Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

JOBB: musiker,stjerne,kampsportstrener.

I can/Yo lata :Eagle snake style,tiger style,drunkenboksing,kung fu,shaolin,drunken kung fu,drunken monkey, drunken shaolin,praying mantis, white crane.

Jada :p

edit:

Og

hei mitt navn e jan... ae bor i svolvaer.

litt om mae: ae e snill aa grei aa respekter folk aa ae lika å bli kjent me folk aa ae har en bra oppfoersel. ae e bra roli aa e ikje saeli pratson i virkeliheta da men snakka masse paa msn da :S. ae lika aa farg haare mitt.

viss du/dere vil moet mae saa e d greit saa d e baere aa send brev :). ae lika aa smink mae aa d som e blidd normalt for gutta XD men ikje vanli man ser at gutta sminka sae naar man bor en plass der man ikje ser noen gutta som sminka saeXD. ae kan kjoep brus t kem som helst :)... i fritia saa e ae for d meste inne på datan XD men e ute aa d e litt sjeldnt fordi d e ingen aa kom t aa saann har d vaert lenge :( aa ae faar nesten aldri besoek... vet ikje koffoer da men jeje... ae lika aa se filmer. (kung fu filmer e d meste ae ser paa) ae e interessert i kampsporter aa d XD ae liker parkour :) ae bruka min vite linse men ikje saa mye... viss non vil bli me mae paa kino saa kan ae betal men d e spoers kem :) så ha en fin dag vidre da folkens :)

Enda bedre :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...