Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har et point. ferie er kjedelig.

alle elevene og lærerne er hjemme og koser seg.

her sitter jeg på jobben (som it teknikker på en skole) og gjør INGENTING! det er ikke noe å gjøre. så, trur ferien er kjedeligere for meg enn dem som er hjemme og slækker!

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke si at det er eid, rly. Skulle likt å se hvem som helst av dere klare TO guttebabyer på under to måneder. Jeg har, enda, ikke blitt tisset i ansiktet, og det tror jeg ikke noen av dere hadde klart å unngå. :D

mmmm å bli tisset i ansiktet.

Tror jeg gjorde det en gang "da jeg var ung" :D Stakkars kar. "ååå sååå søøøøøt" *spray*

NOT THAT CUTE, HUH *******?!

Lenke til kommentar

Det som er er at guttebabyer har for vane å tisse med en gang de får LUFT på utstyret sitt, noe veldig mange ikke tenker over når de skifter bleie. Trikset er å følge med, og når du ser at de holder på å tisse, legger du bleien tilbake på tissen deres. Men ja, jeg tror ikke jeg kjenner noen andre enn meg som har stelt guttebabyer så ofte uten å bli tisset i ansiktet eller andre plasser. :D

Lenke til kommentar

Hvis du vil se babyer tisse på mor/far er det bare å slå på America's (un)funniest Home Videos. Plenty der.

"Ååå så søt holde deg opp på strake armer *pisssssssssssssssssssss* hahahahahahahahahaha send det til AFHV kanskje vi vinner $100000, skatt!"

Evt. har de setup, "Nå skal du høre gutten, mamma og pappa vil gjerne bli rike og komme på TV, så du skal ramle ned fra dette treet her og begynne å grine mens pappa filmer , okay?"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Evt. har de setup, "Nå skal du høre gutten, mamma og pappa vil gjerne bli rike og komme på TV, så du skal ramle ned fra dette treet her og begynne å grine mens pappa filmer , okay?"
"Men jeg vil ikke, pappa!" "Gå opp i treet kast deg ned i bakken! "M-m-men jeg.." "KOM DEG OPP I TREET!!!"
Lenke til kommentar

Også sitter familien der, tilsynelatende lykkelig på TV og han verten kommer bort for å småprate med den "uheldige" gutten som datt ned så alle lo. Han prøver å presse frem et halværlig smil og snur seg bort. "ååååååååå så søøøøøøøøt" også ler alle i publikum enda mere. Mens han EGENTLIG plotter hardt på hvordan han skal ta igjen på foreldrene når han blir gammel nok.

"Hm, rullestol ned trapp *check*"

"Bombe i pappas bil *check*"

"Sage av gelender i 3. etasje *check*"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...