Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

En av oss burde lage en tråd i Mat og drikke, Fluesopp. Kalle den "Matkafeen" Eller "Fórbua" eller noe sånt. Der vi kan diskutere alt mulig rundt matlaging.

GJØR DET! Jeg har tenkt på det samma, og lest ufattelig mange sider i Mat og Drikke den siste tia. Det er fint å få litt inspirasjon fra andre på matlagingsfronten. Det blir litt kjedelig å bare bla i oppskrifter hele tia. Jeg vil gjerne ha en tråd hvor man kan dele oppskrifter på anna enn typisk hybelmat (omg, så kjedelig!).

Sååå .. Gjør det, gjør det - gjennomfør det! :wee:

Og OMG, jeg er gla jeg ikke driver med 4H-oppgaver lenger. \o/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Deep Purple Total ABandOn i Australia 1999, med 5.1 lydspor.

Nå blir det kos :dribble:

Hæhæh, ikke dårlig!

Deep Purple har mange gode plater, men ingenting slår Machine Head. NO WAI.

Personlig favoriserer jeg Purpendicular, Abandon og Rapture of the Deep. Steve Morse gjorde virkelig underverker for bandet.

In Rock, Machine Head og Perfect Strangers stiller i en klasse for seg selv.

Lenke til kommentar
Personlig favoriserer jeg Purpendicular, Abandon og Rapture of the Deep. Steve Morse gjorde virkelig underverker for bandet.

Jeg har ikke hørt "nyere" enn Perfect Strangers, så jeg vet ikke.

Har på en måte styrt unna, i frykt for å bli skuffa. Blir jeg det, eller er det bare tull det jeg prater?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hørt "nyere" enn Perfect Strangers, så jeg vet ikke.

Har på en måte styrt unna, i frykt for å bli skuffa. Blir jeg det, eller er det bare tull det jeg prater?

Du kan jo prøve deg på Abandon, det som var første hele plata jeg begynte å høre på, god og tung til å være Purple, og geniale tekster. Det nye er ingenting å frykte, det bedret seg veldig etter Slaves and Masters for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Du kan jo prøve deg på Abandon, det som var første hele plata jeg begynte å høre på, god og tung til å være Purple, og geniale tekster. Det nye er ingenting å frykte, det bedret seg veldig etter Slaves and Masters for å si det sånn...
*sette den på anlegget*
Lenke til kommentar

Sier seg liksom litt selv at dette virkelig ikke var den rette veien å gå for Purple (selv om akkurat denne låta er så harry at det blir litt artig allikevel):

Hvem begynner med middelmådig puddelrock midt på nittitallet liksom?

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Jeg er litt trist nå :(

Jeg bor i kjellern og Vi skulle vaske rommet helt.

Så vi tok bort teppe og alle møbla og sånn og merker masse rare flekker langs listene og på gulvet ved ene veggen.

Så vi spretta opp masse på gulvet og i veggene og merker de syke fuktighetsskadene. PIL RÅTTENT!

Hvis det er spesielt ille blir det jo mangfoldige tusen kroner for å fikse det. Må legge alt av vegger og gulv på rommet mitt på nytt.

Jeg har flytta ut av rommet nå, og bor i kjellerstua og ser ut som jeg blir boende her i svært lang tid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...