chokke Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Var en smånasty Fritzl-vits her i kafeen for en uke eller to siden, noen som mot alle odds husker den?Den ville slått bra an i guildet If he wrote a book it would be a best cellar? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 om circa 10 minutter er det hjemmelaget pizza rett fra ovnen her. Med svinekjøtt, kyllingkjøtt, løk, sopp, paprika og MASSE masse ost! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Sattan som jeg fikk lyst på pizza. Hater dere. Så da ble det Sunlounger - Another Day on the Terrace CD 2 Endret 30. september 2008 av chokke Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Seriøst! Navnet "Peter Pan Speedrock"; hva sier det dere? Ya know, it's rock 'n roll beibi. Peter Pan Speedrock - Evil Sweet Thing Endret 30. september 2008 av Hylo Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 If he wrote a book it would be a best cellar? Kynisk humor på sitt beste? Lars, du kan virkelig det der med enkel, god mat, virker det som. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Jøss, her var det en tråd jeg ikke hadde vært innom før. Snakker man bare om masse tull her inne eller hva? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Jøss, her var det en tråd jeg ikke hadde vært innom før.Snakker man bare om masse tull her inne eller hva? Bare vas, somregel. Marshall M...? Mg eller Mode Four? Endret 30. september 2008 av Hylo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Lars, du kan virkelig det der med enkel, god mat, virker det som.Ikke nødvendigvis enkel. Bare synes det er gøy å lage mat noen ganger. Og da følger jeg aldri oppskrifta. Blir mye improvisering for å si det sånn. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Så dette er stedet for meg og si at jeg liker kebab, vis jeg absolutt måtte si det i en av alle trådene her? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Så dette er stedet for meg og si at jeg liker kebab, vis jeg absolutt måtte si det i en av alle trådene her?Sånn ca. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Kynisk humor på sitt beste? På sitt beste er jeg litt usikker på, men morsom allikevel. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 om circa 10 minutter er det hjemmelaget pizza rett fra ovnen her. Med svinekjøtt, kyllingkjøtt, løk, sopp, paprika og MASSE masse ost!Hadde en bare hatt et eget kjøkken å briljere på.. Søppeldynga ev et kjøkken jeg deler med mine fem sorte brødre duger ikke til mye delikat kokkelering.. Mat laget i ovnen bør heldekkes i aluminiumsfolie for å beskyttes mot innsiden av ovnen og man må skrape av kokeplatene før man bruker dem for å ikke trigge brannalarmen. Vi har sikkert e-coli i vasken også.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Kjære exphil, vennligst dø. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Kjære exphil, vennligst dø. Jeg skriver, derfor er jeg. Kanskje. Amagads 2000 innlegg akkurat. Endret 30. september 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Er exphil så jävlig? Måltidet var fortreffelig. Er god og mett nå, ja. Sitter her og nyter en kald öl nå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Jeg skriver, derfor er jeg. Kanskje.Men msn er for mye å be om. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Kjære exphil, vennligst dø. Jeg skriver, derfor er jeg. Kanskje. Amagads 2000 innlegg akkurat. Jeg trenger tre SIDER, ikke tre sekunder! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Herregud, det er så fint på rommet mitt nå. Levende lys, litt røkelse, musikk, nyoppredd seng med tepper og puter. Nå skal b-real velge en film vi kan se på :3 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Jeg skriver, derfor er jeg. Kanskje.Men msn er for mye å be om. Slettes ikke! Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Fy faen jeg hater folk som bare er ute etter bråk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg