hylo Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Herregud, det er så fint på rommet mitt nå. Levende lys, litt røkelse, musikk, nyoppredd seng med tepper og puter. Eh? Film?! Folk som er ute etter bråk bør få skikkelig juling. Da bråker de ikke mer. Endret 30. september 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Amagads 2000 innlegg akkurat. Amagads 10836 innlegg. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Herregud, det er så fint på rommet mitt nå. Levende lys, litt røkelse, musikk, nyoppredd seng med tepper og puter. Eh? Film?! Folk som er ute etter bråk bør få skikkelig juling. Da bråker de ikke mer. Samme om de blir banka møkka ut av. Det går fortsatt bare på folk som ikke får stoppa dem. Pingler. Edit: Og folk som ikke har gjort noe, men bare er på fiel sted til fiel tid. Endret 30. september 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Samme om de blir banka møkka ut av. Det går fortsatt bare på folk som ikke får stoppa dem. Pingler. Edit: Og folk som ikke har gjort noe, men bare er på fiel sted til fiel tid. Pffft. Det er da man begynner med noe crazy-ass shit. "ÅKEI, NÅ SLÅSS VI TIL EN AV OSS BESVIMER.". Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tviler det er noen som kan gjøre så mye etter et slag over nesen? Hva er det vi snakker om? Bråkmakere? ^^ Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Snakker om idioter som sier du har gjort noe du ikke har gjort bare så de kan banke deg. Jeg er ikke god til å sloss, men heldigvis ganske kjapp til komme langt faen unna. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tviler det er noen som kan gjøre så mye etter et slag over nesen? Hva er det vi snakker om? Bråkmakere? ^^ Vi prater om sauer og fårikål. Fårikål er egentlig digg. Lenke til kommentar
binko Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Aah jeez. Begynner å føle meg syk. Har sniffet hvitløk, drukket te, munnskyll.. All to no avail. Kommer til å dø, jeg! Minst! JEG VIL IKKE VÆRE SYK! Jeg syntes også fårikal er ganske godt. Endret 30. september 2008 av Binko Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Leppa mi hovnet opp...hva faen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg spiser omtrent ikke sauekjøtt, så jeg har aldri smakt fårikål. Jeg spiser såvidt lammelår, og jeg synes ikke det er så godt som alle skal ha det til. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Aah jeez. Begynner å føle meg syk. Har sniffet hvitløk, drukket te, munnskyll.. All to no avail. Kommer til å dø, jeg! Minst! JEG VIL IKKE VÆRE SYK! Jeg syntes også fårikal er ganske godt. Jeg kan ikke bli syk nå. I'm on a mean streak! - Med treninga, that is. Endret 30. september 2008 av Hylo Lenke til kommentar
binko Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Jeg har sovet seks-syv timer fra søndag til i dag. Faen heller, hvor kul er ikke jeg, da. Ergo, prone to accidents. ..prone to sickness, kanskje. Lar den stå, jeg. Endret 30. september 2008 av Binko Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hei, alle sammen! Dette var en farlig stor tråd; kanskje ingen legger merke til meg ... Uansett, dette virker som et trivelig sted, og en fin avveksling fra samfunnsdelen av forumet, hvor andelen tullinger ser ut til å være litt for høy for min smak. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hei, alle sammen! Dette var en farlig stor tråd; kanskje ingen legger merke til meg ... Uansett, dette virker som et trivelig sted, og en fin avveksling fra samfunnsdelen av forumet, hvor andelen tullinger ser ut til å være litt for høy for min smak. You have no idea... vi er rare inn på her oO, neida...VELKOMMEN TIL DNFK Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 You have no idea... vi er rare inn på her oO, neida...VELKOMMEN TIL DNFK Thats a lie! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Uansett, dette virker som et trivelig sted, og en fin avveksling fra samfunnsdelen av forumet, hvor andelen tullinger ser ut til å være litt for høy for min smak. Her er det ingen tullinger, her er det bare særinger i stedet. Og vi er stolt av det, selvsagt. Men velkommen skal du være. Endret 30. september 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 You have no idea... vi er rare inn på her oO, neida...VELKOMMEN TIL DNFK Thats a lie! Hmm...så vi er rare Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hmm...så vi er rare De fleste som tilbringer tid her inne blir rare... Det er ikke til og unngå! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hmm...så vi er rare De fleste som tilbringer tid her inne blir rare... Det er ikke til og unngå! Stemmer det Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Stemmer det Untatt meg da... Jeg var rar leeenge før jeg kom ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg