Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sitter og vurderer å klippe vekk det lange håret. Etter to år med vekst er det blitt ganske langt, og jeg er lei av et smertehelvete uten like hver jævla dag kun for å børste det. Pluss at alt jeg drar nå, er emochicks og fjortisser.

Smart move.

Jeg gikk fra det til å bli selvutnevnt gigolo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter og vurderer å klippe vekk det lange håret. Etter to år med vekst er det blitt ganske langt, og jeg er lei av et smertehelvete uten like hver jævla dag kun for å børste det. Pluss at alt jeg drar nå, er emochicks og fjortisser.

jeg gjorde det samme:) det er DIGG!!!!!!! gjorde det på skolen i friminuttet for et par år siden skulle sette trynet til mamma:P

Max uheldig jeg da :( Tattøren min hadde prestrert å brekke foten i helga så jeg må vente ett par uker med farge på tattoeringa mi :(

den er lei. du kan ikke finne en annen da??

Lenke til kommentar
den er lei. du kan ikke finne en annen da??

Venter nok heller 2 uker da. Er ikke gøy å blande 2 stilarter i tilleg til å vise han jeg tattoere hos at jeg ikke verdsetter at han tar seg tid til å komme seg tilbake til studio ved å finen en anna tattoør.

forstår=) er det et stort arbeid du skal ha gjort? å hvilke stilart kjører du?

Lenke til kommentar

OI! kjempe RÅ! har tenkt på å ta tattoo snart jeg å. men er litt usikkert på hva enda. lurer litt på å ta en koi fish som er midt i forvandlingen til drage eller noe.. liker veldig godt et kinesisk tema. er vel bare en mnd til jeg å en kompis skal ta sammen når jeg tenker meg om. ( bursdagen hans)

Endret av Dovito
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...