Skutz Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Ingenting galt med det vel. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Ei på skulen min har pult storebroren! visst nok .. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Ja det er sikkert heeeeeeeeeelt sant.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Det er særinger, så gud veit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Det var et rykte som gikk rundt på skolen min om ei i klassen i årevis. Går vel rundt enda så vidt jeg vet. At hu regelmessig pulte lille- og storebroren sin. Hu sa det selv så vidt jeg husker, og de nekta ikke Nå er bestekompisen til storebroren far til det ene barnet og det andre barnet er det ingen som vet hvem faren er. Yeah! ;D Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 This was kinda funneh. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Bare lurer Hylo, ler du litt ekstra høyt når de sier i Haisommer "We're gonna need a bigger boat"? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Bare for å ta noe helt annet. Er jeg den eneste som faktisk likte Bare Bea og har sett den flere ganger enn hva som sannsynligvis er sunt? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Jeg har faktisk ikke sett Bare Bea . Hurra for meg. Og, hurra, fikk til et artig induksjonsbevis (med god hjelp av medstudent(er)) og forsto det. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Bare lurer Hylo, ler du litt ekstra høyt når de sier i Haisommer "We're gonna need a bigger boat"? Ya. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 *momse peanut butter double chocolate chip chocolate cookies og drikke kaffe* Vi skal visst ha kyllingfajitas til middag i dag. Så nå krangler meg og mamma om hvem som skal lage det. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Om jeg skal åpne kortet mitt igjen (jeg greide selvfølgelig å miste det på bussen), holder det å møte opp i banken og be dem åpne det? De vil jo kunne se på bildet at det er meg. Vil de eventuelt ta et eller annet gebyr for dette? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Ey, kva mennesker av forumkafeen bedriver? Lager kake-worklog! edit: JA, gidd å bli stille når jeg kommer inn i kafeen. Jeg tar det IKKE personlig. Endret 30. september 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Sorry Lars. Jeg er opptatt med ørtogførti eargasms. Live in Gdansk (Deluxe Edition) kom i dag. Gawd. Jeg er tom for boksere. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Vask klær? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Jeg er ikke direkte overbegeista for TDK så langt. Ei heller Jokeren. Så langt liker jeg Nicholson bedre enn Ledger. Kan det være fordi Nicholson er et geni? Vask klær? Det er jo skikkelig slitsomt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 I dag har jeg faktisk värt produktiv. Vitsa litt med psykologen i dag også. Klarte å si "håper vi aldri treffes igjen" i det jeg gikk ut min siste konsultasjon (om ikke noe skulle komme opp da, man vet jo aldri). Hun var ikke helt blottet for humor siden hun lo etter det utsagnet. Det var dog ikke det som var så produktivt. Jeg har (eller hadde) en oppgave i filosofi som skal leveres i närmeste fremtid. Den klarte jeg pokker meg å skrive ferdig i dag! Den skulle väre på minimum en side, men jeg hadde visst mer meninger og synspunkter enn jeg trodde. Endte opp på snaue fire sider. *slappe av resten av kvelden og nyte tilvärelsen* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Vask klær? Ja, jeg gjør det Men grunnen til at jeg er tom for boksere, er fordi jeg har måttet skifte så mange ganger etter at jeg satte på herligheten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Til informasjon: Photobucket suger! Tar så lang tid å laste opp! Men det kan jo være linja mi også da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Og DER var endelig worklogen ferdig! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1015513&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg