hylo Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Sitter og vurderer å klippe vekk det lange håret. Etter to år med vekst er det blitt ganske langt, og jeg er lei av et smertehelvete uten like hver jævla dag kun for å børste det. Pluss at alt jeg drar nå, er emochicks og fjortisser. Smart move. Jeg gikk fra det til å bli selvutnevnt gigolo. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Gigolo? xD Mornings! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Max uheldig jeg da Tattøren min hadde prestrert å brekke foten i helga så jeg må vente ett par uker med farge på tattoeringa mi Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Sitter og vurderer å klippe vekk det lange håret. Etter to år med vekst er det blitt ganske langt, og jeg er lei av et smertehelvete uten like hver jævla dag kun for å børste det. Pluss at alt jeg drar nå, er emochicks og fjortisser. jeg gjorde det samme:) det er DIGG!!!!!!! gjorde det på skolen i friminuttet for et par år siden skulle sette trynet til mamma:P Max uheldig jeg da Tattøren min hadde prestrert å brekke foten i helga så jeg må vente ett par uker med farge på tattoeringa mi den er lei. du kan ikke finne en annen da?? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Pepsico! Do me a favor yeees? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Pepsico! Do me a favor yeees? maybeeeee Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Gå inn på Dead Space artikkelen, copy/paste den inn i en pm til meg, og klikk "send" Idiotiske jobbnett.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Gå inn på Dead Space artikkelen, copy/paste den inn i en pm til meg, og klikk "send" Idiotiske jobbnett.. Bruk en av disse (vet en av dem ikke fungerer (cgi)) http://home.no.net/allinfo/norsk http://home.no.net/allinfo/engelsk http://home.no.net/allinfo/naturfag http://home.no.net/allinfo/matte Endret 1. oktober 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 den er lei. du kan ikke finne en annen da?? Venter nok heller 2 uker da. Er ikke gøy å blande 2 stilarter i tilleg til å vise han jeg tattoere hos at jeg ikke verdsetter at han tar seg tid til å komme seg tilbake til studio ved å finen en anna tattoør. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 OoOo fancy! Takker Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 den er lei. du kan ikke finne en annen da?? Venter nok heller 2 uker da. Er ikke gøy å blande 2 stilarter i tilleg til å vise han jeg tattoere hos at jeg ikke verdsetter at han tar seg tid til å komme seg tilbake til studio ved å finen en anna tattoør. forstår=) er det et stort arbeid du skal ha gjort? å hvilke stilart kjører du? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Vel, det er snakk om en heller mellomstor kinesisk drage da og den er litt uortodox men fremdeles awesome: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) OI! kjempe RÅ! har tenkt på å ta tattoo snart jeg å. men er litt usikkert på hva enda. lurer litt på å ta en koi fish som er midt i forvandlingen til drage eller noe.. liker veldig godt et kinesisk tema. er vel bare en mnd til jeg å en kompis skal ta sammen når jeg tenker meg om. ( bursdagen hans) Endret 1. oktober 2008 av Dovito Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Skal skrape sammen masse penger jeg nå og skaffe meg full sleeve Norrøn tattoering nedover hele venstre Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Perfekt døgrytme, i has it. God morgen ^^ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Perfekt døgrytme, i has it. God morgen ^^ fuck right off, will ya. *Sluke i seg 1L kaffe og være morgengretten og sliten og trøtt* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Vi vet alle hvor lenge det varer Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Vi vet alle hvor lenge det varer Har du aldri forelesning? q: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 er ikke bare forelesning som er kjedelig, er utplasert på en skole atm som ikt service opratør. har liksom en boss over meg som skal hjelpe meg med shit osv, han sa kommer snart med driverene til maskinene. har gått 2 t:S Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Har du aldri forelesning? q: Forelesningsfri på onsdager ja. Ellers: Mandag 10-12 Tirsdag 8-12 Torsdag 10-14 Fredag 8-14 + 16-17 Endret 1. oktober 2008 av Zlatzman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg