Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er litt trist nå :(

Jeg bor i kjellern og Vi skulle vaske rommet helt.

Så vi tok bort teppe og alle møbla og sånn og merker masse rare flekker langs listene og på gulvet ved ene veggen.

Så vi spretta opp masse på gulvet og i veggene og merker de syke fuktighetsskadene. PIL RÅTTENT!

Hvis det er spesielt ille blir det jo mangfoldige tusen kroner for å fikse det. Må legge alt av vegger og gulv på rommet mitt på nytt.

Jeg har flytta ut av rommet nå, og bor i kjellerstua og ser ut som jeg blir boende her i svært lang tid.

Tihi? Ikke? Neivel...

Anyways! Utrolig kjedelig, da! Jeg bor også i kjelleren om dagen, men det er fordi vi frivillig pusser opp i annen etasje!

Lenke til kommentar
Egentlig ganske greit å få vite hva man skal gjøre om man kommer først til et ulykkes-sted. :)

Men resten var bare dritt kjedelig. ._.

Skal man gjøre noe om man kommer først på ulykkessted? :dontgetit:

Såklart, blant annet sikre stedet, få oversikt over evt. skader, ringe nødtelefon dersom nødvendig. Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen.

Lenke til kommentar
Inntil nå har jeg liksom pleid å kjøre slalom mellom de brennende vrakene, meie ned eventuelle fotgjengere og gi på som bare faen for å ta igjen den tida jeg tapte på å bremse ned.

You go!

Egentlig ganske greit å få vite hva man skal gjøre om man kommer først til et ulykkes-sted. :)

Såklart, blant annet sikre stedet, få oversikt over evt. skader, ringe nødtelefon dersom nødvendig. Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen.

Tror det lå en halv ironisk baktanke på den der!

Lenke til kommentar

Nope, bare sitte der og gjøre ingenting. Kanskje ta seg ei øl hvis man har.

Øl og potetgull, sit back, and just watch the fun. Bedre enn HD-TV!

Lenke til kommentar

Nope, bare sitte der og gjøre ingenting. Kanskje ta seg ei øl hvis man har.

Øl og potetgull, sit back, and just watch the fun. Bedre enn HD-TV!

Panorama included.

Lenke til kommentar
Se lyst på det: Du slipper lungeplager senere i livet som du definitivt ville fått dersom det ikke ble oppdaget ;)

Jepp. Vi begynte å tenke på om det var derfor jeg er så mye plaga med tett nese og snufsete osv. Det har vært i to år og det tror vi fuktskadene har og.

Ta deg en test! En på skolen min, som forøvrig også spiller på fotballaget mitt, fikk store plager etter at skolen vår var totalt oppspist av muggsopp! Han må nå ha sånn intubator eller sånn, og har en del hodepine! Ikke bra :no:

Med andre ord: Ta en test!

Endret av hagengutten
Lenke til kommentar

Jeg bruker aldri virkemidler som sarkasme og ironi!

1. Sikre skadested, samme faen om det er trafikkulykke eller en skadd person du kommer over et annet sted, alltid egen sikkerhet først.

2. Skaffe oversikt, lite vits i å ringe AMK og mumle noe om et par biler som har kræsja uten å vite noe mer enn det...

3. Ringe AMK, helst via 113, men begge de andre numrene kan sette deg over.

4. Sette deg ned og vente på ambu, du har nå gjort det du plikter å gjøre, om du allikevel skulle ha såpass medmenneskelighet i deg at du prøver deg på litt førstehjelp, vil det neppe skade noen.

Lenke til kommentar

Jeg bruker aldri virkemidler som sarkasme og ironi!

1. Sikre skadested, samme faen om det er trafikkulykke eller en skadd person du kommer over et annet sted, alltid egen sikkerhet først.

2. Skaffe oversikt, lite vits i å ringe AMK og mumle noe om et par biler som har kræsja uten å vite noe mer enn det...

3. Ringe AMK, helst via 113, men begge de andre numrene kan sette deg over.

4. Sette deg ned og vente på ambu, du har nå gjort det du plikter å gjøre, om du allikevel skulle ha såpass medmenneskelighet i deg at du prøver deg på litt førstehjelp, vil det neppe skade noen.

Om det er en VIRKELIG seriøs ulykke, skal du ikke røre på kjøretøyene innrammet.

En annen ting er at man utfører førstehjelp på den som har størst sjans til å overleve. Om en kar som sitter i bilen og blir holdt sammen av rattet, er det ikkenoe vits å prøve førstehjelp på ham. Her trengs det mer enn HLR og stabilt sideleie.

Utover det, så kan du ta deg en pils og kose deg. Helst kjøre videre med pilsen i hånda mens politiet ser på deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...