Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En av oss burde lage en tråd i Mat og drikke, Fluesopp. Kalle den "Matkafeen" Eller "Fórbua" eller noe sånt. Der vi kan diskutere alt mulig rundt matlaging.

Det er bare å sette igang det! Jeg kommer til å stikke innom daglig, og oftere enn det, også! Hvorfor stoppe med en tråd, egentlig? Fyr opp en restaurant? :!:

Lenke til kommentar
En av oss burde lage en tråd i Mat og drikke, Fluesopp. Kalle den "Matkafeen" Eller "Fórbua" eller noe sånt. Der vi kan diskutere alt mulig rundt matlaging.
Jeg prøvde på noe liknende tilbake i 2004. Den gikk i dass rimelig fort, men jeg anntar dte var fordi det ikke fantes en passende kategori for mat den gang..
Lenke til kommentar
Om kjøtt er seigt har du tilberedt det feil.

Godt at det ikke var jeg som tilberedte det, da. :roll:

Jeg prøvde på noe liknende tilbake i 2004. Den gikk i dass rimelig fort, men jeg anntar dte var fordi det ikke fantes en passende kategori for mat den gang..

Fin orddeling du hadde på den tiden. :p

Den tråden var faktisk litt kjekk. Tenk dere en lignende en, på hundre sider! Kunne vært rene Matprat.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Høres ikke så altfor ille ut.

Sitter og skriver melding til 4H-oppgaven min, jeg, nå!

Hvorfor i all verden har jeg ikke gjort det før, når jeg faktisk huska noe av det jeg har gjort i oppgaven min? :realmad:

Nuvel... Er nå slik det er hvert år, før oppgaven skal være ferdig ;)

Endret av hagengutten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...