvilke retoriske triks prøvde han seg på?

Festival blir det uansett! :) Lurer egentlig på hvordan Hove er... men får se på det etterhvert. ;-D

Og btw. Aqua er konge! Trist at det er lite sikkert med nytt album.

Endret av :--{D
Lenke til kommentar
Nei, det kan du ikke. Jeg skal jo være med!

Ditcher vel ikke camp AWESOME!

Har "Aquarius", "Aquarium" og "Mania Remix"-albumene liggende på PCen. Rippa direkte fra CD. \o/

Fantastiskt! Tenkte meg forresten til Trondheim over nyttår. Start å glede deg!

Du kan nok ikke det. :--P Hvilke retoriske triks prøvde han seg på?

Festival blir det uansett! :) Lurer egentlig på hvordan Hove er... men får se på det etterhvert. ;-D

Han tok en "Jeg kan betale."

HALLO! Roskilde er jo greia vår. Blir jo bare bedre og bedre. Vi kan sikkert dra på både Hove og Roskilde, men det kommer ikke på tale at vi dropper RF. DU GAV MEG BILLETT I BURSDAG FFS!

Lenke til kommentar
Han tok en "Jeg kan betale."

HALLO! Roskilde er jo greia vår. Blir jo bare bedre og bedre. Vi kan sikkert dra på både Hove og Roskilde, men det kommer ikke på tale at vi dropper RF. DU GAV MEG BILLETT I BURSDAG FFS!

Nice. : D

Sant nok. Men jeg lurer litt på hvordan en festival der det er folk du skjønner hva sier er. : P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...