Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se lyst på det: Du slipper lungeplager senere i livet som du definitivt ville fått dersom det ikke ble oppdaget ;)

Jepp. Vi begynte å tenke på om det var derfor jeg er så mye plaga med tett nese og snufsete osv. Det har vært i to år og det tror vi fuktskadene har og.

Ta deg en test! En på skolen min, som forøvrig også spiller på fotballaget mitt, fikk store plager etter at skolen vår var totalt oppspist av muggsopp! Han må nå ha sånn intubator eller sånn, og har en del hodepine! Ikke bra :no:

Med andre ord: Ta en test!

Da spør jeg: Hva slags test er det snakk om?

Lenke til kommentar
Er mye mere farlig å utføre førstehjelp hvis du ikke vet hva du driver med. Da kan du fort ta livet av folk eller gjøre smertene mye værre.

Men på en annen side er det bedre om en person overlever med en nakkeskade, enn om en person dør.

Det kommer jo selvfølgelig veldig an på situasjonen, det som er så gøy med førstehjelp, det finnes sjelden en fasit.

Lenke til kommentar
Men på en annen side er det bedre om en person overlever med en nakkeskade, enn om en person dør.
Dette tror jeg det er uenighet om. Selv så hadde jeg heller daua enn å sitte i en rullestol resten av livet, lam fra halsen og ned og måtte mates og skiftes bleie på.

Sånn gidder jeg ikke å tenke, jeg er opplært til førstehjelp, og jeg bryr meg egentlig fint lite om personer jeg ikke kjenner.

Jeg vet at jeg er en hykler.

Lenke til kommentar
Var det du som sa at du forbeholdt deg retten til å sette en pistol mot tinningen elns. når du ble gammel, Lars?
Nei... JEg sa jeg forbeholdt meg retten til å skyte meg om jeg ble en siklende tulling som ikke klarte å gjøre noe selv. Men forsåvidt så blir de fleste gamlinger sånn.

JEg vil leve lenge jeg... Men gammel vil jeg aldri bli.

DAMN YOU!!

http://http://www.unitedmedia.com/comics/p...15200080929.gif

What did I do?

Lenke til kommentar
Priest Busted Dealing Cocaine

priest.jpg

Reverend Christopher Layden

A Catholic priest on the University of Illinois campus has been charged with selling cocaine from his church office and rectory.

The Reverend Christopher Layden pleaded not guilty Thursday to two counts of delivery of less than 1 gram of cocaine within 1,000 feet of a church and one count of possession with intent to deliver 1 to 15 grams of cocaine near a church.

The 33-year-old was arrested Wednesday at St. John’s Catholic Newman Center after investigators found 3 grams of cocaine and drug paraphernalia while searching his home and office. His bond was set at $50,000.

The Catholic Diocese of Peoria says it has suspended Layden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...