Eplefe Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Som oftest er det jeg som ber ham om å legge seg i stedet for å sitte oppe lenge, så tre timers nattasamtale skjer ikke. Og joda, det er lov å være sliten, men hvor mange kalorier bruker man på å skrive "god natt" på msn? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Hei. heisann Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Ropte du?Nei, jeg skrev. D'uh! Hei.˙ıǝɥ Lenke til kommentar
Mc G Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Jeg har vært medlem her siden 08/02-2005, og mitt første innlegg er her. Nå ble dere vel stolte? = D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Jeg har vært medlem her siden 08/02-2005, og mitt første innlegg er her. Nå ble dere vel stolte? = D du skulle bare visst Vi er de kuleste på forumet Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Hei.˙ıǝɥ Imponerende. Vi er de kuleste på forumet Selvsagt er vi det. Lenke til kommentar
Mc G Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Så nå blir jeg Kul =D? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Så nå blir jeg Kul =D? Selvfølgelig EDIT: Så lenge du klarer opptakskravet: Hva er det Datasmurt er glad i å gå i? Dette må klares før ett minutt er gått Endret 30. september 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Så nå blir jeg Kul =D? Ja. Med stor K. Snart er du så Kul at folk kommer opp til deg på gata og spør om de kan ta på deg. Eller så er det bare lommemannen. Ett av to. Lenke til kommentar
Mc G Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Nice! ; D Endelig! Tok bare 17 år, men jeg klarte det! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Is Windows a Virus? No, Windows is not a virus. Here's what viruses do: * They replicate quickly - okay, Windows does that. * Viruses use up valuable system resources, slowing down the system as they do so - okay, Windows does that. * Viruses will, from time to time, trash your hard disk - okay, Windows does that too. * Viruses are usually carried, unknown to the user, along with valuable programs and systems. Sigh... Windows does that, too. * Viruses will occasionally make the user suspect their system is too slow (see 2) and the user will buy new hardware. Yup, that's with Windows, too. Until now it seems Windows is a virus but there are fundamental differences: Viruses are well supported by their authors, are running on most systems, their program code is fast, compact and efficient and they tend to become more sophisticated as they mature. So Windows is not a virus. It's a bug. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Der var tida ute... Og du var ikke like kul som vi ville du skulle bli, men du får plass her inne Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Vel, jeg har hengt her lenge før de "kule" visste hva forumet var for noe, så jeg er automatisk medlem i uansett gruppe. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Vel, jeg har hengt her lenge før de "kule" visste hva forumet var for noe, så jeg er automatisk medlem i uansett gruppe. Du er DNFK's George W Bush Lenke til kommentar
Mc G Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Der var tida ute... Og du var ikke like kul som vi ville du skulle bli, men du får plass her inne No Fair!. =( Er jeg ikke like kul, Nei Da har jeg ikke oppfylt mors sitt ønske enda = ( Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Det der var ikke et kompliment, Tom. O_o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Im the dude,playing the dude,pretending to be another dude. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Hehe, skal mye til før en 12-åring med keyboard greier å fornærme meg på internett Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Der var tida ute... Og du var ikke like kul som vi ville du skulle bli, men du får plass her inne No Fair!. =( Er jeg ikke like kul, Nei Da har jeg ikke oppfylt mors sitt ønske enda = ( Du greide ikke opptakskravet oO Hehe, skal mye til før en 12-åring med keyboard greier å fornærme meg på internett Eyy...Jeg er ikke 12 år :/ Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Det kan godt hende at det bare er jeg som ikke er helt nede med kidsa lenger, men er ikke å erklære seg selv "kul" mer simpelt enn kult? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg