Campin Carl Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Til informasjon: Photobucket suger! Tar så lang tid å laste opp! Men det kan jo være linja mi også da. Til informasjon: Photobucket har alltid sugd Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg baker kake. Budapestrull... føler meg litt femi, men pyttsann. Kake er så jævelig godt det Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Til informasjon: Photobucket suger! Tar så lang tid å laste opp! Men det kan jo være linja mi også da. Til informasjon: Photobucket har alltid sugd Ja, la oss heller bruke imageshack dere Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg baker kake. Budapestrull... føler meg litt femi, men pyttsann. Kake er så jævelig godt det Ingenting femi ved å bake vel? Du lager vel worklog? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nei. Worklog? Hva er det? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg baker kake. Budapestrull... føler meg litt femi, men pyttsann. Kake er så jævelig godt det Jeg lagde meg eplekake her istad. Den var jævelig god. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nei. Worklog? Hva er det? En tråd der du forteller med tekst og bilder hva du gjør og hvordan. Som muffins-worklogen her eller denne hvor jeg lager kyllingkaker. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Å herre, så mye skriverier. Alt for lat til det jeg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Å fy satan, Dead Space blir kung \o/ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Å herre, så mye skriverier. Alt for lat til det jeg. Enig, blir sliten av å bare se på det jeg... Og jeg var sliten ifra før... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nei. Worklog? Hva er det? En tråd der du forteller med tekst og bilder hva du gjør og hvordan. Som muffins-worklogen her eller denne hvor jeg lager kyllingkaker. Kyllingkakene burde stekes også på siden, og muffinsene var skeive. Bildet av en toppløs kokk som arbeider med krem veier dog opp for noe av dette. Samlet karakter C. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Kyllingkakene burde stekes også på siden, og muffinsene var skeive. Bildet av en toppløs kokk som arbeider med krem veier dog opp for noe av dette. Samlet karakter C.Bare vent til juletider... Da skal jeg lage krumkaker! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Öy. Har ennå ikke lagd middag. Får vel så smått sette i gang her. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Öy. Har ennå ikke lagd middag. Får vel så smått sette i gang her. Spiste en dobbel big mac meny til middag jeg Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Bare vent til juletider... Da skal jeg lage krumkaker! Oh hellige jul. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Sameboe: Det hadde smakt ja. :)Eneste jeg spiste av ordentlig fór var noen lasagnerester fra i går, men det er jo mange timer siden. Det får bli makaroni og delikatessebiff av gris i kveld da. Endret 30. september 2008 av Sidious Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Bare vent til juletider... Da skal jeg lage krumkaker! Jeg fikk noen veldig merkelige bilder i hodet mitt nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Var en smånasty Fritzl-vits her i kafeen for en uke eller to siden, noen som mot alle odds husker den? Den ville slått bra an i guildet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det får bli makaroni og delikatessebiff av gris i kveld da. Evil temptress, gief biff Mener fortsatt den sammenslåingsfunksjonen burde fungert litt lenger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Meg og mamma ble ikke enig om hvem som skulle lage fajitas, så vi utsatte det til i morgen og bestilte pizza. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg