Sidious Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Dovito: Jepp. Kjipt når sånt skjer. :/ Jaja...får nesten komme meg av gårde. Shawty had them Apple Bottom Jeans [Jeans] Boots with the fur [With the fur] The whole club was lookin at her She hit the flo [she hit the flo] Next thing you know Shawty got low low low low low low low low Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Meg og mamma skal bake peanut butter double chocolate chip chocolate cookies i dag. Edit: Jeg glemte en "chocolate". Nevnt at jeg elsker at: a: Mamman min er kokk og b: Hun kommer fra utlandet. Det er bare å si fra dersom det trengs hjelp med å spise opp! Det høres godt ut! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Meg og mamma skal bake peanut butter double chocolate chip chocolate cookies i dag. Edit: Jeg glemte en "chocolate". Nevnt at jeg elsker at: a: Mamman min er kokk og b: Hun kommer fra utlandet. Ååw. Lyst til å sende et par? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Vel, om jeg får viljen min baker vi en firedobbel oppskrift, så jeg kan sikkert sende noen i posten, Ida. Spørs om de overlever. Jeg kan pakke dem godt inn. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Yay! :----D Det hadde vært kung Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Sku ønske kokken vår bakte mer til oss. Han hadde bakt en kake til oss en gang da. Var godt da ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Dumme meg. Har selvsagt klart å fylle feil blankett da jeg sökte om bostötte. Fikk brev der det ble meddelt at söknaden ble avslått p.g.a. dette. Jaja. Min egen feil. Nå må jeg dog spasere til sentrum igjen for å ordne opp i dette. Slikt suger for jævlig. Jeg lurer bare på nårtid folka ifra sosialkontoret skal få fingeren ut og ta kontakt så en kan få littegranne å leve for. Blir jobb i dag. Første vakten min på egenhånd...yaaay. Hadde mer lyst til å dra på kino eller noe slikt men neida... Endret 30. september 2008 av b-real Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ja ja, så ser man Batman Begins for første gang. Håper den tar seg opp Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ja ja, så ser man Batman Begins for første gang. Håper den tar seg opp Konge film... har ikke fått sett den nye, men får vel gjøre det idag.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Sånn går'e når du ikke kan si nei, pus. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Sånn går'e når du ikke kan si nei, pus. Som jeg har noe valg? Jeg MÅ jobbe...jeg trenger penger. Intet å gjøre med det. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hadde mer lyst til å dra på kino eller noe slikt men neida...Jobb => penger => mer kino! Ja ja, så ser man Batman Begins for første gang. Håper den tar seg oppAh, du må se Dark Knight etterpå. Knallbra filmer. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Da var jeg i gang med jobbsøknad til Dress Mann xD Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Da var jeg i gang med jobbsøknad til Dress Mann xD Du kan begynne med å redigere søknaden din til "Dressmann", er tross alt firmanavnet deres... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Knut Erik, jeg er skeptisk Jeg lasta ned TDK kun pga. Heath som Joker, men jeg henger fortsatt igjen på det at jeg liker den forrige Batman-serien bedre. Michael Keaton fremfor Christian Bale. Sistnevnte minner meg for mye om Tom Cruise (yuck) utseendemessig. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Knut Erik, jeg er skeptisk Jeg lasta ned TDK kun pga. Heath som Joker, men jeg henger fortsatt igjen på det at jeg liker den forrige Batman-serien bedre. Michael Keaton fremfor Christian Bale. Sistnevnte minner meg for mye om Tom Cruise (yuck) utseendemessig. Helt enig. Vi er i kraftig mindretall, men hypen gir seg nok etter hvert. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Da var jeg i gang med jobbsøknad til Dress Mann xD Du kan begynne med å redigere søknaden din til "Dressmann", er tross alt firmanavnet deres... Wut??? Jeg skrev spesifikt i to ord jeg... Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 På hjemmesidene deres står det at navnet er Dressmann. At de ikke gidder ha bindestrek i logoen er en annen ting. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Vel, Dressmann er ett ord, ikke to. Det finner du ut om du går på www.dressmann.no Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Men med mindre intervjuer er medlem av Norsk Språkråd, og har bilde av Vinje innrammet på pulten, går det nok helt fint skal du se. Endret 30. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg