fargoth Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Eg ønsker meg ein kork til jul.Jeg ønsker meg ikke gaver til jul. Jeg har kastet meg på antimaterialismebølgen og gjør et statement med å dra alle andre et bitte lite hakk ned i søla mens de sitter der å håver inn materialistiske ting. Nå skal jeg ut å kjøpe ny jakke. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Eg ønsker meg ein kork til jul.Jeg ønsker meg ikke gaver til jul. Jeg har kastet meg på antimaterialismebølgen og gjør et statement med å dra alle andre et bitte lite hakk ned i søla mens de sitter der å håver inn materialistiske ting. Nå skal jeg ut å kjøpe ny jakke. I lol'd. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Pleide å være sånn "haha, jul er bare piss, jeg kjøper hvertfall ingen julegaver til NOEN". Men så gjorde jeg det ett år, sånn til familie og sendte litt julekort, og det var plutselig mye morsommere da. Jula ble ikke bare en kjip dag som man måtte tvinge seg gjennom. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Eg ønsker meg ein kork til jul.Jeg ønsker meg ikke gaver til jul. Jeg har kastet meg på antimaterialismebølgen og gjør et statement med å dra alle andre et bitte lite hakk ned i søla mens de sitter der å håver inn materialistiske ting. Nå skal jeg ut å kjøpe ny jakke. Fønni! :!: Endret 1. oktober 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Pleide å være sånn "haha, jul er bare piss, jeg kjøper hvertfall ingen julegaver til NOEN". Men så gjorde jeg det ett år, sånn til familie og sendte litt julekort, og det var plutselig mye morsommere da. Jula ble ikke bare en kjip dag som man måtte tvinge seg gjennom.Jeg tror jeg skal kjøpe julegave til deg. *cute-smiley* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Materialisme er det beste som finnes. Det er som kjærlighet, bare at det kan kjøpes. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Materialisme er det beste som finnes. Det er som kjærlighet, bare at det kan kjøpes.Det kan "kjærlighet" òg. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Facebook ble plutselig mye morsommere da man skiftet språk til Pirate English. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Facebook ble plutselig mye morsommere da man skiftet språk til Pirate English. HVOR? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Materialisme er det beste som finnes. Det er som kjærlighet, bare at det kan kjøpes.Det kan "kjærlighet" òg. Jeg ser på horekjøp som materialisme. Vare som alt annet, bruk og kast. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Facebook ble plutselig mye morsommere da man skiftet språk til Pirate English. HAHAHAHA! Genialt! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) OMG Så SYKT GØYALT! Home port yarrrrr Endret 1. oktober 2008 av Dovito Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Den blir standard fremover Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 "5 ar ye mateys hoisted new colours" "X and Y are no longer sailing on the same ship" Geniaaalt! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Ullgenseren klør og jeg er sulten. DET BLI'KKE VÆRRE ENN DETTE! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Ullgenseren klør og jeg er sulten. DET BLI'KKE VÆRRE ENN DETTE! jeg er sulten, ikke sikkert jeg rekker middag siden jeg må gjøre ferdig jobben her( disk test på en gammal dritt pc) jeg er kald pga en eller anna dust har skrdd ned varmen å satt opp et vindu + at jeg holder på å gjøre i bukse ( gidder ikke på dass før maskina er ferdig) Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Facebook ble plutselig mye morsommere da man skiftet språk til Pirate English. HVOR? Ja, hvor? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 HAHAHA! Facebook ble faktisk artig av den varianten. Settings - language - english (pirate) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Da har en vært å skysset svigers til legen pga matforgiftning, kommet med matpakke til madammen og har ikke fått gjort noe som helst av det jeg egentlig skulle gjøre i dag og nå er det for sent for alt er stengt. Så det helvettes østlandsregnet, det kan brenne inst inn i helvett. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Hahahaha, herlig! Facebook ble gøy nå. Jeg kjøte meg ny klokke idag. Fordi det virka som en god idè og den andre jeg har har safirglass, men det hjelper ikke. Jeg klarer å ødelegge det også jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg