Programvare Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Greit nok. Hadde vært knallgøy å ha jobb der uansett. Litt skeptisk på om 50 år gamle gubber vil bli anbefalt klær av en 16-åring though... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Nesj, de selger alt mulig andre klær også. De 50 år gamle gubbene handler på mere fancy dressbutikker med personlig service. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Meg og mamma skal bake peanut butter double chocolate chip chocolate cookies i dag. Edit: Jeg glemte en "chocolate". Nevnt at jeg elsker at: a: Mamman min er kokk og b: Hun kommer fra utlandet. Det hørtes skummelt godt ut. Hadde jeg bodd i nærheten så hadde du fått uventet besøk i dag Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Da var jeg i gang med jobbsøknad til Dress Mann xD Du kan begynne med å redigere søknaden din til "Dressmann", er tross alt firmanavnet deres... Wut??? Jeg skrev spesifikt i to ord jeg... [image]http://farm2.static.flickr.com/1027/559558484_651e528f8c.jpg?v=0[/img] Lenke til kommentar
K.. Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Tihi, jeg liker Dressmann. De hadde 40 % rabatt i hele butikken da jeg skulle kjøpe dress til en barndåp. Ble en rimelig handel. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Litt latterlig at de deler ut kort så alle får 10% rabatt som har "kortet". Men så gir de jo kortet til ALLE som handler, og man trenger ikke registrere noenting. Da kunne jo like godt bare alt kosta 10% mindre i butikken. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Meg og mamma skal bake peanut butter double chocolate chip chocolate cookies i dag. Edit: Jeg glemte en "chocolate". Nevnt at jeg elsker at: a: Mamman min er kokk og b: Hun kommer fra utlandet. Det hørtes skummelt godt ut. Hadde jeg bodd i nærheten så hadde du fått uventet besøk i dag Ja, nei, du får bare hoppe på toget. 8D Edit: ang. Dressmann, så pleier som oftest bedrifter å bli litt småstolte av seg selv om man kan litt om bedriften på eventuelt intervju. Å orddele navnet deres er da muligens ikke et sjakktrekk. Endret 30. september 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Men med mindre intervjuer er medlem av Norsk Språkråd, og har bilde av Vinje innrammet på pulten, går det nok helt fint skal du se. Vel, å skrive riktig har aldri vært en negativ ting, og jeg tror jeg hadde vært skeptisk til å ansette en som ikke klarte å skrive firmanavnet riktig engang. Mulig det bare er meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Men egentlig bryr ikke mannen i gata seg særlig om det, selv om vi nerder gjør det. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Men mannen i gata er ikke daglig leder på Dressmann. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Alle som har nettby VIL se dette... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Han igjen? Har du ikke posta den der før, Eple? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Jo. Men det gjør ikke noe, han er fortsatt like morsom. Endret 30. september 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Eller tåpelig. Kommer an på hvordan du ser det Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Alle som har nettby VIL se dette... Fuck ass...profilen full av bare bull... en million bilder oO, Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Jeg erikke på nettby, så jeg får ikke se sida. Buhu. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Mr Handsome? Hehe Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Da var jeg i gang med jobbsøknad til Dress Mann xD Haha, fail Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Bytex: Dette står øverst på profilen hans, og det forteller mye: taake aa burzum.. politie slepp ut burzum ut av fengselet eller drep ae dere aa brenner alle di stygge kirkene aa halshogger dyrene aa brenner dem i kirkene666 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 "Jeg har kjøpt meg dress mann!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg