Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror det finnes nesespray som kun er en saltvannsløsning. Kanskje bedre enn å stikke til havs?

Spørsmålet er: kommer det til å få slimhinnene til å hovne seg opp (som de gjør etter en stund med "vanlig" Otrivin sak)?

Jeg så nemlig en sånn en. Otrivin med havsalt, og en Otrivin med eucaliptus. Problemet mitt er egentlig det at ting hovner opp i nesa etter en stund :/ Så jeg burde hatt noe som ikke gjør det, men løsner opp i nesa anyway.

Lenke til kommentar
Emma Tallulah er noe av det styggeste jeg har hørt.

Sett det opp på en liste med dobbeltnavn tatt helt ut av det blå:

Håkon Magnus

Mette Marit

Maud Angelica

Märtha Louise

Leah Isadora

Ingrid Alexandra

Sverre Magnus

Så begynner du plutselig å nærme deg en liste over de tåpeligste dobbeltnavnene i landet.

Lenke til kommentar

MrLeftfield: WORD! Forbannede Jamba og dets masete reklamer! Hvem i all verden er det som ønsker seg selv så vondt at de betaler såpass mye for såpass mye unødvendig de reklamerer for! Gaad!

Det meste kan dessuten mekkes i Windows Movie Maker!

Endret av hagengutten
Lenke til kommentar
Se på Ahmed the dead terrorist......den konstante spammen av reklamen med han har ødelagt hele greia... :/

Mhm.. og babylaughter. 30 kroner for en "lattermild" baby, samme ene hikstet som går på repeat :roll: .

Nja, jeg lo faktisk ganske ofte av Ylvis møter veggen. Men det er klart bedre i japansk versjon.

For all del, Ylvis-brødrene er utrolig underholdene, men de har ikke i nærheten av den japanske ilden.

Kan jeg nevne, Hvordan gjør de det?

Endret av chokke
Lenke til kommentar
MYSBØSTERS

SHMASH LÆB!

/klikke i vinkel

Yes og takk!

Hver gang jeg nevner Mythbusters så er jo det såååå fett, de sprenger jo såååå mye kule ting! Det er ikke poenget.

De har solgt sin sjel, de og. Eneste jeg har sansen for på Discovery er de kvasidokumentarene om våpen og top10 (selv om jeg ikke bryr meg om 40 % av det som sies), Bear Grylls (helt til denne sesongen hvor han begynte å snakke om at Gud er flott og Gud er best, da ga jeg opp han) og han i Dirty Jobs, tenk å være 46 år og så barnslig, men likevel seriøs :D .

Lenke til kommentar
MYSBØSTERS

SHMASH LÆB!

/klikke i vinkel

Yes og takk!

Hver gang jeg nevner Mythbusters så er jo det såååå fett, de sprenger jo såååå mye kule ting! Det er ikke poenget.

De har solgt sin sjel, de og. Eneste jeg har sansen for på Discovery er de kvasidokumentarene om våpen og top10 (selv om jeg ikke bryr meg om 40 % av det som sies), Bear Grylls (helt til denne sesongen hvor han begynte å snakke om at Gud er flott og Gud er best, da ga jeg opp han) og han i Dirty Jobs, tenk å være 46 år og så barnslig, men likevel seriøs :D .

fasinerende. er begge programmene.

eg er en person som ikke liker å se så mye på tv heller. men MYSBØSTERS kommer og dirty jobs!

da blir jo alt kjekt!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...